Stránka 1 z 1

rozvodový řemen

Napsal: úte zář 07, 2004 18:37
od Lada
Po generálce motoru včetně výměny roz. řemenu a všech kladek došlo (jak jsem již popisoval v tematu "hrůza všech hrůz"), k totálnímu zničení rozvodů a potkání motoru po 1000km od opravy. Při demontáži bylo zjištěno, že z tělesa čerpadla se utrhl přinýtovaný vodící plech a dostal se do rozvodů, které totálně zničil. Měl bych dotaz na zkušené uživatele nebo servismany. Při prvním spuštění motoru po generálce jim prý rozvodový řemen ujížděl. Museli motor zastavit a cosi dále nastavovali. Po tisících km došlo k výše popsané nehodě. Podle mého názoru řemen ujížděl dále a svým tlakem na vodící plech čerpadla ho odnýtoval a ten potom spadl do rozvodů. Majitel servisu tvrdí, že plech upadl sám (mimochodem je přinýtován asi 6 nýty). Jen materiál na opravu bude stát 15000,- (kromě rozvodů výměna minimálně 10 ventilů a hydraulických "hrněčků! ventilů) a tak mám strach, že když servis něco "posr..." na rozvodech, může se celá situace opakovat a mě z toho šlehne. Prosím o případnou radu.

Děkuji

Napsal: stř zář 08, 2004 17:38
od petrm
Zklamu tě bohužel motorů takhle poničenejch sem spravoval už asi 5 :cry: (za pět let to není moc ale všechny byly až v posledním roce když ty auta maj najetý kilometry ) bohužel se to stává sice zřídka ale stává jen je škoda že to bylo tak brzo po opravě. Řemen občas má snahu sjíždět ale než začne tlačit na ten okraj pumpy tak dřív se dře o kryt rozvodů a je to slyšet :( nevím jak bys měl postupovat jestli tlačit na servis aby se s tebou aspoň podělil částečně o náklady a nebo zaplatit to už radit nemůžu jen to že za tohle servis tak z 80% nemůže :(