Stránka 1 z 1

Nejede jako dřív

Napsal: čtv čer 04, 2009 14:23
od stefan zbortek
Zdravím všechny.Mám takovej dotaz hlavně na ty,kterým se potkal motor a proběhla oprava.Jde mi o to,že to (už nebo zatím) nemá takový tah při vyšších rychlostech jako dříve.Naopak 1,2,3 táhne super,líp jako před tím.Dříve jsem za 5 jel po dalnici těch 160 a při zrychlení jsem se po krátkém čase dostal bez problémů až ke 215.No a teď při těch samých 160ti zrychlím a sotva z toho dostanu 180km/h??????Proběhla vým. všech 16cti ventilů,všech vodítek,gufera,hlava na srovnání atd,prostě vše co se dalo po potkaným motoru vyměnit.nevím čím by to mohlo být protože si myslím,že to auto by právě naopak mělo jet ještě lépe.Lepsi tlaky atd.Nebo si to musi sednout??Diky za rady a napady :roll: .........

Re: Nejede jako dřív

Napsal: pát čer 05, 2009 19:32
od stefan zbortek
Fakt se nikdo neozve??? :roll: :roll:

Re: Nejede jako dřív

Napsal: pát čer 05, 2009 20:56
od Richard
Rád se ti ozvu Štefane, ale nemám zkušenosti s potkaným motorem. Naštěstí. Klepu na dřevo! Auto by mělo jet dle mě lépe, když má v podstatě novou hlavu, uvažujeme stejně. Mrkni na tlaky ve válcích a nech je změřit, někde tu psal Palikx kolik by to mělo být, pokud je vše OK. Je zajímavé, že se ti zdá že to na 1 2 3 jede a pak už ne...... :roll: trochu divný ne?

Re: Nejede jako dřív

Napsal: sob čer 06, 2009 10:18
od stefan zbortek
No právě.Jako ono to jede i za 4a5,ale jako jde o to že prostě na 5ku jedu,zkouším a plný plyn a netáhne jako dřív.Fakt nechápu.Jinak opravu udělal Palikx dobře.Byla dělaná i hlava,tak předpokládám,že dělali i tlakovou zkoušku.No nevím,možná se to fakt musí zajet jako nový motor.Ještě chci vyměnit palivový filtr,ten by na to taky mohl mít trošku vliv,protože si myslím že tam je puvodní,max 1krát měněnej.Což je při 200tis km asi málo. :roll:

Re: Nejede jako dřív

Napsal: ned čer 07, 2009 13:14
od JRD McLAREN
no ..ono ventily si musia sadnut, ..cize to chvilku potrva, nez budu take tesne ako na "zabehnutom motore"...
cize malinky vplyv to maaa...

a tiez musi byt vycistena klapka, vstreky, palivove cerpadlo a filter by tiez mali byt OK..
aby to na tej 5ke vedelo zo seba vydat maximum..

tiez predpokldam, ze aj ECU jednotka sa musi naucit hodnoty vsetkych cidiel, aby optimalne regulovala..