Stránka 1 z 1

Demontaz štartéru

Napsal: úte čer 09, 2009 20:03
od maco-lv
čavte ako sa demontuje štarter na espere treba brať ohlad že nemam mont.jamu
potrebujem ho skontrolovat a vyčistit sem tam štrajkuje. :lol:

Re: Demontaz štartéru

Napsal: úte čer 09, 2009 22:46
od ppp
Ak mas nabehy alebo aspon nejake tehly na ktore mozes auto vyteperit s tym ze na nich bezpecne ostane tak je to celkom hracka. Odpojis minus z baterky (ak chces mat istotu tak aj plus, ak by sa odlozene minus zosmyklo nazad k polu aby si neprivaril o starter kluc :lol: ), zhora este na milion krat uvolnis matice z napajania starteru a hornu maticu drziacu starter, potom pod autom druhu maticu a este je tam na jednou matickou ovladaci drot s ockom a proste systemom jezko z deravej klietky ho vyberies von.Lepsie je mat k tomu svetlo a auto co najvyssie ale da sa to aj na 8cm betonovych doskach (mal to byt pokus o dlazbu). Pripadne ak mas parkovisko s vysokym obrubnikom a chodnikom, tak mozes vyliezt na obrubnik, akurat ze je tam potom blbsi pristup, ibazeby si vyliezol autom komplet na chodnik a zastavil prednymi kolesami na obrubniku tak aby sa auto este nemalo snahu skotulat.
Pred montazou odporucam vsetky dosadacie plochy ktore vedu elektricky prud vycistit napr. technicakom a prebrusit brusnym papierom takisto aj dosadaciu plochu starteru a prevodovky, to je vlastne ukostrenie. A este skontroluj ukostrenie prevodovky ci je ok, tusim by malo byt niekde pri lavom kolese, apson som tam nieco take videl aj ked sa mi ten drotik zdal trochu tenky na krmenie starteru, ale tusim je este nieco pod sanim, uz si nepamatam.

Re: Demontaz štartéru

Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:12
od snoopilijohn
ppp píše:Ak mas nabehy alebo aspon nejake tehly na ktore mozes auto vyteperit s tym ze na nich bezpecne ostane tak je to celkom hracka. Odpojis minus z baterky (ak chces mat istotu tak aj plus, ak by sa odlozene minus zosmyklo nazad k polu aby si neprivaril o starter kluc :lol: ), zhora este na milion krat uvolnis matice z napajania starteru a hornu maticu drziacu starter, potom pod autom druhu maticu a este je tam na jednou matickou ovladaci drot s ockom a proste systemom jezko z deravej klietky ho vyberies von.Lepsie je mat k tomu svetlo a auto co najvyssie ale da sa to aj na 8cm betonovych doskach (mal to byt pokus o dlazbu). Pripadne ak mas parkovisko s vysokym obrubnikom a chodnikom, tak mozes vyliezt na obrubnik, akurat ze je tam potom blbsi pristup, ibazeby si vyliezol autom komplet na chodnik a zastavil prednymi kolesami na obrubniku tak aby sa auto este nemalo snahu skotulat.
Pred montazou odporucam vsetky dosadacie plochy ktore vedu elektricky prud vycistit napr. technicakom a prebrusit brusnym papierom takisto aj dosadaciu plochu starteru a prevodovky, to je vlastne ukostrenie. A este skontroluj ukostrenie prevodovky ci je ok, tusim by malo byt niekde pri lavom kolese, apson som tam nieco take videl aj ked sa mi ten drotik zdal trochu tenky na krmenie starteru, ale tusim je este nieco pod sanim, uz si nepamatam.