Stránka 1 z 2
pomôže mi niekto ?
Napsal: pát říj 31, 2008 22:03
od sanmigel
Zdravím
všimol som si že v Nexii pod volantom mi visí nejaký konektor. Všetko mi funguje no nemôžem prísť nato čo to je.
Za pomoc ďakujem
Napsal: pát říj 31, 2008 23:08
od mravco
A jak vypadá? Kolik má kontaktů?
Napsal: sob lis 01, 2008 00:17
od ferino28
Ak ti vsetko funguje, tak sa nicoho nemusis bat. Nexie mali roznu vybavu a zrejma kablovanie sa robilo viacnenej "uni". [/code]
Napsal: sob lis 01, 2008 09:28
od Franta P.
Mě tam taky visí. Mám pocit že asi 6ti kontaktovej. nad pedálem brzdy.
Napsal: sob lis 01, 2008 11:29
od Ivan
Vyfoťte to.
Napsal: sob lis 01, 2008 12:03
od conpet
Napsal: sob lis 01, 2008 15:33
od Franta P.
Tak na ten sem při zapojování el oken taky přišel. ale nevim k čemu to je. ale já mám ještě jeden takovou černou kostku u brzdového pedálu a podobná je zapojená k pedálu.
Napsal: sob lis 01, 2008 16:04
od Petr S.
Mam blbej dojem,že je to na tažný. Stačí jen spojit a pak najít v kufru zbytek. Nevím jestli je to tak i u Nesii,ale u kadetta to tak bylo.
Napsal: sob lis 01, 2008 21:43
od JRD McLAREN
...no to co je fotka v esperackom fore..
to je konektor pre jednotku ABS,...
vozy co ABS nemaju, tam maju takto volne poveseny konektor..
ten co visi u brzdoveho pedalu,..
je "alternatyvny" konektor spinaca brzdovych svetiel..
pretoze sa montovali dva typy spinacov, (kvoli automatickym prevodovkam)
a tym padom su na kabloch konektory dva..(na tu istu vec)..
nexia
Napsal: ned lis 02, 2008 10:44
od Serpico
...JRD McLaren díky, taky jsem si říkal na co to tam je... myslel jsem si, že to má nexia na denní světla ( našel jsem schéma v elektrice a docela mi to překvapilo r.v. 97 ),
jen tak mimochodem Petře přesvědčil si se už o nastavení své nexie na 95 oktan ?, moje taky byla z " D " a nastavení měla 91 oktan - je to jednoduchý napravo u ECU je vývod ( bílý konektor ) a bez propojení jeho kontaktů je to na 91 oktan
Mějte se fajn
Re: nexia
Napsal: ned lis 02, 2008 20:57
od Petr S.
Serpico píše:...JRD McLaren díky, taky jsem si říkal na co to tam je... myslel jsem si, že to má nexia na denní světla ( našel jsem schéma v elektrice a docela mi to překvapilo r.v. 97 ),
jen tak mimochodem Petře přesvědčil si se už o nastavení své nexie na 95 oktan ?, moje taky byla z " D " a nastavení měla 91 oktan - je to jednoduchý napravo u ECU je vývod ( bílý konektor ) a bez propojení jeho kontaktů je to na 91 oktan
Mějte se fajn
Ještě jsem na to nekoukal a je mi to i nějak jedno. Na 95 to jezdí v pohodě a vzhledem k tomu,že na Shelu ani 91 nemají,tak mě to nějak netrápí. Co jsem koukal,tak když je 91,tak je o 0.10 kč levnější. Má to smysl?
Napsal: ned lis 02, 2008 21:35
od JRD McLAREN
..no ale tomu motoru to jedno neni..
..
napr. by sa ti odvdacil lepsim tahom, lepsim krutiacim momentom,
kludnejsim a tichsim chodom,
..
o klesnucej spotrebe nehovoriim..
Napsal: pon lis 03, 2008 21:16
od Petr S.
JRD McLAREN píše:..no ale tomu motoru to jedno neni..
..
napr. by sa ti odvdacil lepsim tahom, lepsim krutiacim momentom,
kludnejsim a tichsim chodom,
..
o klesnucej spotrebe nehovoriim..
Lepším tahem? To by mě teda zajímalo jakým? Na to,že to je 1.5 8V,tak 1.6 16V proženu jak prd. Maximálku mám na rovině 180 a z kopce už jela i 200,tak kam potom to může ještě jít? Fobia 1.4 16V nemá šanci mě dostat.
Napsal: pon lis 03, 2008 21:29
od Damek
Jak keby ti vadilo, ze by mohla byt este lepsia
nmexia
Napsal: úte lis 04, 2008 12:56
od Serpico
...to Petře nepochopil si podstatu věci - bez propojení té koncovky - vývodu z ECU jsi na nastavení 91 oktan a tak to co ti píše JRD McLaren je prostě factum věci...nemám více co dodat, jenom to že McLaren je hodně dobrá marka...a JRD jí rozhodně nedělá ostudu...nakonec Maserati byl původně výrobcem traktorů
a mějme se fajn