Stránka 1 z 1

Vrzání při akceleraci

Napsal: úte pro 23, 2008 12:22
od smajlik
Vlastním Lacetti SW (Diesel). Při rozjezdu na 1 či 2 rychlost se ozve zprava zepředu zavrzání, jako když se šlápne na staré parkety :D Zvlášť je to znát při současném zatáčení doleva. Slyšel jsem, že to prý dělá horní uložení tlumiče. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Kde co namazat či přitáhnout, aby to nevrzalo.

Díky za názory či podněty.

MaKor

Napsal: čtv pro 25, 2008 00:28
od stefan zbortek
Silné stahovací pásky,děláme to běžně,při úpravách povozku,a je to bomba.Drží a není možnost bez cizího zásahu,aby povolily :P

Napsal: čtv pro 25, 2008 19:15
od Tomáš
megajvr píše:pokud je horní uložení tlumiče vpr...., tak většinou vyměnit :( Není to katastrofa, ale celý tlumič musí jít dolů :? A potřebuješ k tomu nějaký "forichtung" na stáhnutí pružin 8) Někdo to tu dokonce řešil silon. popruhy s račnou :lol:
Těmi popruhy jsem to řešil já , musí to v klidu vydržet , alespoň já mám pusu celou , ale neberte to , že to doporučuji , to pero může udělat pěknej malér s obličejem ( pro někoho i k lepšímu .. ? ) :lol:

Re: Vrzání při akceleraci

Napsal: čtv pro 25, 2008 19:56
od Slam
makor píše:Vlastním Lacetti SW (Diesel). Při rozjezdu na 1 či 2 rychlost se ozve zprava zepředu zavrzání, jako když se šlápne na staré parkety :D Zvlášť je to znát při současném zatáčení doleva. Slyšel jsem, že to prý dělá horní uložení tlumiče. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Kde co namazat či přitáhnout, aby to nevrzalo.
MaKor
Namazani pomuze jen na chvili, do prvniho deste. A jak se tu pise, je to horni ulozeni tlumicu, ktere casem vyrezne. Takze pokud to chces co nejlevneji vyresit, tak se hold rozjizdej opatrne a volantem otacej pomalu nebo si porid vatu do usi! ;)

Napsal: čtv pro 25, 2008 21:57
od Tomáš
No , nevím kudy se tam ten bordel dostává , ale měl jsem s tím problémy na UNU , tam jsem to čistil každý půlrok , uplně zadrhával volant , na Matizu , ani Nubi zapla´tpánbůh bez problémů , ani nevím , jestli je tam ložisko , na favoritu tam byly kuličky v teflonovým futru , taky moc velkou životnost to nemělo .