Stránka 1 z 2

Zap.modul,spojka,parohy-levne

Napsal: pon říj 13, 2008 20:29
od kitt2002
Shanim tyto dily na Nubi I 97 2.0 16V pokud mozno,co nejlevneji.

Nejradeji bych moji Nubi uz asi zapalil a hodil ze skaly. Po drivejsich potizich s klikovkou mam momentalne dalsi problemy.Mam to uz asi 3 tydny v servisu. Zatim sem v tom za 15.000,-.Delalo se na tom:
Tesneni pod hlavou , vyvareni a zbrouseni hlavy vymena nekolika ventilu), rozvody a tesneni parohu vejfuku.
Po dnesnim predani auta a testovani jeho kolegou mu dnes jiz neslo zaradit,pokud auto stalo.Kdyz jede pry zaradit jde,ale celkem ztuha.
Dale to porad jede na 3 valce,ted jiz trvale.Zrejme zap. civka.To jiz vy i urcite(uz sem ji jednou menil pred 80000km).
Parohy.Po pretesneni vseho mozneho zjistil, ze to prdi stale.Objevil malou prasklinku.
Takze ted nastava otazka co s tim.Opravit to musim nechat.Puvodne sem to chtel prodat, ale ted, co je to pomalu po generalce motoru a dalsich veci,tak nevim.Nemam jiz duveru v moji Nubi.

Takze pomud se nekomu vali tyto dily, tak se snad nejak domluvime

Napsal: úte říj 14, 2008 18:11
od kitt2002
Da se nejak u dvoulitra ta spojka seridit. Servisak mi rek, ze neni ovladana tahlem, ale hydraulikou.Zadny stelovani na pedalu,ci na spojce nenasel. Spojka zrejme asi funguje,jen ji nestaci draha pedalu..

Kompletka pry 5.000,-

Zapal. modul se taky pod 5.000,- nedostane, coz je extreme moc...
(krč - 3500,-)

Napsal: úte říj 14, 2008 18:55
od JRD McLAREN
..vsetky dejva co maju zapalovaci modul,..
pojdu "s vadnou cievkou" na dva valce..

teda bud pojdu na dva na stiry ..alebo vobec..
..ked ide "na tri" alebo na jeden, chyba mooze byt desi uuuuplne inde..nez prave v tom module..

"sposob zaplovania" a "ovladania" motorov je tzv. parovy, teda vzdy idu dva a dva svtreky naraz,
palia dve a dve sviecky naraz, vzdy kazdu polotacku..

Napsal: pát říj 24, 2008 21:46
od kitt2002
Takze stale se nevi, co zpusobuje chod motoru obcas na 3 valce.Zadny zapal. modul na vyzkouseni se nenasel(vim, ze to nebude nim, ale nekde se zacit musi). V motoru problem nebude. Bude to souviset s elektronikou, ale jak to zjistit. Zkousel sem diagnostiku vsude v okoli Plzne, ale nikde se to nepodarilo napojit. Servisak nevi, co s tim a ja vlastne taky ne. Zkousel to pri odpojenych svickach, zda hazi jiskru zap. modul.Nekdy ji ,myslim, na druhem valci nehodil. Mozna problem s ukostrenim nekde(motoru,zap. modulu,rid. jednotky-me tak napadlo)

Diky jednomu clenu tady, ktery mi poslal funkcni zap modul, se stejne nepodarilo nic zjistit, protoze tento mudul byl na konektoru 3pinovy(Tacuma), ale Nubi I ma 4pin.Kazdopadne mu dekuji.
Takze co dal. Mozna jeste zkusit pri nejhorsim vyblikavaci metodu.Nasel sem jen na Lanose a na kadetta, ale snad budou stejny.Bohuzel mi to ale zadnou poruchu SERVICE nesignalizuje...

Napsal: sob říj 25, 2008 03:18
od JRD McLAREN
..skontroluj kablovy zvezok vstrekov...
teda vymontuj von, daj dole tu "izolaciu"
mali by tam byt 3 "lisovane spoje"..

ze ci su v poriadku..

Napsal: sob říj 25, 2008 13:10
od kitt2002
Takze pri vyndanych svickach modul jiskru hazi a pri vraceni svicek prestane(nebo ji hodi obcas).Zem na zap. modulu je, tu pry meril.

Zitra se tam rozjedu a zkontrolujeme ty svazky vstriku apod. Kazdopadne dekuji vsem za kazdou radu, na kterou bysme se mohli podivat.

Napsal: sob říj 25, 2008 15:19
od Richard
No to je fakt záhada, zkus ještě všechny kostřící body v motoru, co najdeš, spojky elektriky rozepnout a spojit.... vypadá to na nějakej problém, když se autí zahřeje, tak se něco hne..... jinak když svíčka venku pálí a ve válci ne, může být vadná, to že je nová nic neznamená.... stejně tak i kabely ke svíčkám a jejich koncovky....

Napsal: sob říj 25, 2008 15:41
od kitt2002
Zkusil sem koupit sadu NGKcek i Brisek, ale stejna zahada...Kazdopadne to vidim neco s kostrenim, ale kde a co...

Napsal: sob říj 25, 2008 18:02
od Richard
No to kde a co je fakt asi nejhorší a hlavně se to blbě hledá v tom ang. manuálu jsou v elektrických schematech ty spojovací body a kde je najdeš, mrkni tam, celkem to souhlasí, držím palce.....

Napsal: sob říj 25, 2008 19:25
od JRD McLAREN
modul vyskusah tak..
ze odpojish prvu dvojicu kalbov, nastartujesh (na dva valce)
a musi medzi tymi kontaktami na kable lietat iskra..

to iste zopakujesh aj z druhou dvojicou...

a hovorim, vzdy palia dve a dve sviecky naraz,...
nikdy nepojdu 3 alebo 1...takze tam by som chybu fakt moc nehladal..

moze byt niekde zly kabel na sviecku, ze bude prerazat o hlavu valca..
kne to urobila nubira, po cca 3000km po jazde po buracke,..
ze jeden alebo aj dva valce zacali vynechavat...( ale to som o tom kable vedel..)

Napsal: sob říj 25, 2008 19:43
od kitt2002
Kabely , svicky byly vymeneny. Tam to asi nebude.S tim zap. modulem to je mi jasny, ale proc tedy sam o sobe bez kabelu jiskru nehodi jen jeden kontakt(2. valec) a ostatni ano(svicky nejsou v bloku motoru).Pokud se svicky vrati zpet a opet se vyzkousi modil bez pripojenych kabelu, tak jeden vyvod jiskru nehodi.Nekdy se 2. valec chyti, ale vetsinmou to jede jen na 3 valce.

Takhle mi to bylo receno. Zitra se tam jedu podivat. Uz si s tim nevi rady. Proto chci zjistit co nejvice tesu, co mohu zitra na aute udelat.Kde by mohla byt pricina. A na co by se mohl zamerit. Zem pry na zap. modulu je.

Napsal: čtv říj 30, 2008 14:29
od lubinob
Zdravím,
neviem ako je to u dvojlitra ale mal som problém s mojou 1,6-tkou že sa jej nechcelo ísť do otáčok, motor išiel na tri valce a triasol celým autom a výkon nikde...
Vymenil som sviečky, káble, dal vyčistiť vstrekovače a síce to trochu pomohlo, ale stále to nebolo ono... a potom som vymenil snímač otáčok motora na kľuke a jejda... motor ide ako novýý... žiadne trhanie, normálny chod na štyri valce ako má byť... :lol: :lol:

Napsal: čtv říj 30, 2008 20:03
od kitt2002
S tim snimacem klikovky mi servisak rikal, ze by to mohl byt taky on. Pripadne kolik ti stal a da se nejak odzkouset, jestli je ok? Pripadne, kde se schovava. Jedna se o Nubi 97 2.0 16V

Napsal: čtv říj 30, 2008 20:25
od kitt2002
Tlaky sou ok, ty sme merili. Ale ted dalsi vec. Dalsi nas kolega mi poslal uz opravdu modul na nubiru a ted sme uplne paf. Nastartoval s tim novym, prej 2 valce...Chcipnul a nastartoval znovu a hle 4 valce(prej bezel jak panna).Chvili pockal , nastartoval a zase 2...Nechapu.Ted momentalne zase bezi na 4.

To si proste ze me dela prdel. Vratil tam ten puvodni a tri valce.Takze asi opravdu modul.Ale absolutne nestandardni chovani...Uz fakt nevim.