Stránka 1 z 1
GLE, GLX
Napsal: stř led 07, 2009 21:29
od Palino
Zdravím, mam otázočku: v čom sa líši GLE od GLX okrem výkonu? Sú tam súčiastky rovnaké= štartér, altík, rozdeľovač, výfuk, brzdy, .......? Mám 1.5 16V GLX oplatí sa zobrať havarovanú 1.5 GLE, využiem diely?
dík za odpovede
Napsal: čtv led 08, 2009 21:08
od Palino
nikto neporadí?
Napsal: čtv led 08, 2009 21:24
od Dark69
Je to uplne presne to iste...... tie vybavy sa rozlisovaly akurat tak ze Glx malo klimu a elektriku....alebo zalezalo to od vybavy aku si dokupil zakaznik pri novom voze...inak vsetko pasuje
Napsal: čtv led 08, 2009 21:37
od seky
A ešte jeden rozdiel , že GLE je 8V a GLX je 16V.
Napsal: čtv led 08, 2009 21:57
od martinko
a rozdiel je ze 8V ma v predu mensie kotuce, a dost naprd strmene a 13" palcove disky a 16V ma vacsie kotuce, menej naprd strmene a 14" disky...
Napsal: pát led 09, 2009 09:27
od Adro
ina nadobka ostrekovaca
ked chces detajly
Napsal: pát led 09, 2009 10:00
od Damek
Dark69 píše:Je to uplne presne to iste...... tie vybavy sa rozlisovaly akurat tak ze Glx malo klimu a elektriku....alebo zalezalo to od vybavy aku si dokupil zakaznik pri novom voze...inak vsetko pasuje
GLX a GLE sa vo vybave nelisia
len motor a niektore technicke veci
Re: GLE, GLX
Napsal: ned led 18, 2009 09:55
od Ozorák Mikuláš
Ešte podrobnejšie - GLE nemá nastaviteľný volant ako GLX.
Re: GLE, GLX
Napsal: ned led 18, 2009 10:14
od Damek
To zalezi opat na tom, odkial nexia pochadza. Na 100% u nas predavane nexie v roku 96 mali jak pri GLE tak GLX rovnake vybavy
Re: GLE, GLX
Napsal: ned led 18, 2009 13:06
od daredriver
Jinej je startér a alternátor co se výkonu a odběru týče, ale jinak se dá většina věcí dobře použít.
Re: GLE, GLX
Napsal: čtv dub 30, 2009 23:01
od Rado77
Chlapi, oprasujem starsiu temu...
Premyslam nad kupou Daewoo, kedze som mal dlhych 10 rokov Matiza - velka spokojnost. Potrebujem nejake vozitko do roboty a spet, ziaden zavod, ziadne dlhe streky. Premyslam nad Nexiou (a teraz ma neukamenujte pls), ale ako je to s tymi GLE / GLX verziami? GLX je 16V, a teda je to aj novsi motor? Mozno to tu v temach niekde je, ale zatial som presiel cca 5 - 6 stran... Ak je 16V novsi motor, zameral by som sa na GLX, ale tu by sa mi zisla info, ci mali/maju GLXy nejake "generalne" problemy po najazdeni 100tkm a viac. Jednoducho ci do toho ist. Pripadne ak este stale dobre sluzia aj 8V, ci sa radsej zamerat na GLE. Podla odkazov na recenzie som trochu plny rozporov, lebo tam dost "nadavaju" napr. na caste problemy vytekania oleja z motora....preto sa pytam na tie "generalne" problemy.
Chcem kupit nieco do 50 tisic a to by som sa do tej ceny u Nexie snad mohol zmestit...
Diki moc,
Rado77
Re: GLE, GLX
Napsal: pát kvě 01, 2009 18:43
od Petr S.
8 V má menší výkon,ale táhne líp od spodu a taky když by ti prasknul rozv.řemen,nenadělá to tolik škody,jako na 16V. Jel jsem s 16V a nepříjde mi to až takový rozdíl.
Re: GLE, GLX
Napsal: sob kvě 02, 2009 21:30
od Rado77
Diki Petre za info
Este zvazujem moznost medzi Nexia/Espero , lebo podla tem sa mi vidi Espero o nieco menej poruchove. Aj ked to moze byt uplne mylny dojem... Viete poradit aj tymto smerom, ci skor Espero al. Nexiu? Keby som kupoval Nexiu, aj tak tomu spravim kompletku (precistit svojpomocne co sa da, vymeny olejov a filtrov atd...), dal by som nevo rozvody. Len aby som nemusel riesit veci ako tesnenie pod hlavou...
Re: GLE, GLX
Napsal: ned kvě 03, 2009 09:01
od -peha-
Re: GLE, GLX
Napsal: ned kvě 03, 2009 09:12
od Rado77
Pehacku, diki za info. Vyzera to tak, ze denne najazdim v ramci BA cca 50km (25 tam, 25 spet). Co je vyhoda, ze by som chodieval dialnicnym obchvatom, takze tie jazdy budu 90 - 100 km/h. Tak dufam ze na toto bude Nexia uplne OK