Stránka 1 z 1
Problém s chodem motoru
Napsal: úte pro 16, 2008 17:51
od Budli
Ahoj kluci prosim vás nemáte někdo skušenosti s Nexii 1.5 8V s tím ,že za studena mi auto skoro nejede sešlápnu plyn a auto se dusí padají otáčky a nechce se mu jet a škube. Po zahřátí se to zlepší ale není to ono do každého menšího kopce musím podřadit na trojku . A auto prostě netáhne jak má . Chtěl bych se zeptat jestli s tím nemám zajet na diagnostiu přes počítač nebo co stím . Auto půl roku stálo. měnil jsem rozvody olej . Nechal jsem vykuchat katalyzátor protože byl ucpaný . Ale auto mi teď takhle blbne tak budu rád za každou radu mooc dík .
Napsal: úte pro 16, 2008 18:19
od Hynek
Rozvodový řemen jsi měnil sám, nebo v servisu? Začaly problémy po této výměně?
Napsal: úte pro 16, 2008 20:22
od Budli
V servisu po přivezení bylo všechno o.k auto jezdilo . . . pak zase tak dva měsíce stálo neměl s ním kdo jezdit . Potom začalo blbnout . Přijížděl jsem auto mi chcíplo myslel jsem že je to benzínem nalil jsem benzín a auto nechtělo chytnou chytlo jen tak na dvě vteřiny na dva válce zaklepalo se a konec . Druhý den jem přišel k autu a na první otočení auto chytlo a jelo bez problémů. No a když jsem s ním pár dní jezdil tak najednou chcíplo a a od tý doby jsem ho nenatočil, kontrolovali jsme palivové čepadlo a nedávalo benzín tak jsem jej vyměnil za čerpadlo z Kadetta 1.6 ale pořád nechtělo chytnou ikdyž čerpadlo benzín tlačilo myslel jsem že to bude ucpaným katalyzátorem tak jsem ho nechal vyklepat auto sice chytlo ale pořád blbne dusí se a netáhne jak má. Tak nevím čím to může být.
Napsal: úte pro 16, 2008 21:02
od ferino28
Treba si to rozdelit. Bud je problem v dodavke a davkovani benzinu, alebo je to v zapalovani.
Treba zistit, ci su sviecky po startovani mokre, to ti hodne napovie. No a skontrolovat tiez podtlakove hadicky, koli MAP senzoru.
Takto to moze byt x veci, preco to nejde. Ale ten katalizator, hmm, to bola asi skoda. Keby ti svietila Check kontrolka ...
Ale to tvoje "jazdi, nejazdi", tak to by mohla byt asi ta cievka v rozdelovaci. Neviem.
Napsal: úte pro 16, 2008 21:09
od Budli
Díky zkusím to a myslíte si že by mohli přijít na chybu na diagnostice přes PC ?
Napsal: úte pro 16, 2008 22:48
od conpet
A vyblikat chybu jako u Kadetta to nejde?
Napsal: stř pro 17, 2008 01:34
od ferino28
Vyblikat chyby idu, je tu niekde aj navod, ale lepsie je ist niekde na diagnostiku, tam sa da sledovat viac hodnot. Ale ak nesvieti Check kontrolka, tak sotva to kaze nejak chybu.
Napsal: stř pro 17, 2008 08:04
od BAesperko
Toncek píše:V servisu po přivezení bylo všechno o.k auto jezdilo . . . pak zase tak dva měsíce stálo neměl s ním kdo jezdit . Potom začalo blbnout . Přijížděl jsem auto mi chcíplo myslel jsem že je to benzínem nalil jsem benzín a auto nechtělo chytnou chytlo jen tak na dvě vteřiny na dva válce zaklepalo se a konec . Druhý den jem přišel k autu a na první otočení auto chytlo a jelo bez problémů. No a když jsem s ním pár dní jezdil tak najednou chcíplo a a od tý doby jsem ho nenatočil, kontrolovali jsme palivové čepadlo a nedávalo benzín tak jsem jej vyměnil za čerpadlo z Kadetta 1.6 ale pořád nechtělo chytnou ikdyž čerpadlo benzín tlačilo myslel jsem že to bude ucpaným katalyzátorem tak jsem ho nechal vyklepat auto sice chytlo ale pořád blbne dusí se a netáhne jak má. Tak nevím čím to může být.
..to ti dělá rozdělovač..ty samé problémy sem už měla...byli zarezavělé kontakty v rozdělovači...
:lol:rozdělej ho a očisti...určitě ty kontakty budou nazelenalé....skusto než budeš něco kupovat
Nebo sou rezavé káble od svíček...můj taťka zních vysipala hrst rezu
nexia
Napsal: stř pro 17, 2008 10:37
od Serpico
....to Toncek - sandruš má dobrou radu - začni kabelama ( zoxidovaný - zelený konce a přeměřit - odpor je různý podle délky kabelu )rozdělovačem ( zase kontakty - palec - vizuálně cívka žlutá izolace může být vystřelená ve víčku - lze vyměnit a stojí pár korun - zapalovací modul je dražší cca asi 2 litry - hřídelka s růžicí, na té jsem pohořel sám, nic víc tam není, při celkové demontáži pozor můžeš ho sesadit jenom jedním způsobem ale otočit o 180° - proto si vyznačit před demontáží postavení palce ), k benzínovému čerpadlu jenom tolik dával bych pouze originál tlačí 2,9 - 3,2 a z Kadetta může být problém v tom, že ten tlak nemá - karburační motor a tam není třeba to neudrží plovák v karbesu a po vyčerpání odstranitelných závad, doporučiji mechanicco typu doktora palikxe, JRD McLaren aj. z našeho webu, ne každý mech. ze zn. servisu si rozumí se scannerem 11 pro Daewoo ( voni ho ňák mají jenom na účtování viz Srba )
Mějte se fajn
Napsal: čtv pro 18, 2008 17:14
od Budli
Díky moc všem za rady . . . zítra na to vlítnu .Pak písnu jak jsem dopadl . Díky