Pred hodinkou som domenil vyfuk, nebolo to ani lahko ani rychlo, cisty cas netusim, ale cas straveny "pod autom" asi 5hodin.
Problemy:
1. skrutky, svine okrem jednej som vsetky musel poctivo odskrutkovat, nechceli sa ulomit, islo to pekne tazko aj ked som mal predny diel s katalyzatrom vonku.
2. spoj stredneho a zadneho tlmica bol ako privareny, takze som musel stredny tlmic odrezat, mal som strach aby som nefikol brzdovu rurku
3. novy vyfuk, polmostrov sice pasoval ale nie idealne, nie tak ako origo, ale o nic neklepe ani nevisi (velmi) a cena o viac nez polovicu nizsia je silny argument
Postup prace:
1. objednat vyfuk, predny diel z automediku, za neskutocnych necelych 1000Kc (polmostrow) plsu postovne 350Kc ale s tymto dielom prisli aj 4tlmice takze to postovne bolo vlastne zadara
2. stred a zadok kupit v bernolakove, mam to po ceste domov

kus za 1200Sk (polmostrow)
3. tesnenie pod parohmi vyhrabat s bordelu v pivnici
4. tesnenia na katalyzatore vystruzlikat z klingeritu, nezda sa to ale aj ten najslabsi 150stupnovy ruzovy 3mm hruby to dokaze prezit a tesnit a este je aj po rokoch makky
5. dat opieskovat a pohlinikovat predny diel a zvary na oboch tlmicoch, potom pohlinikovane veci naspricovat sprejom na vyfuky (podla mna je to len jemnejsia striebrenka) a zvysok natriet zakladovkou
6. vyjst cumakom auta na najazdy
7. zhodit stary hrdzavy predny diel aj s katom
8. po marnych pokusoch o povolenie spoja tlmicov nasledovalo narezanie rurky a odlomenie, takze slo oba tlmice vytiahnut
9. opatrne bez obitia nasadit predny diel s novym tesnenim a starymi maticami a steftami (jeden vyliezol von

)
10. nasadit stredny tlmic na gumene zavesy
11. naskrutkovat katalyzator. Kat (188tkm) je v celkom slusnom stave zvnutra, spredu je cierny a mierne asi vypaleny, ma tam ako keby kus keramiky odparenej takze to tvori ako keby miernu preliaceninu v mriezke, zozadu je ale biely. Ale zvonku cakam kedy prehrdzavie, keby som mal rurku tak ju dam miesto katu a s katom pobezim na pieskovanie a hlinikovanie.
12. po naskrutkovani katu 8.8 pozinkovanymi skrutkami najst v pivnici nerez material ktory tam uz rok lezi, zanadavat si a vykaslat sa nan
13. nastoknut zadny diel na stredny, pre istotu som namazal silikonovou pastou spoj snad to pojde o X rokov rozpojit, a zistit ze polmostrow nie je original a je trosku ujdeny ale dalo sa to napasovat tak aby o nic nebuchal a moc nevisel
14. pospajat objimku zadneho dielu, spoj oboch tlmicov a spravit z 3mm drotu rezervnu objimku zadneho tlmica na silentblok dorabany ktory volakedy drzal rurku co bola miesto zadneho tlmica ked som espero kupil
15. zliezt s autom z najazdov, odparkovat pri dome, zvonat vypalovany sprej na vyfuky, zamknut a vykaslat sa na cele auto
Par poznatkov zo stareho vyfuku:
1. stredny diel bol v pohode ale ked som uz mal novy diel tak som ho vymenil, navyse som musel staremu upilit rurku, stary diel mal asi 2,5 roka, z toho 1.5 jazdil raz za dva alebo 3 tyzdne BA->PP
2. zadny diel mal dieru (dovod vymenu vyfuku) v dekli pri naprave, teda vprednom dekli. Vlastne mal odhnity zvar ktorym bola privarena rurka v dekli. Este som ho neotvoril, ale podla vsetkeho to prehnilo zvonku, zadny dekel je tiez pekne nacaty zvonku a nie zvnutra ako pisu tu:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... k&start=15
zadny diel mal 3roky a obal bol zvonku uplne nadherny, len v jednom rozku to bublalo hrdzou
3. zakladovka prezila na oboch tlmicoch akurat na rurkach, ktore su horuce nie. Rurky vsak neodhnili, prezili boli pohlinikovane. Akurat zvary ktore neboli nijako osetrene sa nechutne lupaju od hrdze. Predpokladam, ze by prezila aj vrchna farba. Na rurkach prezila zakladovka asi 30cm za strednym dielom ale len na miestach kam nenarazali horuce plyny, na vonkajsich ohyboch bola fuc.
4. predny diel netusim ci je povodny ale bol cely hrdzavy a vlnovec mal uz niekde dierku, fucala z neho para hned po starte, aj ked myslim, ze to bude skor niekde vo zvare, kedze vlnovce byvaju z nerezu a opletenie nenesie znamky hrdze. Myslim ze po vymene vlnovca a pohlinikovani by mohol este sluzit kopu rokov, najma ked je kvalitnejsi nez polmostrow. Polmostrov je totiz zvarany na prirube zvonku, teda tam kde by radi dosadli matice, lenze neorigo (origo su na 14tku kluc, neorigo 17) dosadny na zvar. Original zvody su zvarane zvnutra a zvonku su len vystuzene rurkami.
Tot asi vsjo

.