Stránka 1 z 1

Zajímavý "úkaz" na měřidle paliva

Napsal: čtv pro 04, 2008 19:46
od Hynek
Včera jsem se vracel z letíště v Milovicích a po cestě jsem "dotankoval" asi 20 litrů paliva. V nádrži jsem měl asi tak 10 litránků. Díval jsem se na palivoměr a ručička se jen velice líně trošku nadzvedla.Když jsem se rozjel, tak po chvíli jízdy se ručička ještě trochu přizvedla a pak to přišlo. Jel jsem po rovině asi tak 75 km/hod. a ručička paliva šla pomaličku až na nulu. "Hladový oko ale nesvítilo. Tam se chvíli zastavila a pak zase pomaličku "lezla"nahoru.Vrátila se asi tak do třetiny svého rozsahu. Tak teď nevím co se to vlastně stalo. Ví to někdo? Poraďte. :roll:

Napsal: čtv pro 04, 2008 19:49
od Hanzy
To vim naprosto presne!DUCHOVE!!! :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv pro 04, 2008 20:07
od Hynek
:D No Hanzyku, faktem je, že jsem jel právě kolem bývalého hřbitova! :lol: :lol: :lol: Fyzicky to je ale nad moje chápání!

Napsal: čtv pro 04, 2008 20:10
od Hanzy
Nebo pokud si jel tady u nas po karvinsku tak se tu zas trepotala zem uz nevi kde by se to zemetreseni vecpalo... :D

Napsal: čtv pro 04, 2008 20:28
od conpet
Za všechno můžou mimozemšťani :lol: bylo řečeno v jednom českém filmu :lol: a pokud ne, tak to byl studeňák ;)

Napsal: čtv pro 04, 2008 20:33
od Petr S.
Hynku zadej si do "hledat" v sekci Nexia "palivoměr" a tam už se to dozvíš. Mě se to stalo taky.

Napsal: čtv pro 04, 2008 21:37
od Hynek
Díky Peťas za radu. Fakt je, že ty konektory pod gumou jsem měl v ruce, ty jsou dobré, ale ten černý plast se mi nepodařilo jen tak nataženou rukou pod autem sundat. Musím se k tomu vrátit a zkontrolovat to nad jámou v garáži.Kamarád Jirka tam má teploučko! ;) :roll: ;)

Napsal: pát pro 05, 2008 18:15
od Hynek
Petře,měl jsi pravdu. Já ten kontakt neměl sice uhnilý ale tak zrezivělý,až to nebylo hezké. Po opilování a obroušení na čistý kov je vše OK. Pro jistotu jsem to zastříknul pěnou,která ztuhne a nepustí tam vlhkost. ;) :P ;) :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát pro 05, 2008 18:43
od Petr S.
Hynek píše:Petře,měl jsi pravdu. Já ten kontakt neměl sice uhnilý ale tak zrezivělý,až to nebylo hezké. Po opilování a obroušení na čistý kov je vše OK. Pro jistotu jsem to zastříknul pěnou,která ztuhne a nepustí tam vlhkost. ;) :P ;) :lol: :lol: :lol:
No vidíš jak jsi šikovnej. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Já nalisoval očko a přidělal ho jinam.

Napsal: pát pro 05, 2008 21:06
od Hynek
Jen abych to uzavřel pro případné čtenáře. " Nechal jsem si poslat schema zapojení měřáku v palubní desce. Je tam takzvaný zpožďovací kondenzátor , který má za úkol zabezpečit minimální kolísání ručičky na př. při projíždění zatáčkou, přes nerovnosti atd. Tedy nabije se na určité napětí které pak jen zvolna mění ve vztahu k poloze měřícího plováku v nádrži. Proto ručička po ztrátě uzemění pomalu klesala k nule a po jakési obnově uzemění následkem otřesu či vibrace se vrátila nahoru i když ne tam, kde měla správně být. Po vyčištění zemnícího vodiče/černá umělá hmota ,černý vodič/ je vše jak má být." :lol: :lol: :roll: