Stránka 1 z 2
ventili
Napsal: čtv říj 09, 2008 22:14
od dzanoka
Nazdar Pánové. Viete mi niekto poradiť či sa dajú a ak áno tak ako nastavovať ventili na espere 1.5 16V
Napsal: pát říj 10, 2008 00:39
od djneo
Nenastavujú sa a nedajú sa nastaviť ,treba používať kvalitný motorový olej.
Napsal: pát říj 10, 2008 15:20
od dzanoka
ako kvalita oleja ovplyvňuje ventili?
Napsal: pát říj 10, 2008 19:30
od -peha-
Jednoducho indiáne lebo ventilky dvíhajú hydrošteli a tak tam velmi záleží na kvalite oleja a pokud je to -Made in LIDL-tak sa nečuduj že rapoce
Takže na kvalite záleží
:lol:KUKUK
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=8184&start=0
Napsal: pát říj 10, 2008 19:43
od dzanoka
Nedávam lidl olej ty puk. Len som bol zvedavý ako sa veci majú. kedy sa už ukážeš peháčku?
Napsal: pát říj 10, 2008 19:48
od ppp
dost zalezi aj na vcasnej vymene, viera v to ze tzv. (polo)syntetika znamena 15tkm alebo viera ze 10tkm interval je dogma aj pre poskakovacky v meste vedie k skoremu poskodeniu zdvihatok
Napsal: pát říj 10, 2008 19:52
od -peha-
Napsal: úte říj 21, 2008 19:40
od ppp
tak toto je zaujimave, potom ako som trochu rozvrtal elektrinu v espere a preto som sa marne pokusal nastartovat (aj ked mozno bola skutocne na vine pumpa ja uz neviem), mi po nastartovani neskutocne trieskalo nieco v motore, s najvyssou pravdepdobnostou dvihatko. V pondelok som takto klepajuci isiel do roboty a po asi 5km to konecne prestalo klepat. Potom sa to uz neozvalo a ani dnes rano, aj ked zima bola rovnaka ako vcera. Tak neviem ci sa nieco zaseknute odseklo, alebo co, ale hlavne ze je uz ticho.
Teraz je najhlucnejsie benzinove cerpadlo. Ale tomu zapcham hubu relatkom.
Napsal: úte říj 21, 2008 22:10
od dzanoka
AKO?
Napsal: stř říj 22, 2008 23:20
od ppp
jazdim na lpg, takze len vypnem okrem vstrekov aj cerpadlo
Napsal: čtv říj 23, 2008 11:05
od dzanoka
No vaď práve. Aj ja som na lpg a tiež som nad tým uvažoval,že čerpadlo zbytočne točí.
Napsal: čtv říj 23, 2008 17:13
od vaculcim
Nemělo by čerpadlo samo po natlakování systému vypnout?
Napsal: čtv říj 23, 2008 22:28
od ppp
na espere sa nevypina, je tam regulator tlaku ktory prebytocny benzin vrati spat do nadrze
mimochodom, mne cerpadlo pri liste tlaci teda skor netlaci slaby potocik benzinu tak deci za 5 sekund, z obtoku nejde ani kvapka a napriek tomu auto startuje a este som zistil, ze ked startujem okamzite po otoceni klucika do polohy zapnute, cize ked cerpadlo este nestihne povrcat tak nastartujem, inak tak na 2 alebo 3ti raz. Tak neviem. Ci to fakt ma byt take slabe alebo kde je pes zakopany. Pretoze z uvedeneho mi vyplyva ze a to proste uchlastava aj ked tlak v sustave nie je ziaden
.
daznoka -> co mas za system lpg ? ja mam lovato lov eco a staci ked napichnem rozpinacie rele na privod k cepradlu a zapinat ho budem modrym drotom z lpg ovladacej krabicky. Ak mas iny system tak je to ten drot, ktory ide k elektromagnetu na splynovaci, k elektroventilu na lpg a k rele na odpojenie vstrekov.
Napsal: čtv říj 23, 2008 23:01
od Hynek
vaculcim píše:Nemělo by čerpadlo samo po natlakování systému vypnout?
Samozřejmě, že čerpadlo se vypíná. Je tam taková tepelná pojistka. Když se zvýší odběr proudu způsobený tlakem v potrubí nad určitou mez. čerpadlo je "bimetalovým" odpojovačem vypnuto.
Napsal: ned říj 26, 2008 07:53
od ppp
Hynek píše:vaculcim píše:Nemělo by čerpadlo samo po natlakování systému vypnout?
Samozřejmě, že čerpadlo se vypíná. Je tam taková tepelná pojistka. Když se zvýší odběr proudu způsobený tlakem v potrubí nad určitou mez. čerpadlo je "bimetalovým" odpojovačem vypnuto.
Myslis priamo v cerpadle? Lebo mimo cerpadla nic take nie je.