Stránka 1 z 2
Palivový filter
Napsal: čtv říj 16, 2008 16:33
od OConnor
Kde na nessi ho nájdem a ako ho vlastne vymeniť ? A ako sa prejavuje zanesenie palivového filtra???
Re: Palivový filter
Napsal: čtv říj 16, 2008 16:47
od skip63
OConnor píše:Kde na nessi ho nájdem a ako ho vlastne vymeniť ? A ako sa prejavuje zanesenie palivového filtra???
Na prave strane za zadnim kolem.Přizvedneš si auto aby ses tam lip dostal povoliš držak fitru převlečni matky na přivodu a odvodu paliva daš novej filtr utahneš matky a držak a je hotovo Teda pokut se ti to podaři bez problemu povolit
Napsal: čtv říj 16, 2008 18:36
od Franta P.
Jábudu muset taky palivák vyměnit. ale mám jiný menší problém Nějak mi schnily palivové trubky a budu muset koupit jiné ale chtěl bych tam ty hadice jako má třeba vecra. ty tam sou nafurt. nevíte kde je koupit v metráži i s přípojkami a aby filtr byl ten nacvakávací??? Odloupal sem rez a ruce mi smrděli benzínem.
Napsal: čtv říj 16, 2008 19:15
od skip63
Franta P. píše:Jábudu muset taky palivák vyměnit. ale mám jiný menší problém Nějak mi schnily palivové trubky a budu muset koupit jiné ale chtěl bych tam ty hadice jako má třeba vecra. ty tam sou nafurt. nevíte kde je koupit v metráži i s přípojkami a aby filtr byl ten nacvakávací??? Odloupal sem rez a ruce mi smrděli benzínem.
To se mi stalo taky přijel sem dom a u zadního kola loužička šah sem tam a u vystupu z filtru to chcalo ty trubky se snad rozpadali už sam od sebe koupil se je u drafela asi za 250Kč za jednu měli jen tu k motoru tak sem koupil 2 a tu druhou upravil na spatečku ale je to děsna prace ty trubky sou tak blbě vedeni že bez toho že auto zvedneš někde v dilně na zvedaku se tam nedaj narvat.Jo a natohle trpě všechni nesi kamoš to měl taky podle mě jeto tim že jsou blbě vedení hazi to naně všechen bordel
Napsal: čtv říj 16, 2008 21:24
od Franta P.
No právě bojim že to bude pakárna. takže bez zdviže ani ránu
Zitra vyfotim ty trubičky co ma tata. takový bych chtěl
Napsal: čtv říj 16, 2008 21:35
od skip63
Franta P. píše:No právě bojim že to bude pakárna. takže bez zdviže ani ránu
Zitra vyfotim ty trubičky co ma tata. takový bych chtěl
Přesně až k motorovimu prostoru pohoda ale do něj de malim otvorem apak je tam ruzně vohejbana přes napravu apod no děs
Napsal: čtv říj 16, 2008 21:40
od morpheus
ako casto menit palivovy filter....?
Napsal: čtv říj 16, 2008 22:12
od skip63
darebak píše:ako casto menit palivovy filter....?
Tak to nevim ja tam měl puvodni a byl bez problemu problem byl v těch trubkach ty byly sežrani desne ted sem vpraci ale zejtra se mužu podivat jestli něco o vyměně pišou v manualu nebo v jak na nexi
Napsal: čtv říj 16, 2008 23:04
od skip63
[quote="darebak"]ako casto menit palivovy filter....?[/quote
Tak v manualu pišou vyměnit po 40 tkm jo a ty trubky se maj kontrolovat po 20 tkm asi dobře věděli proč
Napsal: pát říj 17, 2008 06:19
od OConnor
a ako teda zistim ze ho treba vymenit? ake su priznaky?
Napsal: pát říj 17, 2008 07:20
od skip63
OConnor píše:a ako teda zistim ze ho treba vymenit? ake su priznaky?
Tak to nevim jak sem psal ja tam měl ten povodni a žadní problemi nebyli nejspiš asi menší tlak ale čerpadlo stejně tlači vic než je potřeba regulator tlaku je dal na rozdělovacim potrubim k tryskam a reg. tlak by měl bejt u 1,5 SOHC:284-325 kPa a 1,5 DOHC:290-332 kPa takže za filtre by měl bejt asi o něco větčí .Hlavně se podivej sou na tom ty trrubky ja sem dopad ve finale tak že se za mnou tahla cestička benzinu.To byla spotřeba a hlavně to nebezpečí fůj fůj když si nato vzpomenu
Napsal: pon říj 20, 2008 09:37
od Franta P.
Budu měnit potrubí a chtel bych se zeptaj jestli mohu dát palivový filtr z felicie 1,6??? Kamarád když měl nexii takl to tak udělal a v pohodě. Protože už budu mít plastové trubičky bez matek na filtr.
Napsal: pon říj 20, 2008 10:14
od Hynek
Palivový filtr s tlakem nemá co dělat. Snad jen aby ho mechanicky vydržel. Je to o jeho průchodnosti. Z toho vyplývá, že pokud je plocha filtru větší,tím lépe jím palivo a bez odporu prochází. Limitují jej průměry otvorů v trubičkách, na které se filtr připojuje k pevnému vedení, které vlastně limitují průtok.
Jinak ve vedení paliva , tedy v trubkách platí Bernoulliho zákon,či spíše rovnice ,která hovoří o změnách v tlaku a rychlosti proudění v trubicích, které mění průměr. Jednoduše řečeno : zúží-li se průměr sníží se tlak, ale zvýší rychlost proudění a zvětší-li se průměr sníží se rychlost, ale zvýší se tlak. Takto se vedení chová v případě že tlak na vstupu je konstantní, neboli stálý, neměnný. Což je náš případ . Stálý, nebo jen málo se měnící tlak dodává palivové čerpadlo.
Vyzkoušel jsem několik filtrů a nepozoroval jsem žádné změny.
Ještě typ: Když už jsem byl nucen měnit palivové potrubí, umístil jsem filtr do motorového prostoru, abych jej měl stále na očích a pod kontrolou a šel lehce a pohodlně vyměnit. U zadního kola se mi jeho umístění nezdálo moc zdařilé.
Napsal: pon říj 20, 2008 12:08
od Franta P.
Takže to nevadí. Zkusim ho dát také k motoru. Nubira uz ho tam má.
Napsal: pon říj 20, 2008 13:21
od Hynek