Stránka 1 z 1

Startování

Napsal: sob pro 13, 2008 10:24
od jirik matiz
Ahoj všem, sem rád, že jsem narazil na zdejší stránky, doufám, že mi někdo může poradit. Problém je následující: Dám klíček do zdířky zapalování, otočim, startér cvakne, kontrolky zhasnou, ale dál ani ťuk, prostě startér ani netočí, baterka na palubovce svítí. Když klíček vypnu, všechny kontrolky zase naběhnou. Jinak všechno funguje, je to baterkou nebo startérem, nebo něčim úplně jinym? Díky za odpovědi, jinak mám Espero 2.0, r.v.96.

Re: Startování

Napsal: sob pro 13, 2008 10:30
od J.Bad
karlos.barta píše:Ahoj všem, sem rád, že jsem narazil na zdejší stránky, doufám, že mi někdo může poradit. Problém je následující: Dám klíček do zdířky zapalování, otočim, startér cvakne, kontrolky zhasnou, ale dál ani ťuk, prostě startér ani netočí, baterka na palubovce svítí. Když klíček vypnu, všechny kontrolky zase naběhnou. Jinak všechno funguje, je to baterkou nebo startérem, nebo něčim úplně jinym? Díky za odpovědi, jinak mám Espero 2.0, r.v.96.
Hledal bych závadu na baterce!!Zkus jí nabít,nebo si půjčit jinou nabitou - pak bych hledal problém jinde.

Re: Startování

Napsal: sob pro 13, 2008 14:17
od jirik matiz
J.Bad píše:
karlos.barta píše:Ahoj všem, sem rád, že jsem narazil na zdejší stránky, doufám, že mi někdo může poradit. Problém je následující: Dám klíček do zdířky zapalování, otočim, startér cvakne, kontrolky zhasnou, ale dál ani ťuk, prostě startér ani netočí, baterka na palubovce svítí. Když klíček vypnu, všechny kontrolky zase naběhnou. Jinak všechno funguje, je to baterkou nebo startérem, nebo něčim úplně jinym? Díky za odpovědi, jinak mám Espero 2.0, r.v.96.
Hledal bych závadu na baterce!!Zkus jí nabít,nebo si půjčit jinou nabitou - pak bych hledal problém jinde.
OK, už to zkoušim

Napsal: sob pro 13, 2008 18:11
od ppp
zmeraj napatie na baterke v klude a ked zapnes obrysovky alebo stretavacky a ked skusas startovat. Ak pri zapnutych spotrebicoch ide napatie hlboko pod 10V tak sa odporucal niektory z clankov a pomoze jedine hanat iny akumulator.

Napsal: sob pro 13, 2008 18:32
od Rumcajz
zdar... mas pokazeny starter...

Napsal: sob pro 13, 2008 19:20
od conpet
nejjednodušší bude zkusit jinou baterku , pak budeš chytřejší ;)

Napsal: ned pro 14, 2008 09:53
od Richard
Jak všichni píšou, zkus si půjčit od někoho jakoukoli funkční baterku, nemusí být i stejná kapacita, na jedno startování můžeš použít třeba i 44Ah baterku z Feldy nebo z fabie, nebo zkus startovací kabely, pokud auto chytne je to jasná baterka. Jestli ti při startování všechny kontrolky pohasnou nebo úplně zhasnou a pak se zas rozsvítí je to na 99% baterka.

Napsal: ned pro 14, 2008 10:19
od jirik matiz
Pánové, je to v háji, přes noc se baterka dobila, vrazim jí do auta, ale zase to samí... Takže budu asi potřebovat novej startér. Takže otázka do fóra zní kolik stojí a jakej to je typ, příp. kde ho sehnat. Nebo kdyby měl někdo doma v záloze. Díky moc

Napsal: ned pro 14, 2008 10:33
od Richard
Nesundavej kalhoty, brod je ještě daleko :D :D Opravdu zkus jinou baterku. Když je baterka v háji můžeš ji nabíjet třeba kladivem a stejně ti to nepomůže ;) ;) Před měsícem jsem tohle řešil u Fobie mé známé.... taky vše se rozsvítilo při startu jen cvak a vše zhaslo. Dal jsem jinou baterku a vše funguje. Předtím jsme baterku taky dobíjeli, ale bylo to zbytečné.......
Nastartovali jsem přes kabely, ujel jsem 20 km, vypl jsem teplý motor a zkusil startovat.... Zase nic, tak baterka šla a dala se nová a je po problému... držím palce...

Napsal: ned pro 14, 2008 10:55
od jirik matiz
Dobře, tak to ještě zkusim přes ty kabely. Ale že by byla nová baterka hned v háji? No, uvidíme...

Napsal: pon pro 15, 2008 22:26
od Slavek
kdyz to nebude baterkou
zkus kabelem naprimo z baterky na starter ale pouzij nejaky silnejsi kabel at nechytnes i s autem, kdyz starter promluvi tak vymen spinacku,
na starteru sou dva + jeden jde prez orisek zpinacky

Napsal: pon pro 15, 2008 22:41
od Hynek
Mno, podle mě by bylo potřeba zrevidovat dvě věci.
1. Prověř ukostření motoru - spojení motoru s mínus pólem na kostru auta a těleso motoru.
2. Je velmi pravděpodobná závada ve startéru a to "vyšlehané" přední bronz. futro, které způsobuje "tření" rotoru o stator, nebo špatné zadní ložisko.Výsledek stejný.
3.Závitový zkrat statoru, rotoru nebo špinavý kolektor.

Ale nejdřív zkus tu jinou baterku. To že je skoro nová nezaručí, že je dobrá.

Napsal: úte pro 16, 2008 00:21
od ppp
rozmyslam kto ma doma len tak nahradnu baterku, ale merak za 150 nie je ziaden rozpocet niciaca polozka , navyse sa zide aj v buducnosti, takze by som odporucal kupit merak a merat, potom pojde mono na isto, s novou baterkou moze byt tam kde je, ale kazdy ma vlastnu cestu. Niekto radsej meria niekto radsej reze :lol: .