Lacetti mě nehcalo ve štychu - řídící jednotka
Napsal: ned bře 15, 2009 09:03
Tak jsem včera zůstal stát na dálnici. Auto škytlo a přestalo jet. Tak jsem ho odstavil, zavolal odtahovku, mám sice náhradní vozidlo, ale to je jen na 4 dny - pak nevím. když z toho jsou dva dny víkend, v pondělí teprve převezou auto do servisu, tak nevím, jak budu postupovat.
Představte si, že z ničeho nic jedete 140 km/h (tachometrově...) a najednou Vám chcípne motor. Už se ani nerozsvítila kotrolka na žhavení a nešlo nastartovat. Navíc ručička tachometru po zapnutí zapalopvání ukazuje neustále klesajívcí rychlost mezi 20 - 40 km/h
a to přitom samozřejmě stojím... Ach jo. Nechal jsem tam všechny doklady.
1.
Představte si, že z ničeho nic jedete 140 km/h (tachometrově...) a najednou Vám chcípne motor. Už se ani nerozsvítila kotrolka na žhavení a nešlo nastartovat. Navíc ručička tachometru po zapnutí zapalopvání ukazuje neustále klesajívcí rychlost mezi 20 - 40 km/h
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
1.
- Nevíte nekdo z Vás, jak je to s Chevrolwet Euro Service a půjčením vozu? Jedná se o 4 dny nebo o 4 pracovní dny?
- Půjčené vozidlo jsem objednával přes Chevrolet Euro Service, ale vrátit ho chtějí někde úplně jinde - vůbec to tam neznám a netuším, jak se pak mám dostat do servisu Chevrioletu v Plzni. prosím Vás, když jsem objednával náhradní auto přes Chevrolet Euro Service, tak bych ho teoreticky měl vracet u Chevroletu při vyzvednutí opraveného vozu, ať se o to postará Chgevrolet, ne? prosím, pomozte mi s tím, já jsem z toho úplně tumpachovej