Stránka 1 z 1

LPG do Espera

Napsal: pon úno 23, 2009 11:05
od Damon28
Chcel by som sa opytat niekoho kto ma prakticke skusenosti s LPG pohonom v tomto aute.
Chcel by som si prerobit auto n a tento pohon, iba neviem ci mam ist do klasickej LPG prestavby (cca 22 000,- SK),
alebo do toho dat najnovsie sekvencne vstrekovanie paliva (cca34 000,- SK).

Auto ma ma svoj vek najedzednych iba 40 000 km a je garazovane, jazdil na nom otec, ale pravidelne ho servisoval, tak je ako nove, alebo lepsie zabehnute.
Ja do roka najazdim zhruba 17 000, km. Iba vaham, usetrit na lacnejsej prestavbe, alebo ist do sekvencneho vstrekovania.

Poradte mi. Dakujem.

Re: LPG do Espera

Napsal: stř úno 25, 2009 19:17
od jegi
Najazdil som s klasikou BRC vyše 100t km bez najmenších zádrhelov...Sekvenčné som nemal odskúšané, ale čo som sa dočítal, tak keď jazdíš krátke trate, tak obyčaj, a pri dlhych sekvenc-kvôli tomu, že sekvenc Ti prepne na plyn, až keď sa motor zohreje...Ale k sekvenci nech sa vyjadria tí, ktorí to odskúšali...

Re: LPG do Espera

Napsal: stř úno 25, 2009 19:37
od Vypravca
Ja tiež klasika do sania, a v pohode.

Re: LPG do Espera

Napsal: stř úno 25, 2009 19:49
od -peha-
Do Espika netreba sekvenciu je to zbytočné proste tam daj elektronic a budeš nad mieru spokojný a pri cene LPG to máš pomali za rok naspať :D :D :D

Re: LPG do Espera

Napsal: stř úno 25, 2009 22:54
od dzanoka
Peháček vie čo hovorí.

Re: LPG do Espera

Napsal: čtv úno 26, 2009 07:16
od vilkvet
Zdravím,já mám LPG také do sání a jsem naprosto spokojený. Po nastartování přidám plyn a systém se mi přepne na LPG,pak vyjíždím. U vstřikování se uvádí menší spotřeba,ale do toho bych investoval jedině v případě mladšího auta.
Pokud je pravda,že sekvence přepne na LPG až po zahřátí motoru,tak bych nyní na LPG neujel ani metr,nemohu totiž ohřát
motor a to jsem již měnil termostat.