palivové čerpadlo

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

palivové čerpadlo

Příspěvek od Vít, Jiří »

HELP jedu z práce a najednou nejedu. Prolez jsem auto a zjistil jsem že shořela pojistka.Dal jsem další a puf další puf
KDO VÍ PROČ ? HALO =PETR M OZVI SE .PŘEDEM DÍK :( :?
ŘEZNÍK
Reklama
 

Pajda
Příspěvky: 335
Registrován: pon úno 02, 2004 11:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda »

asi se to někde zkratuje. jdi po kabelu :roll:
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Já vím čím to je .....

Je to rozbitý :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Boď máš zadřený čerpadlo (vydrží tak 80 - 120 000 km, jak komu, někdy i víc podle toho co tankuješ) nebo máš zkrat na kabelech

Za předpokladu, že sedí název tématu :D

Označení 96350078
Název čerpadlo benzínové do nádrže
Typ NEXIA,ESPERO
Výrobce neoriginál
Cena 4 285,00
Ceník Nexia
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

hmmm, tak sa zamyslam, ze ked chodim LPG, tak by mi cerpadlo malo vydrzat dlhsie, ked ide len na zaciatku ked startujem (na benzin) a potom len sem-tam dotlacit tlak. mylim sa ?
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Zase plynak auto ma benzin v nadrzi dyl nez benzinak a do benzinu se teda dostane vic vody vysrazene z vlhkosti a to prej cerpadlu nedela dobre. Takze nekdy pry muze vydrzet min. Me na Lanosu vydrzelo asi 80-90 tis. km, nepamatuju si uz presne.
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

TAK PEPE seš vedle rozbitý to síice je ale je to prošluslý olejový čidlo
ZAŘVALO 40 POJISTEK NEŽ NA TO PŘIŠLI
TED HO DU SCHÁNĚT TAK DRŽTE PALCE
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Granko píše:hmmm, tak sa zamyslam, ze ked chodim LPG, tak by mi cerpadlo malo vydrzat dlhsie, ked ide len na zaciatku ked startujem (na benzin) a potom len sem-tam dotlacit tlak. mylim sa ?
tak to jsem si taky myslel, ale Petrm mě tu vyvedl z omylu :o , prý u LPG vydrží ještě mín, on to umí i dobře oduvodnit, nekde to tu je uz napsane
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Vít, Jiří píše:TAK PEPE seš vedle rozbitý to síice je ale je to prošluslý olejový čidlo
ZAŘVALO 40 POJISTEK NEŽ NA TO PŘIŠLI
TED HO DU SCHÁNĚT TAK DRŽTE PALCE
Já jen že jako název tématu jsi zvolil palivové čerpadlo :)


- spínač tlaku oleje 260,- Kč v Autodíly Krč 8)
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Přesně tak na většině plynovejch aut vydrží palivová pumpa mnohem méně než na běžném benzínu běží totiž stále a je jedno jestli je to na plyn nebo benzín :(
maros

Příspěvek od maros »

Na aute z LPG ti palivové cerpadlo urcite odíde, lebo si neponaucitelný ako ja a nedotankujes benzin, len jazdís a jazdis.Cerpadlo bezi aj ked ides na LPG, lebo ten technik co ti ho montoval bol kokot ale lacný.(moderne systemy cerpadlo vypnu )Bezin sa mina, ty vsak ides na LPG a cerpadlo sa toci a toci,pricom uz nie je chladene prudiacim benzinom.Test cerpadla som tu niekde uz pisal
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

hmmm, no skusim to overit, ale v tom pripade by asi nebol velku problem zariadit, aby sa cerpadlo odpojilo pri prepnuti na benzin. pri nadrzi mam solenoid, ktory sa otvara, az ked sa prepne na plyn. tak by som tam mohol dat relatko, ktore to proste odopne.... toho, ze by sa odpalilo, ked sa minie benzin sa nebojim, lebo vzdy ked ma zacne otravovat rezerva, tak dotankujem tak 5 litrov. je mozne, ze benzin, ktorym by sa to malo chladit sa zohreje (lebo je tam stale ten isty) a koli tomu by sa to kazilo ?
RoSta

Palivové čerpadlo

Příspěvek od RoSta »

maros píše:Na aute z LPG ti palivové cerpadlo urcite odíde, lebo si neponaucitelný ako ja a nedotankujes benzin, len jazdís a jazdis.Cerpadlo bezi aj ked ides na LPG, lebo ten technik co ti ho montoval bol kokot ale lacný.(moderne systemy cerpadlo vypnu )Bezin sa mina, ty vsak ides na LPG a cerpadlo sa toci a toci,pricom uz nie je chladene prudiacim benzinom.Test cerpadla som tu niekde uz pisal
No, si ma nepresvedčil. Tiež mi to asi montoval expert, ale ak sa mi dobre marí, keď štartujem v tzv. ležérnom štýle, tak počujem čerpadlo po chvíli vypnúť a nechce sa mi veriť, že by sa po prepnutí na plyn znova rozbehlo a do nekonečna?! A ten benzín asi predsa len prúdi, je tam nejaká spätná hadička, ale v tom sa moc nevyznám.
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Auta na plyn mají vždy problémy s palivovým čerpadlem a není to jen problém Daewoo jde o to , že tam cirkuluje neustále stejný benzín a ještě když je ho tam málo tak se opravdu zahřeje a tím dochází i k většímu namáhání čerpadla běžně je údajně životnost palivového čerpadla asi 140 000 Km ale nesetkal sem se s tím že by po překročení těchto kilometrů začalky nějaké časté výměny čerpadel ale u plynových aut většinou kolem 80 000 až 100 000 čerpadlo končí . To že se čerpadlo nčevypíná po přepnutí na plyn je sice zvláštní ale má to tak každý zřejmě je to kvůli tomu že při přepnutí z jednoho na druhý jedete chvíli na obě paliva najednou aby přechod byl co nejlepší ( i když to někdy pěkně škubne) a kdyby se odpojil benzín hned mohlo by dojít k zhasnutí motoru nebo častému zpětnému zášlehu bylo by to o načasování třeba za minutu po přepnutí aby se vyplo čerpadlo a zase při přechodu na benzín by se muselo nejdřív zapnout a pak teprve po nějaké době přepnout na benzín samozřejmě by to šlo udělat třeba na normální vypínač někde na palubce když přepnete na druhý druh paliva prostě po chvíli jízdy vypnete nebo zase zapnete čerpadlo než budete chtít jet na benzín . Jinak doporučuju všem co mají plynové auto aby využívali i benzín a třeba po dvou nádržích na plyn ujeli třeba 200 Km na benzín 8)
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

petrm píše: Jinak doporučuju všem co mají plynové auto aby využívali i benzín a třeba po dvou nádržích na plyn ujeli třeba 200 Km na benzín 8)
no, ja tam mam automatiku a startujem na benzin. aj tak treba ? to asi aby vstrekovace nezleniveli, ze ?
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“