Stránka 1 z 2
palivové čerpadlo
Napsal: stř srp 11, 2004 16:16
od Vít, Jiří
HELP jedu z práce a najednou nejedu. Prolez jsem auto a zjistil jsem že shořela pojistka.Dal jsem další a puf další puf
KDO VÍ PROČ ? HALO =PETR M OZVI SE .PŘEDEM DÍK
Napsal: stř srp 11, 2004 17:51
od Pajda
asi se to někde zkratuje. jdi po kabelu
Napsal: čtv srp 12, 2004 08:09
od Pepe
Napsal: čtv srp 12, 2004 08:14
od Pepe
Boď máš zadřený čerpadlo (vydrží tak 80 - 120 000 km, jak komu, někdy i víc podle toho co tankuješ) nebo máš zkrat na kabelech
Za předpokladu, že sedí název tématu
Označení 96350078
Název čerpadlo benzínové do nádrže
Typ NEXIA,ESPERO
Výrobce neoriginál
Cena 4 285,00
Ceník Nexia
Napsal: čtv srp 12, 2004 15:04
od Granko
hmmm, tak sa zamyslam, ze ked chodim LPG, tak by mi cerpadlo malo vydrzat dlhsie, ked ide len na zaciatku ked startujem (na benzin) a potom len sem-tam dotlacit tlak. mylim sa ?
Napsal: čtv srp 12, 2004 15:48
od PavelZ
Zase plynak auto ma benzin v nadrzi dyl nez benzinak a do benzinu se teda dostane vic vody vysrazene z vlhkosti a to prej cerpadlu nedela dobre. Takze nekdy pry muze vydrzet min. Me na Lanosu vydrzelo asi 80-90 tis. km, nepamatuju si uz presne.
Napsal: čtv srp 12, 2004 17:03
od Vít, Jiří
TAK PEPE seš vedle rozbitý to síice je ale je to prošluslý olejový čidlo
ZAŘVALO 40 POJISTEK NEŽ NA TO PŘIŠLI
TED HO DU SCHÁNĚT TAK DRŽTE PALCE
Napsal: čtv srp 12, 2004 17:43
od Akri
Granko píše:hmmm, tak sa zamyslam, ze ked chodim LPG, tak by mi cerpadlo malo vydrzat dlhsie, ked ide len na zaciatku ked startujem (na benzin) a potom len sem-tam dotlacit tlak. mylim sa ?
tak to jsem si taky myslel, ale Petrm mě tu vyvedl z omylu
, prý u LPG vydrží ještě mín, on to umí i dobře oduvodnit, nekde to tu je uz napsane
Napsal: pát srp 13, 2004 08:15
od Pepe
Vít, Jiří píše:TAK PEPE seš vedle rozbitý to síice je ale je to prošluslý olejový čidlo
ZAŘVALO 40 POJISTEK NEŽ NA TO PŘIŠLI
TED HO DU SCHÁNĚT TAK DRŽTE PALCE
Já jen že jako název tématu jsi zvolil palivové čerpadlo
- spínač tlaku oleje 260,- Kč v Autodíly Krč
Napsal: pon srp 16, 2004 18:38
od petrm
Přesně tak na většině plynovejch aut vydrží palivová pumpa mnohem méně než na běžném benzínu běží totiž stále a je jedno jestli je to na plyn nebo benzín
Napsal: pát říj 01, 2004 20:24
od maros
Na aute z LPG ti palivové cerpadlo urcite odíde, lebo si neponaucitelný ako ja a nedotankujes benzin, len jazdís a jazdis.Cerpadlo bezi aj ked ides na LPG, lebo ten technik co ti ho montoval bol kokot ale lacný.(moderne systemy cerpadlo vypnu )Bezin sa mina, ty vsak ides na LPG a cerpadlo sa toci a toci,pricom uz nie je chladene prudiacim benzinom.Test cerpadla som tu niekde uz pisal
Napsal: sob říj 02, 2004 00:37
od Granko
hmmm, no skusim to overit, ale v tom pripade by asi nebol velku problem zariadit, aby sa cerpadlo odpojilo pri prepnuti na benzin. pri nadrzi mam solenoid, ktory sa otvara, az ked sa prepne na plyn. tak by som tam mohol dat relatko, ktore to proste odopne.... toho, ze by sa odpalilo, ked sa minie benzin sa nebojim, lebo vzdy ked ma zacne otravovat rezerva, tak dotankujem tak 5 litrov. je mozne, ze benzin, ktorym by sa to malo chladit sa zohreje (lebo je tam stale ten isty) a koli tomu by sa to kazilo ?
Palivové čerpadlo
Napsal: sob říj 02, 2004 05:06
od RoSta
maros píše:Na aute z LPG ti palivové cerpadlo urcite odíde, lebo si neponaucitelný ako ja a nedotankujes benzin, len jazdís a jazdis.Cerpadlo bezi aj ked ides na LPG, lebo ten technik co ti ho montoval bol kokot ale lacný.(moderne systemy cerpadlo vypnu )Bezin sa mina, ty vsak ides na LPG a cerpadlo sa toci a toci,pricom uz nie je chladene prudiacim benzinom.Test cerpadla som tu niekde uz pisal
No, si ma nepresvedčil. Tiež mi to asi montoval expert, ale ak sa mi dobre marí, keď štartujem v tzv. ležérnom štýle, tak počujem čerpadlo po chvíli vypnúť a nechce sa mi veriť, že by sa po prepnutí na plyn znova rozbehlo a do nekonečna?! A ten benzín asi predsa len prúdi, je tam nejaká spätná hadička, ale v tom sa moc nevyznám.
Napsal: sob říj 02, 2004 14:22
od petrm
Auta na plyn mají vždy problémy s palivovým čerpadlem a není to jen problém Daewoo jde o to , že tam cirkuluje neustále stejný benzín a ještě když je ho tam málo tak se opravdu zahřeje a tím dochází i k většímu namáhání čerpadla běžně je údajně životnost palivového čerpadla asi 140 000 Km ale nesetkal sem se s tím že by po překročení těchto kilometrů začalky nějaké časté výměny čerpadel ale u plynových aut většinou kolem 80 000 až 100 000 čerpadlo končí . To že se čerpadlo nčevypíná po přepnutí na plyn je sice zvláštní ale má to tak každý zřejmě je to kvůli tomu že při přepnutí z jednoho na druhý jedete chvíli na obě paliva najednou aby přechod byl co nejlepší ( i když to někdy pěkně škubne) a kdyby se odpojil benzín hned mohlo by dojít k zhasnutí motoru nebo častému zpětnému zášlehu bylo by to o načasování třeba za minutu po přepnutí aby se vyplo čerpadlo a zase při přechodu na benzín by se muselo nejdřív zapnout a pak teprve po nějaké době přepnout na benzín samozřejmě by to šlo udělat třeba na normální vypínač někde na palubce když přepnete na druhý druh paliva prostě po chvíli jízdy vypnete nebo zase zapnete čerpadlo než budete chtít jet na benzín . Jinak doporučuju všem co mají plynové auto aby využívali i benzín a třeba po dvou nádržích na plyn ujeli třeba 200 Km na benzín
Napsal: sob říj 02, 2004 19:30
od Granko
petrm píše: Jinak doporučuju všem co mají plynové auto aby využívali i benzín a třeba po dvou nádržích na plyn ujeli třeba 200 Km na benzín
no, ja tam mam automatiku a startujem na benzin. aj tak treba ? to asi aby vstrekovace nezleniveli, ze ?