Stránka 1 z 2

Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: stř bře 11, 2009 21:40
od Kruger !!!
Zdravim majitele modelu Aveo :-),
Moje stavajici Daewoo Nexie, uz pomalinku ale jiste jde do kyticek, a tak ji chci zatim vyuzivat jako druhe vozitko a mezitim si s nim i trosku pohrat :-)

Uz delsi dobu se mi libi Sedan modelu Aveo, jenze jsem krapek zmateny, a tak me snad trosku pomuzete.

1) Resim veci ohledne vybaveni cili verzi... Nejak se mi zamlouva verze elite, ale pri cteni fora, jsem se dovedel, ze nekteri maji jakousi verzi platinum, ale tu nikde v cenicich nemuzu najit! Ma neco navic, nebo se jen jedna vlastne o model s nazvem premium... Jsem z toho vazne jeliman. Vim ze jsou serie Base, Direct, Star, Premium, Elite. Ted je jeste nejaka akcni komfort. Mela verze platinum neco navic od elite nebo spise mene?

2) Koukal jsem i do katalogu 3/5dv. Avei a zjistil jsem, ze maji nejake silnejsi motory s nizsi spotrebou. Jsou tyto motory pak i v tech sedanech, nebo se do nich jeste cpou motory s nizsim vykonem?

Diky za pripadne odpovedi a postrehy :PP:

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: čtv bře 12, 2009 09:16
od martincakl
Nejvyšší verze sedanu Aveo je Elite...
Viz:

http://www.chevrolet.cz/images/pdf/aveo_4d/aveo_4d.pdf

Motory se do sedanu dávají ještě staší...Tedy 1,2 8V/53kW...nikoliv 16V/62kW a 1,4 16V/69kW nikoliv 1,4 16V/74kW..

Novější motory jsou v 3dv a 5dv verzích...

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: čtv bře 12, 2009 20:16
od Lucas
už jsou v sedanech i 74kW 1,4 byl jsem svědkem a co nevidět 1,2 16v

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: čtv bře 12, 2009 20:29
od Kruger !!!
A jak jde poznat, ze jsou to ty vyssi kW?

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: čtv bře 12, 2009 21:33
od Richard
No modelech 3 a 5 dveřích jsou už od loňska 1,2 16V 84 k pohon vačky řetězem a 1,4 16V 100k. Ty samé se nyní dávají i do sedanů tedy zhruba od prosince jsou také v sedanech. Prodávají se za stejnou cenu jako ty slabší, teda aspoň do konce března to tak je.

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: čtv bře 12, 2009 22:49
od Kruger !!!
A kurnik, to abych si pohnul kostrou... Takze se jeste zeptam, vite o nejakem solidnim prodejci, kde je rychly a kvalitni servis nejlepe ze SM, ale pokud by mi s mymi pozadavky daly nekde jinde v republice nejakou solidni cenu tak bych zajel :-) Kazdy litrik dobry :-)

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: pát bře 13, 2009 12:07
od D3J5
Nazdárek nové motory v prodeji v Ústí více taky jsem koupil a super:) fakt doporučuju

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: pon dub 06, 2009 12:18
od hemendex
No ja mam Aveo Komfort 1,4, v technicaku pozeram, ze bolo vyrobene (resp. tam je udaj o prvej evidencii) 5.9.2008 a tiez uz mam obsah motoru 1399/74 k.
Nemam este skusenosti so zabehavanim noveho motoru, ale stale mam pocit - po cca 1000 km - ze je auto hrozne lenive a vela zerie... Vsetci ma ubezpecuju, ze sa auto rozbehne a spotreba si sadne, takze mi ostava len dufat...

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: pon dub 06, 2009 12:41
od saamm
hemendex - Cca po 3500km spotřeba na couračkách 8.5l .Na trase 150 tam a 150 zpět 4 dospělé osoby spotřeba okolo 7 litru to se mi zdá slušné -i . Vím jak jezdím :oops: . Dalo by se to stáhnout min. o 1 litr :oops: .

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: úte dub 07, 2009 00:05
od hemendex
saamm píše:hemendex - Cca po 3500km spotřeba na couračkách 8.5l .Na trase 150 tam a 150 zpět 4 dospělé osoby spotřeba okolo 7 litru to se mi zdá slušné -i . Vím jak jezdím :oops: . Dalo by se to stáhnout min. o 1 litr :oops: .
No, ja nemam palubny pocitac, fungujem len na odhad, ale viem, ze hned z predajne sme natankovali plnu nadrz na doraz a otocil som Zvolen-Bratislava a spat a s rucickou v cervenom poli som s velkou obavou ci vobec dojdem k benzinke, siel natankovat. Urobil som cca 450 km na 45 l benzinu. To je okolo 10 l/100 km, co sa mi zda dost, kedze vacsinu cesty som siel po dialnici a to cca 100-120 km/h.

Ale tvrdia mi, ze to klesne a na to i spolieham... Ozaj, nevsimol som si, ale ozve sa pri takmer prazdnej nadrzi nejaky varovny ton (mal som to na fabii), alebo sa fakt clovek moze spoliehat len na to, ze ked rucicka dojde na nulu, tak este par km odjazdi?

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: úte dub 07, 2009 09:07
od mino
Ton sa Ti žiadny neozve...

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: úte dub 07, 2009 15:57
od hemendex
mino píše:Ton sa Ti žiadny neozve...
Takze uz len "kontrolní otázka" - kolko mam este v nadrzi, ked mi budik ukazuje nulu?

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: úte dub 07, 2009 19:44
od saamm
Toto je velmi ošemetná otázka :shock: . Ručička na 0 a do nádrže jsem dal 39,5 l Ručička se kryla. Ale to si musíš zkusit sám :lol: . Nikdo ti nenepíše že je tam tolik nebo tolik :twisted: .
A k tomu počítači – originál je o ničem :mrgreen: ale pokud chceš tak se podívej a popřemýšlej o tomto -i .
http://www.tripcomputer.ru/AVEO-new.htm
http://www.tripcomputer.ru/Instr-4xx-SPORT-r.pdf
Tady je někde o něm psané chce to jen číst a obětovat trochu více času :D :D :D .

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: úte dub 07, 2009 19:47
od Krtek
Tak snad se rozsvítí hladový voko ne ? Myslim že s ukončenim výroby Trabanta je to standardní výbava všech aut. Dokud nesvít tak bych se dojezdu k pumpě nebál.

Re: Dotaz ohledne verzi Avea sedan + motorizace

Napsal: úte dub 07, 2009 20:22
od mino
Takže mne klesne aj pod červené pole... Ked mi už svieti stále a tak najazdím cca 30-40 km tak už je u mna najvyšší čas tankovať. Aj na Kalose mi to liezlo pod červené pole...