Moje skusenosti s Nubirkou Kombi 1,6
Napsal: čtv led 29, 2009 01:20
Takze v prvom rade by som vas chcel vsetkych pozdravit ako novy clen vasej nubirkarskej rodinky.
Daewoo Nubira ja moje prve auto, ktore mi predal moj vlastny otec Je to dovoz z talianska a ide o klasicke kombi 1,6 16V stieborna metaliza. Skusim vam popisat nejake moje prve dojmy a prve starosti ktore mi toto auticko sposobilo. A nebolo ich malo.
Takze asi po tyzdni pouzivania som sa rozhodol pre instalaciu LPG systemu tusmi ze je to znacka LOVATO a ide o klasicky system (zial), co ma dost trapi je prave to takzvane strielanie motora... niekedy ked na to slapnem pocujem len taky puk a zrazu motor zdochne. Obcas sa stane ze mi vyhodi tie tenke hadicky von a potom ich musim spatne zastrcit. Ale tusim ze je to lepsie ako keby mi malo roztrhnut tenn vzduchovy filter...
* Asi po 100km jazdenia na plyne mi zrejme ten plyn prezral stare hadicky vstupujuce do motora... tusim ze tam ide cez ne vzduch. Vyriesila to vymena za ine ...
* Asi po 2000 km mi odisla pruzna spojka vyfuku = pekny ramus
* asi po 3000km boli vymenene sviecky, filtre, olej, baterka
* asi po 5000 km ma cakala mlacka pod autom. Vytiekla mi komplet chladiaca kvapalina. Svina vytiekla z pod hlavy motora... voda v oleji a cela hlava musela ist na
prebrusenie + renovacia simeringov,kruzkov alebo co ja viem coho este + nove tesnenie, olejovy filter a olej... dokopy cca 10 000 Sk
* Asi po 6000 km sa menili tycky stabilizatora? tam tie guicky sa vysuchali a dost to klepalo
* Asi po 7000 km sa znovu objavila voda pod autom = zhnita protimrazova poistka
* asi po 9000 km sa znovu objavila vod pod autom = zhnita vodna pumpa - auto ma najazdenych 114 000 km a rozvody boli udajne menene majitelom pri 89 000 km
(aspon tak je to napisane na motore zltou fixou) len asi zabudli vymenit vodnu pumpu... tie listy boli rozozrate a derave... vyzeralo to strasne
teraz nedavno som kupil nove ziarovky do svetlometov - philips so zvysenou svietivostou o 50% - svieti to celkom pekne. Tie original ziarovky boli strasne mizerne. Nic som v noci nevidel a to som mal aj umyte svetla
Ak by som toto auticko mal zhodnotit tak urcite by som ho nemohol vyhodnotit ako spolahlive pretoze ma sklamalo za tu kratku dobu velakrat (9 mesiacov) Ale predsa len je to moje prve auto a je to moj milacik. Mam k nemu vytvoreny citovy vztah
Troska som sa pohral s exterierom (folie, koncovka vyfuku,didove svetla) a s hudbou do ktorej som vlozil nemale peniazky... Dvere boli prerabane a laminatovane aby tam vosli 16" repraciky, v kufri boli vymodelovane kuzele aby to hralo pekne do auta a v kufri som osadil asi 50kg subwoofer. Hra to neskutocne pekne a hlavne hlasno.
Ale najviac co ma asi trapi je prave to strielanie plynu. Neviete preco to robi a ako by sa tomu dalo zabranit? nepomohol by sportovy vzduchovy filter?
A ESTE STRASNE NEPRIJEMNE JE VRZGANIE PREDNYCH TLMICOV V ZIME... TO AKOZE CO JE? AZ LUDIA NAOKOLO SA OTACAJU KED IDEM CEZ SPOMALOVAC = RETARDER
VIem je toho trosku vela naraz ale ta co uz
Daewoo Nubira ja moje prve auto, ktore mi predal moj vlastny otec Je to dovoz z talianska a ide o klasicke kombi 1,6 16V stieborna metaliza. Skusim vam popisat nejake moje prve dojmy a prve starosti ktore mi toto auticko sposobilo. A nebolo ich malo.
Takze asi po tyzdni pouzivania som sa rozhodol pre instalaciu LPG systemu tusmi ze je to znacka LOVATO a ide o klasicky system (zial), co ma dost trapi je prave to takzvane strielanie motora... niekedy ked na to slapnem pocujem len taky puk a zrazu motor zdochne. Obcas sa stane ze mi vyhodi tie tenke hadicky von a potom ich musim spatne zastrcit. Ale tusim ze je to lepsie ako keby mi malo roztrhnut tenn vzduchovy filter...
* Asi po 100km jazdenia na plyne mi zrejme ten plyn prezral stare hadicky vstupujuce do motora... tusim ze tam ide cez ne vzduch. Vyriesila to vymena za ine ...
* Asi po 2000 km mi odisla pruzna spojka vyfuku = pekny ramus
* asi po 3000km boli vymenene sviecky, filtre, olej, baterka
* asi po 5000 km ma cakala mlacka pod autom. Vytiekla mi komplet chladiaca kvapalina. Svina vytiekla z pod hlavy motora... voda v oleji a cela hlava musela ist na
prebrusenie + renovacia simeringov,kruzkov alebo co ja viem coho este + nove tesnenie, olejovy filter a olej... dokopy cca 10 000 Sk
* Asi po 6000 km sa menili tycky stabilizatora? tam tie guicky sa vysuchali a dost to klepalo
* Asi po 7000 km sa znovu objavila voda pod autom = zhnita protimrazova poistka
* asi po 9000 km sa znovu objavila vod pod autom = zhnita vodna pumpa - auto ma najazdenych 114 000 km a rozvody boli udajne menene majitelom pri 89 000 km
(aspon tak je to napisane na motore zltou fixou) len asi zabudli vymenit vodnu pumpu... tie listy boli rozozrate a derave... vyzeralo to strasne
teraz nedavno som kupil nove ziarovky do svetlometov - philips so zvysenou svietivostou o 50% - svieti to celkom pekne. Tie original ziarovky boli strasne mizerne. Nic som v noci nevidel a to som mal aj umyte svetla
Ak by som toto auticko mal zhodnotit tak urcite by som ho nemohol vyhodnotit ako spolahlive pretoze ma sklamalo za tu kratku dobu velakrat (9 mesiacov) Ale predsa len je to moje prve auto a je to moj milacik. Mam k nemu vytvoreny citovy vztah
Troska som sa pohral s exterierom (folie, koncovka vyfuku,didove svetla) a s hudbou do ktorej som vlozil nemale peniazky... Dvere boli prerabane a laminatovane aby tam vosli 16" repraciky, v kufri boli vymodelovane kuzele aby to hralo pekne do auta a v kufri som osadil asi 50kg subwoofer. Hra to neskutocne pekne a hlavne hlasno.
Ale najviac co ma asi trapi je prave to strielanie plynu. Neviete preco to robi a ako by sa tomu dalo zabranit? nepomohol by sportovy vzduchovy filter?
A ESTE STRASNE NEPRIJEMNE JE VRZGANIE PREDNYCH TLMICOV V ZIME... TO AKOZE CO JE? AZ LUDIA NAOKOLO SA OTACAJU KED IDEM CEZ SPOMALOVAC = RETARDER
VIem je toho trosku vela naraz ale ta co uz