Stránka 1 z 2

TAK jsem koupil LANOSKA a blbne na benzin za studena

Napsal: pon úno 09, 2009 13:02
od martilulin
Vsechny vas pekne zdravim,koupil jsem Lanoska 1.6 HB,jsem moc spokojeny auto je krasne a ma LPG.Mam ale jeden problem.
Kdyz to nastartuju,startuje to vzdy na benzin,chytne okamzite otacky vybehnou hladce na 1900otacek a pak spadnou na 900 a motor zacne mit takovy divny zvuk jako byjel na 3 valce,auto zacne kourit a z vyfuku citim benzin,pokud se rozjedu auto pri pridavani cuka a nechce poradne jet.Az se zahreje,jede normalne.Pokud ale nastartuju a prepnu na plyn,zadny kour z vyfuku nejde a auto pekne drzi 950otacek,pokud se s nim hned rozjedu necukne ani jednou.Pokud behem jizdy prepnu na benzin,zacne opet cukat.Ja osobne bych to tipl na nejake cidlo,ktere se pri provozu na LPG nepouziva.Svicky tam byly puvodne Bosh,ja tam nacpal na zkousku Brisk,ale rozdil neni a auto dela to same.Muze mi nekdo poradit?

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: pon úno 09, 2009 13:17
od FoXo
Ahoj,

Na uvod mam tu cest ta privitat medzi nami Vitaj :)
Sice LPG nemam ale ako tak citam tak tiez mam podobne problemy.
Vsimol som si ze z vyfuku taktiez citit benzin alebo cudny zapach otacky mi tiez klesli na 900 ale poslednu dobu mam pocit ze sa mi drzia 1000-1100 a kym sa rozhybe tak sem tam s nim tiez cukne ale to som si myslel ze je kvoli tomu ked som v nizsiych otackach. takisto mam 1.6 16V ale neviem aky ty a sviecky a aj kable sa chystam menit.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: pon úno 09, 2009 16:16
od martilulin
No,svicky a kabely jsem vymenil jako prvni.Hlavne ty kabely tomu chodu pomohly a starty byly lepsi.Me pripada ze tam jde moc benzinu,proto to kolisa a dusi se to,ale proc.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: pon úno 09, 2009 16:39
od -peha-
Nie ide Ti tam málo benzinu a treba vymeniť palivový filter a prečistiť vstreky (môžeš skúsiť aj dáku prísadu na čistenie vstrekou) :idea: :D :D :D

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: pon úno 09, 2009 17:35
od martilulin
No tu vec na cisteni vstriku jsem zatim nezkousel,ale filtr jsem menil.Me je divny,ze ihned po startu ty otacky slezou na 900.To na plyn to chvilku jede ve tvysenych-kolem 1900 otacek a postupne to klesa.Na benzin to nastartuje a otacky hned spadnou.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: úte úno 10, 2009 02:01
od ninja3
Mám stejný problém už přes 3 roky, co jsem to koupil a nedělám s tím nic. Sice mě to sere, ale ne zas tolik, abych do toho rval nehorázný prachy a měnil všecko možný. Tady na fóru je to známý a častý problém a ještě jsem tady nenašel žádné jednoznačné řešení. Jenom obecné rady jako vyměň kabely a svíčky a filter a blablabla...... nepomůže nic. Až nějaký Einstein vymyslí, co tomu doopravdy je, nechť to dá sem prosím vědět. Věřím, že pomůže tak 75% uživatelů vozů Lanos. Mimochodem, kabely, svíčky i dokonce vstřiky jsem v průběhu času měnil, ne kvůli tomuhle, ale prostě časem, stejně nepomohlo. Doporučuji se s tím buď smířit nebo hledat vůz v jiné kategorii. Jinak LPG je třeba aspoň jednou za měsíc provětrat na benzín právě kvůli vstřikům. Já jezdil jen na LPG a ejhle po 2 letech vstřiky odešly. Naštěstí jsem sehnal bazarové za 1000 ale jinak je to otázka cca 10.000, tak bacha na to. Doporučuje se cca 20-50 km/měs.
Ať dobře jezdí

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: úte úno 10, 2009 08:45
od martilulin
a co ti to delalo kdyz byly ty vstriky spatne.abych to mohl vyloucit u mne.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: úte úno 10, 2009 22:23
od ninja3
Asi odcházely postupně, ale docela rychle za sebou. Prostě to blafalo, jelo na 3, pak na 2 a nakonec už to spíš chcípalo na jeden vstřík. Starty byly horší a horší.... Na plyn ok.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv úno 12, 2009 00:34
od palikx
pokud mas nove svicky a kabely tak jedine vstriky.
bazarove neznamenaji dobre.
ja mel ten samy motor startoval bez problemu takze problem bych nevidel jen v tom ze je to daewoo.
otacky na benzin by mely klesnout pomerne rychleji nez na plyn to je normalni.ale 900 u ledoveho motoru je podezrele malo.
teoreticky muze jeste egr ventil delat neplechu ale je to malo pravdepodobne.
u lpg motoru taky lambda sonda.
doporucuju zkontrolovat tlak paliva a vyndat a zkontrolovat vstriky,a kompresni tlaky ve valcich.
.to je pomerne nizka investice a pak se da hledat dal.
vsecky cidla funguji jak na plyn tak na benzin stejne.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv úno 12, 2009 00:56
od martilulin
No a jak mam zkusit,zda je lambda dobra.vypada divne,ale jak vyloucit ze je vadna.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv úno 12, 2009 01:05
od palikx
zmerenim na emisich a nebo zmerenim lambdy voltmetrem.
ale je pravda ze na studeny motor by nemela mit vliv

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv úno 12, 2009 08:18
od martilulin
Tak co treba senzor teploty,ten by prece mohl zapricinit,ze tam jde moc bohata smes a ze to nepali jak ma,potom po zahrati to jiz jede normalne.Ja vymenil i to kolinko jak je tam ten senzor,ani poradne nevim k cemu je a situace se nezmenila.Vsiml jsem si,ze pokud to nahodim a ony ty otacky klesnou a ja opet slapnu na plyn,otacky povyskoci,zvysi se na 2000 chvili se drzi,motor bezi normalne,ale pak opet klesnou a ma to takovej divnej zvuk jako by to bezelo na 3.Plyn O.K

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv úno 12, 2009 22:26
od rado7650
To robí ,asi väčšina Lanosov ja jazdím len na benzín a otáčky mi na voľnobehu ,tiež kolíšu.

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv úno 12, 2009 22:40
od martilulin
me by nevadilo kolisani,ale vadi mi to cukani nez se motor zahreje kdyz pridam plyn.cuka opet jen na benzin

Re: TAK jsem koupil LANOSKA

Napsal: čtv bře 05, 2009 13:16
od martilulin
Takze vcera jsem pokrocil,nastartoval studene auto,chvili to nechal a vymontoval svicky.Svicky jsou mokre a na jejich spodnio casti slo prstem smaznout i trochu benzinu.Z toho soudim,ze tam jde moc paliva a proto se to zakuckava a kouri to.LPG to nedela,jelikoz to vlastne ridi jina jednotka podle jinych udaju.Opet po zahrati se problem s kourenim a vynechavanim spravil.
Takze co upravuje mnozstvi paliva za studena?Me se zda,ze jedine cidlo teploty ne?Vite nekdo kde ho najit,nebo popripade koupit?Je totiz docela mozne,ze LPG jednotka to cidlo vubec nevyuziva a proto jede dobre,ale pri prepnuti na benzin ho jednotka potrebuje a jelikoz je mozna spatne,prechlastava motor a ten logicky blbe pali.
Co si o tom myslite?