Stránka 1 z 2
Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: pon zář 15, 2008 16:29
od branislav11
Ahoj Drazí Nubiristi
Jsem zde úplně nový a hned k Vám mám velikou prosbu !!
Vlastním vozidlo Daewoo Nubira 1,6 16V r.v.97
Při dosažení otáček 3500 ot.min. motor nechce reagovat a má houpavý chod a je to jako by ho někdo zadusil. Svíčky a kabely jsou vyměněny.
Doposavaď s vozidlem nebyly žádné problémy a vždy jen běžná údržba.
Byla by nějaká šikovná rada čím to je způsobeno??? Čidlo na vzduch,nebo snímač otáček?!??
Děkuji za odpovědi
aaa
Napsal: pon zář 15, 2008 21:08
od simone
možno čerpaqdlo nestiha
ine ma nenapadá
Napsal: pon zář 15, 2008 21:12
od Richard
Simone má asi recht, samo když potřebuješ hopsa, musíš dát víc ovsa
pokud čerpadlo nemá tlak, těžko dosáhneš maximální výkon. Možná bych i zkouknul filtr paliva, někdy může být problém v něm, např u dieslu když ti parafín v zimě ucpe filtr, motor na volnoběh jde a do otáček už ne......
Napsal: pon zář 15, 2008 21:17
od palikx
jasne zacit palivem respektive tlakem paliva.
a jeste se koukni na podtlakove hadicky co vedou do sani.je tam klapka ktera se kolem 3000 otacek preklapi.pokud se nepreklopi muze to ztratit vykon.pri pohledu ze predu v pravo na sacim potrubi.
pa
Napsal: pon zář 15, 2008 21:18
od david1
mne pomohlo na pár minút odpojiť baterku... reset ECU jednotky.....
Napsal: úte zář 16, 2008 10:29
od lubinob
Presne toto isté to robilo aj mne, motor sa pri cca 3300 - 3500 otáčkach akoby zadusil a ďalej sa nedal vytočiť a pri akceleráci obl taký trhavý chod. Po výmene snímača otáčok ide ako nový...
)))
A robilo mi to len na benzín...
Napsal: úte zář 16, 2008 18:12
od branislav11
Podtlak i palivo vše oki. Ten snímač otáček...možná.... Poněvadž motor jde při prudkém sešlápnutí na pendrek a při jemném sešlápnutí plynu jde na maximální točky. Ještě na to jednou juknem s kolegou a snad se to vyřeší..
Zatím díky za rady zkusíme ten snímač otáček zatim čauves
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: úte úno 24, 2009 18:53
od MlMirek
Kolegáčkové, já Vás zdravím, hlavně Pehu. Můj problém cukání Nubiry 1 na benzín( na plynu to nedělalo nic) vyřešil dnes po urputném boji elektrikář vymazáním adaptivních parametrů v Texe. Sám tomu nevěřil, ale motor běží jako nový. Jen hleděl, že doba otevírání vstřiku je 1,1 ms, což považoval za málo - ale to by byl dotaz spíše pro Palikxe. Co vy na to?
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: úte úno 24, 2009 19:29
od MlMirek
Mimochodem PRODÁM senzor podtlaku sání - MAp od fy. Hella - nový nepoužitý. Prostě starý byl v pořádku. Cena - 1540,- Kč. Když tak písnite do soukromých a nechte číslo, ozvu se.
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: úte úno 24, 2009 20:42
od palikx
MlMirek píše:Kolegáčkové, já Vás zdravím, hlavně Pehu. Můj problém cukání Nubiry 1 na benzín( na plynu to nedělalo nic) vyřešil dnes po urputném boji elektrikář vymazáním adaptivních parametrů v Texe. Sám tomu nevěřil, ale motor běží jako nový. Jen hleděl, že doba otevírání vstřiku je 1,1 ms, což považoval za málo - ale to by byl dotaz spíše pro Palikxe. Co vy na to?
no 1,1 ms neni moc.studeny ma 3,5ms teply ma okolo 1,8.
teoreticky je ale mozne vsecko.
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: čtv bře 26, 2009 00:30
od Brabi
si myslim, ze je zbytecny to resit... je to jizni korea a kvalita odpovida cene
a stejne az na to prijdes, tak se ti vysere zas neco uplne jinyho a takhle to bude porad dokola... Daewoo sem mel jiz 3x a vic uz ne... kup si neco z koncernu VW a mas vystarano - nahradnich dilu jak sracek a hlavne... potrebovat je moc nebudes
zdar
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: čtv bře 26, 2009 08:57
od phalanx
Snaha o flame?
Keby si obhajoval aspon nejaku rozumnu znacku tak by sa bolo aspon o com hadat, ale takto?
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: čtv bře 26, 2009 13:49
od Ivoš
Brabi píše:si myslim, ze je zbytecny to resit... je to jizni korea a kvalita odpovida cene
a stejne az na to prijdes, tak se ti vysere zas neco uplne jinyho a takhle to bude porad dokola... Daewoo sem mel jiz 3x a vic uz ne... kup si neco z koncernu VW a mas vystarano - nahradnich dilu jak sracek a hlavne... potrebovat je moc nebudes
zdar
Jasně, z VW group se mi líbí Seat...ale když bych se crátil k dílům....jak mi vysvětlíš, že za 8 let (koupena jako nová) Nubira Combi 1,6 byla v servisu jen kvůli garančkám, rozbitému zrcátku a na výměně rozvodů a oleje? Já myslím, že to co říkáš je trošku mimo
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: pát bře 27, 2009 10:11
od novacan
Ivoš má pravdu,ja mám Nubiru 11 rokov r.výroby 1997 a v servise ešte nebola na opravu niečoho čo sa pokazilo.Dodnes beží bez chyby a spoľahllivo ešte je tam aj pôvodna baterka.Vzhľadom na to ,že sa cesty tak nesolia ,ako v minulosti je úplne bez korozie,hoci nemá pozinkovanú karoseriu.Ochrana spodku je dokonalá.Čo ma trochu hnevá je spotreba jej priemer je 8,5l/100km benzínu.Poznám aj VW a je pravda,že sú to dokonalé autá na túto dobu,ale aj ich cena je neporovnateľná.Takže z toho vyplýva ,že každý si má kúpiť svoje auto podľa toho čo od neho očakáva.
Re: Daewoo Nubira 1,6 16V Problém v otáčkách
Napsal: pát bře 27, 2009 16:17
od Brabi
Tak to jsou kousky vhodné k výstavě, já měl pod rukou 3 nubiry na opravu, takže můj názor je objektivnější ( si myslím ) a hlavně když budem mluvit o motorech, nemaj výkon, ani krouťák, žerou jak svině, (já sem se s nexií gtx nedostal pod 8l/100km s normalní jizdou) a v této nexii jsem i boural, nebyla to žádná extra nehoda, součtová rychlost zhruba 40 km/h a 3 měsíce jsem probdil v posteli v nemocnici, tak si každej sám udělá obrázek o celkovosti této značky... Nejsem žádnej maxi fanda do VW ( sám mám hondu ), ale při mé práci prostě vidím, každé mouchy aut a taky jak vypadaj po kolizích. A položim-li si otázku : Mám ušetřit 30 000 nebo život svůj a své rodiny, tak prostě evropské značky vyhrajou na plné čáře a pak ještě takové bonusy, jako že to třebe 4,5l a nejsou s tím žádné problemy...
Nechť každý rozhodne sám...