Stránka 1 z 1
RJ na matiz
Napsal: čtv říj 16, 2008 07:09
od zso
Dobry den. Mal by som taky dotaz. Priatelka ma matiza r.v. 2002, kupila ho jazdeneho a po cca 2 mesiacoch jazdenia, jej zacal "trhat". Zadrhaval sa pri akceleracii a sem tam sa zapla kontrolka palivoveho cerpadla. Po 3och prehliadkach v servise sa usudilo, ze na vine je R.J. Zohnal som R.J. z buraneho Matiza, ale r.v. 2004. Mala odlisne cislo, v servise povedali, ze bud sa bude musiet preprogramovat na stavajuci imobilizer alebo sa prehodi vsetko komplet (lenze prva moznost nebude pravdepodobne mozna, lebo sa odlisuje v cisle). Takze som sa vydal zase do darcu organov, vybral este imobilizer a taku kravinu okolo kluca, co sleduje ci je origo kluc k danemu imobilizeru. Vsetko som vymenil (R.J., Imobilizer, aj ten prstenec). A nic:( Auto startuje, ale nechyti - nezhasne kontrolka imobilizeru, aj ked som prikladal origo kluc. Cim by to mohlo byt? Co mam este vymenit? Musim fakt prehadzovat cely motor?
Dakujem za pomoc.
Napsal: čtv říj 16, 2008 20:22
od Rado77
Skus dat aj inzerat do Predam/Kupim sekcie a napis cislo original RJ. Ja jednu mam, ale na Matizka r.v. 99 verzia S. Jeden manik ju chcel kupit, cislo RJ sa lisilo len v poslednom pismene (tiez ju chcel na Matiz verzie S r.v. 98 ), a nefungovala mu
Napsal: čtv říj 16, 2008 22:13
od JRD McLAREN
treba nakodovat imobilizer...
...
cize ECU musi byt sparovana z RJ Immo ..
a Immo musi poznat kluce..
cize s "kucom z vrakaca" by ti to chytlo...
Napsal: čtv říj 16, 2008 22:42
od Rado77
Off top -
JRD vidim ze si zase po case zmenil obrazok
Machrujes?
Zo stareho traktora sa vyklul hen jaky nablyskany zbrus!
Napsal: pát říj 17, 2008 07:09
od zso
JRD - mam klucik original z toho vrakaca, ale este staru spinacku - robim to tak, ze startujem s origo klucom r.v.2002 ale na ten kruzok okolo spinacej skrinky prikladam kluc z toho havarovaneho - cize spolu ide RJ + imobilizer + ta somarina okolo kluca + kluc co k tomu patri. Dnes este skusim skocit zobrat spinaciu skrinku, mozno to ma este suvislot. Uz ma to prestava bavit, viac nejazdime ako jazdime, ved to ma len okolo 50t km, ach jaj:(
Zatial velmi pekne dakujem za ochotu.
Napsal: pát říj 17, 2008 18:08
od JRD McLAREN
..no len aby si zbytocne nemenil blbiny...
preco je vlastne zla ta stara ECU ..??
lebo pravdupovediac, stym som sa stretol malokedy...
(al neratam, ze prebijajuci alternator spalil vsetku elektroniku)
To Rado77[/]
..keby som xel machrovat..
Napsal: pát říj 17, 2008 22:38
od Rado77
Ooooo dakujem JRD ! Naaa-dhe-ra !!!
Napsal: pon říj 20, 2008 06:18
od zso
Ako som pisal svieti kontrolka palivoveho cerpadla a auto sa "zakuckava", neda sa s tym ist. Obcas trhne len troska, ale obcas pri akceleracii odmietne uplne tahat. Skusalo sa a presvecovalo uz vsetko ostatne, ze nema to byt uz co ine ako RJ. V servise v Piestanoch tvrdili, ze sa to obcas stava na matizoch toto, poznali uz tuto poruchu.
Napsal: pon říj 20, 2008 07:45
od Rado77
Ta "kontrolka palivoveho cerpadla", to je dobreeee
Nemyslel si kontrolku motora, resp. su tam dve dolezite - tusim oranzova so znakom motora, a cervena so znakom baterie.
Napsal: pon říj 20, 2008 14:06
od zso
nene, nebola to baterka ani motor, fakt by som povedal ze cervena palivove cerpadlo
Napsal: pon říj 20, 2008 19:07
od Mikeš
Hoď sem foto,ať vidíme co to na Tebe z té palubovky vlastně bliká
.
Kontrolku paliv. pumpy jsem ještě neviděl
Napsal: úte říj 21, 2008 06:13
od zso
auto dnes tahame do servisu, tak uz dufam nebude nic blikat, vcera vecer som chcel vybrat spinacku - najvacsia chyba co som urobil, tma ako hrom a musel som polku volantovej tyce vybrat aby som dostal spinacku:( A o tom ze kazdy sroub atyp:(
Napsal: čtv říj 23, 2008 13:36
od zso
takze volali zo servisu, ze to rozbehali. Ideme zajtra po to, dufam ze si tento vysavac uz vybral svoje starosti a poruchy na dost dlho dopredu, lebo uz by som na to nemal nervy. Bol za dobru cenu, ale ked si spocitam naklady na jeho opravu, blizime sa k sume 10 tis, tak drzte palce:)
Dakujem za snahu poradit a pomoct.
Re:
Napsal: stř led 20, 2010 09:58
od Vazoun
zso píše:takze volali zo servisu, ze to rozbehali. Ideme zajtra po to, dufam ze si tento vysavac uz vybral svoje starosti a poruchy na dost dlho dopredu, lebo uz by som na to nemal nervy. Bol za dobru cenu, ale ked si spocitam naklady na jeho opravu, blizime sa k sume 10 tis, tak drzte palce:)
Dakujem za snahu poradit a pomoct.
-----------------
Musíš se sním mazlit
kolegáčik " zso " vím o čem hovořím
mám taky Matiz SE/II.0.8 r.v. 2002
Vazoun "