Stránka 1 z 2
REZERVA NA BENZIN
Napsal: pon říj 20, 2008 11:18
od REBEL
MAM VYZKOUSENYCH 50KM KDYZ ZACNE SVÍTIT ALE NA FORU SE TO TADY PROBIRALO A PRY TO NEDELA DOBRE CERPADLU
Napsal: stř říj 22, 2008 19:13
od Blue Lanos
Nerobi mu to dobre lebo nemusi byt dobre chladne
Ja nemam nervy na taketo hardcore testy tak radsej tankujem driiiif
Napsal: stř říj 22, 2008 19:27
od BAesperko
já na rezervu sem to ryskla ze štenberka do Prostějova
Napsal: stř říj 22, 2008 20:22
od SkylineGTR
Já taky raději nepokouším, ale docela pravidelně beru benzín, až jak mám najeto nějakých 520 - 550km.
Napsal: stř říj 22, 2008 20:44
od Hynek
Napsal: stř říj 22, 2008 20:47
od SkylineGTR
Tak nás pouč, odborníku.
Napsal: stř říj 22, 2008 21:00
od Hynek
Vše již bylo řečeno. Vinutí čerpadla je chlazeno průtokem paliva a ne palivem, které je v nádrži. To tedy znamená, že množství paliva v nádrži nemá s chlazením co dělat. Stačí? Nebo ještě něco?
Napsal: stř říj 22, 2008 22:02
od jannys
no aj ja mam skusenost s rezervou len buhužial mi nesvieti kontrolka tak neviem odhadnukt kolko som prešiel do kedy mi nedošiel beznin uplne
ale jedno viem že som ho potom 2 km tlačil na najbližšie pumpy
a čerpadlo fiči v pohode
Napsal: stř říj 22, 2008 22:37
od krowman
Ja mam spis jinaci poznatek. Nekdy, kdyz dojdu po par dnech do auta (v aute je malo benzinu, ALE kontrolka jeste nesvitila) sednu, zapnu klicek tak misto bzuceni cerpadla uslysim spis bublani... Kdyz je slyset toto bublani, tak nikdy nestartuju, pac vim, ze to stejne nechytne. Po delsi dobe sem zjistil, ze staci proste jen kdyz slysim to bublani vypnout klicek, zase zapnout, zase vypnout a zase zapnout proste nez uslysim jak krasne cerpadlo klasicky zabzuci, pak chytne na brnk.
Stalo se to nekomu taky?
Napsal: stř říj 22, 2008 22:42
od REBEL
to se me stava taky
Napsal: stř říj 22, 2008 23:35
od kesko
no ma to logiku ked to musi natahat to cerpadlo
Napsal: čtv říj 23, 2008 08:14
od Hynek
To se stane v případě, že zpětný ventil / v čerpadle/, který má "udržet" palivo v čerpadle z jakéhosi důvodu netěsní a při nižší hladině paliva v nádrži se čerpadlo "zavzdušní". Čerpadlo tak potřebuje trochu delší čas k nasátí paliva a vytvoření potřebného tlaku pro vstřiky. Není třeba zapínat a vypínat zapalování, ale prostě počkat , až "to přestane bublat". Pak, až je "vytlačen vzduch " do zpětné hadice a potrubí se zaplní palivem lze lehce nastartovat.
Napsal: čtv říj 23, 2008 11:27
od krowman
Hynek píše:To se stane v případě, že zpětný ventil / v čerpadle/, který má "udržet" palivo v čerpadle z jakéhosi důvodu netěsní a při nižší hladině paliva v nádrži se čerpadlo "zavzdušní". Čerpadlo tak potřebuje trochu delší čas k nasátí paliva a vytvoření potřebného tlaku pro vstřiky. Není třeba zapínat a vypínat zapalování, ale prostě počkat , až "to přestane bublat". Pak, až je "vytlačen vzduch " do zpětné hadice a potrubí se zaplní palivem lze lehce nastartovat.
No ale aniz bych parkrat vypl a zapl klicek, tak to proste nenatahne! Takze to musim parkrat udelat... samozrejme, ze nekdy se stane, ze se to povede pri bublani i na jedno zapnuti natahnout to palivo.
Napsal: čtv říj 23, 2008 13:56
od Hynek
No pokud je to tak jak tvrdíš, že musíš "rozhoupat palivo", než se čerpadlo chytí, tak to koukej řešit, než tě to někde "nechá".
Re: REZERVA NA BENZIN
Napsal: ned led 29, 2012 21:17
od Rabiat69
mne to prejde na rezervu cca 70 km potom som uz racej natankoval
ale jazdim vecsinov kratke vzdialenosti zo studenym motorom