Stránka 1 z 4
Zadní kotouče jsou orezlé..
Napsal: pát lis 28, 2008 20:29
od cavalera2
Když mi měnili spojku, tak jsem nechal promazat a rozhýbat zadní brzdy = byl orezlý kotouč.
Vše bylo podle nich uděláno a promazáno a měnili i nějaký ten trn,soudě dle NEW prachovky.
Jenže kotouč/oba pořád orezlý a nyní se mi stalo, že jsem musel pořádně zašlajfovat a najednou se mi ze zadku při brždění začal ozývat klepavo/škubavo/kousavej zvuk = dost hnus.
No budu mít návštěvu, tak se na to kouknu asi až v neděli = jsem zvědav co to je
![Sad :-(](./images/smilies/smilie2.gif)
Re: Zadní kotouče jsou orezlé..
Napsal: sob lis 29, 2008 10:36
od PeS
KITTbx píše:Když mi měnili spojku, tak jsem nechal promazat a rozhýbat zadní brzdy = byl orezlý kotouč.
Vše bylo podle nich uděláno a promazáno a měnili i nějaký ten trn,soudě dle NEW prachovky.
Jenže kotouč/oba pořád orezlý a nyní se mi stalo, že jsem musel pořádně zašlajfovat a najednou se mi ze zadku při brždění začal ozývat klepavo/škubavo/kousavej zvuk = dost hnus.
No budu mít návštěvu, tak se na to kouknu asi až v neděli = jsem zvědav co to je
![Sad :-(](./images/smilies/smilie2.gif)
No, hlavně aby z toho zadku něco nevypadlo
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Možná bys musel prát i sedačku
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
Napsal: ned lis 30, 2008 19:15
od Richard
Brzdy kopou..
Napsal: pon pro 01, 2008 08:14
od cavalera2
NO koukal jsme na to a větší "osazení" mají přední kotouče, ten zadek opravdu brzdí fest až když se na to dupne, promazal jsem znovu třmeny, zkusil odvzdušnit, ovšem PZ jsem ebyl schopen povolit
![Sad :-(](./images/smilies/smilie2.gif)
Problém je, že to začalo po tom zašlajfování kopat, když brzdím tak to buď klepe, nebo se do pedálu přenáší kopání včetně zvukového projevu = přirovnal bych to k situaci když zapracuje ABS, ale mi to dělá furt...
Jo koukal jsem, je fakt, že přetáhnout to snad jde, co mám, ale poznatek, tak mi vlastně brzdí, ta vnitřní strana=obložení je ojetější...
Brzdy kopou...
Napsal: čtv pro 04, 2008 22:05
od cavalera2
Jo díky za poznatek
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Proto to v servisu/mimo jiné/ = byl to CHEVROLET bylo děláno, jenže mám dojem, že jen otočil někdo destičky a vyměnil prachovku na trnu. Jenže neodvzdušnil/tvrdil,že jo/,tak jsem to promazal, také neodvzdušnil a "zajíždím" !
To že kope jsem přikládal i špatnému kotouči, ovšem začalo to dělat až po tom zašlajfování, takže jsem buď dojebal přední kotouč nebo se snaží nyní brzdit ty zadní a na orezlém kotouči jim to moc nejde a kope to = doufám...
Napsal: pát pro 05, 2008 21:16
od Hynek
Hodně záleží na tom, jak jsou "rezavé" Pokud je rezavá celá plocha tak to je chyba v přítlaku destičky jak uvádí megajvr. Pokud jsou ale na kotouči rezaté fleky, je křivý kotouč a to je velmi nebezpečné a je nutné to řešit přebroušením, jak píše Richard nebo výměnou.
Rezaté zadní kotouče
Napsal: pon pro 08, 2008 08:25
od cavalera2
Ahojte, no jsou rezavé po obvodu,už předchozí majitel řešil stejný problém, tehdy se rozchodli třmen,brzdilo to a pak už zase stejná písnička.
No garáž mám, ale bez světla
![Sad :-(](./images/smilies/smilie2.gif)
Včera se mi zase povedlo zašlajfovat a pak to dělalo zase trochu méně, uvažuju ještě zda je funkční ABS,nebo zda tam vůbec je, podle TP tam není = divné..
ABS na autě nemám a ....
Napsal: čtv pro 18, 2008 20:24
od cavalera2
Takže, na autě ABS nemám jak se píše v TP = je mi to divné.
Myslel jsem si, že ABS u Nubiry 2.0 16v bylo standard jako 2x airback.
Jinak dnes jsem byl na STK/evidenčce a mám zadní levý kotouč kopající a levý spodní čep ramena v pr.. .
Takže o víkendu měním čep a pak pořádně kouknu na ty zadní brzdy.
BTW: co si myslíte o tom ABS ?!
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zadní kotouče jsou orezlé..
Napsal: úte pro 23, 2008 08:32
od cavalera2
Tak jsem implantoval NEW kulák /na spodní rameno/ a škupání při brždění stále
Jestli to nebude tím, že jsem zjistil, že zadní silentblok na rameni se protáčí v pouzdře a zadní podélný stabilizátor /či co to je/ na pravé straně má vydřený silentblok také a docela to začalo chodit=při hýbání rukou i klepe..
Uff to budou investice
Ale ještě, že tohle člověk zvládne sám....
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Silentblok
Napsal: úte pro 23, 2008 16:06
od cavalera2
megajvr píše:Už jsem to tu někomu vysvětloval, vzadu je těch silent. docela dost
![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
U těch vlečných ramen se většino vybije ten horní silent. v káře. U Nubi 1 se musí vyměnit celé rameno (orig. v Mariánkách cca 800kč), u Nubi 2 se dá ten horní silent. koupit zvlášť. Ty příčné ramena se mění celé a na stabilizátor ty gumy nejsou drahé
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tak to nepotěší, koupil jsem značkovej kulák se slevou za 350/jinak stojí nad 500,- /, takže nyní budu muset koupit celé přední spodní rameno /je to ten v káře ne v nápravnici/ a koupím polské to dostanu do 800,-, jinak jsou nad 1000,- = jde o to, že ty ceny co píšete jsou polské a podobně ND, ne značkové či origoš...
Jinak u toho podélného stabilizátoru je to PZ/delší u náboje..
Silentblok
Napsal: úte pro 23, 2008 21:40
od cavalera2
megajvr píše:kitte omlouvám se , špatně jsem tě pochopil- psal jsem o zadní nápravě
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jinak vepředu je to podobný problém. Já jsem sehnal oba silentbloky na předek a přelisoval jsem je. Akorát jak sundáváš celé rameno před. nápravy, tak tuším že když vytáhneš zadní šroub (svislý šroub silent.) je tam ještě "vymezovací tubička" kterou musíš dostat ven
![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
Je to pěkná drbačka, jinak ti rameno bude pořád držet v káře
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ha tak to už chápu proč to rameno nešlo ven
Já ho musel jen potočit/rameno/, odbrousit to nýtování/co drží kulák/, odvrtat co zůstalo a pak měnit teprve ten kulák..
Takže potřebuji vědět co mám chtít do za silentbloky do předního ramene a pak jaký silentblok do toho zadního dlouhého stabilizátoru = u náboje..
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)