Stránka 1 z 1
chiptuning
Napsal: pát říj 17, 2008 08:32
od khenry
ahojte, skúšal niekto chiptuning na Tacume? alebo vôbe nad takým niečím uvažoval? Rozmýšľam nad tým preto lebo si myslím že je v tom motor z Nubiry ale má o 10 koní menej ajkeď neviem prečo...
Oproti Nubire to je dosť citeľný rozdiel
Napsal: pát říj 17, 2008 11:31
od Richard
No to je emisema....
Nubi I měla z 2.0 133 koníků a ta Tacuma 2.0 jen 122
je to úpravami v ř.j. z důvodu nižších emisí. Několik lidí tu chiptuning má mrkni do sekcí (Lanos, Kalos) Prý je to lepší, ale nevím jestli má cenu atmosférický benzínový motor nějak chipnout. spotřeba zůstane v lepším případě stejná a výkon jen chipnutím se zvýší tak o 5% a to moc nepoznáš. Pokud bys do toho šel, bacha na takový ty rádoby profíky, co ti připojej noťase na ř.j. pak hoďku předstírají horečnou činnost, řeknou si o 5-10 tis. a pak ti řeknou, abys to 500 km nehonil ......
takže změnu stejně nepoznáš (asi ani žádná nebude, jen v tvé peněžence) a bude to mít nejspíš jen "placeboefekt"
Napsal: pát říj 17, 2008 17:07
od khenry
Richard píše:No to je emisema....
Nubi I měla z 2.0 133 koníků a ta Tacuma 2.0 jen 122
Prý je to lepší, ale nevím jestli má cenu atmosférický benzínový motor nějak chipnout. výkon se zvýší tak o 5% a to moc nepoznáš.......a bude to mít nejspíš jen "placeboefekt"
asi máš pravdu
, to nestojí zato. myslel som že to bude viac a že z to dostanem aspoň 135-140 koní. to už by sa s tým dalo ináč hrať. čo sa týka motoru Nubira nemala chybu
Napsal: pát říj 17, 2008 17:38
od Richard
Napsal: pát říj 17, 2008 18:18
od khenry
Richard píše:
Taky by se mi líbilo mít v Nubi třeba 150 koníků, ale to by chtělo větší úpravy, sání, výfuk, možná vačky, a nějakou jinou programovatelnou ECU... a to je už zásah jako blázen....
keď máš Nubiru ako na obrázku tak presne to som mal aj ja ale v tmavozelenej metalíze a navyše to malo ešte aj origo strešné okno, aj to mi dnes chýba