Stránka 1 z 1
Cukání, LPG BRC SMART postopadesátý
Napsal: pon zář 15, 2008 08:10
od Mauner78
Nubira 99, 1,6 LPG BRC SMART, dovoz Itálie
Předem bych chtěl říct, že jsem četl mraky zdejších diskusí ale furt tápu.
Auto cuká, jen na plyn, po přepnutí na benzín ihned přestane. Spíše než cukání je to pořádné hrc, hrc. Pokud bych nepřepnul, nebo nezmáčknul spojku tak bych odskákal do pole. Pokud dám spojku a protočím občas to pomůže.
Nejhorší je, že je to nepravidelně. Někdy 100 km od startu do cíle nic. Jindy cukne 5 minut po startu a už vím, že to asi dne dojezdím na benzín.
Pokud má cukací den, tak 100% začne, když přidám plyn někde kolem 2000-2500. (ale opět není pravidlem)
Volnoběh je OK.
Vypadá to, jako by se tam 1 sec nedostával plyn, a pak se na chvilku opět narval.
Můj typ je tedy buď na ten plyn - nějaké ty membrány apod.
Nebo i elektrika. Ale proč kurňa jede dobře na benzín?
Kabely, svíčky OK. (jak se pozná kaput cívka?)
(jo a občas je check lamda sondy, její odpojení vůbec nic nezmění)
Jde mi tedy o odpověď, jak poznat či je to v elektrice nebo v plynu. Opravovat si to nebudu, ale nevím do jakýho servisu zajet
(a brc lpg servis je 60 km
)
Kdyby měl někdo minutku navíc tak mi prosím vysvětlete pojmy cívka, modul zapalování, rozdělovač. (mé znalosti sahají k rozdělovači u Š120)
DÍKY!!!
Napsal: pon zář 15, 2008 10:05
od ppp
odporucam obehnut montaznikov lpg, ktori maju rozhranie a software pre uvedeny typ lpg jednotky a budu ochotni ist si zajazdit a vyskusat ci to nebude blbnut, ak nic nezistia tak este servis ktory ma diagnostiku a tiez bude ochotny ist si zajazdit, pri stojacom aute vacsinou prdlacku zistia, blbe bude ak auto nebude mat cukaci den
Napsal: pon zář 15, 2008 10:45
od Hanzy
Odpovidal jsem ti do minuleho tematu tak nevim proc dalsi pak se v tom jami nevyzname
Jinak system je presne BRC Flying Injection a smart je jen ta kostka ze ktere jde plyn hadickama do valcu uz jsem ti psal ze tohle jsou priznaky ze kostka smart je KO nechce se mi to cele psat znovu podivej se do minuleho tematu coz zalozil ja to servisuju presne tady
http://www.fedorauto.cz/
Nenapsal si odkud si ani v profilu to nemas takze tezko pak radit kde servisovat ze...
Napsal: pon zář 15, 2008 10:53
od Mauner78
Hanzy píše:Odpovidal jsem ti do minuleho tematu tak nevim proc dalsi pak se v tom jami nevyzname
Jinak system je presne BRC Flying Injection a smart je jen ta kostka ze ktere jde plyn hadickama do valcu uz jsem ti psal ze tohle jsou priznaky ze kostka smart je KO nechce se mi to cele psat znovu podivej se do minuleho tematu coz zalozil ja to servisuju presne tady
http://www.fedorauto.cz/
Nenapsal si odkud si ani v profilu to nemas takze tezko pak radit kde servisovat ze...
Jojojo to je dáááleko, sem z Ústí nad Labem.
Se omlouvám za nový příspěvek, na starý mi nedošlo upozornění.
V klidu si to přečtu, díky.
Napsal: pon zář 15, 2008 11:06
od Hanzy
Ono vsude ten system nedelaji kde delaji BRC to musis jedine popatrat a poptat se...
Napsal: stř zář 17, 2008 02:22
od bastet
taky mam ten samy typ auta a system LPG(taky dovoz Italie). Skubalo to,nedrzel volnobeh. Dano do servisu LPG. Po porade s technikem mi rekl, ze puvodne to vypadalo jen na vymenu membran v reduktoru. Ale kdyz zjistil ze reduktor je namontovany na nevhodnem a nepristupnem miste(dole pod baterii) a taky ze to byl nevhodny typ, jsem souhlasil s vymenou celeho reduktoru a jeho premistenim do prostoru nad brzdovy valec.Z pohledu zepredu vpravo nahore.Plus vymena svicek. Cena asi 4,5tis. Po oprave se otacky na volnobeh ustalily . Jen me vylekalo ze to parkrat strelilo do sani. Nastesti to jen nic neposkodilo, jen se odklopil kryt filtru sani,ktery steje drzi jen na dvou sponach(nastesti). Pomohlo vymenit kabely ke svickam, ted uz mam klid.
LPG je strasne nachylne ke kvalite zapalovani, co nevadi u benzinu, u LPG se projevi jako problem.Takze svicky,kabely,filtry,zapalovani musi byt na 110% O.K.
Napsal: stř zář 17, 2008 02:28
od bastet
Jinak taky jsem mel pred Nubirou Favorita na LPG, vzpominam se slzou v oku jak ho vidim
Kupec totiz bydli v te same vesnici jako ja
Nubira nema rozdelovac ani civku, jen zapalovaci moduly. To je ten kus umele hmoty z ktereho jdou kabely ke svickam . Pokud jsem jeste na neco zapomnel, ptej se.
Napsal: stř zář 17, 2008 02:36
od bastet
Mauner78 : Jak stare jsou tam membrany? Byl meneny filtr plynu? Check na lambde mam taky,bud neni pri provozu na plyn zapojena nebo dava nesmyslne hodnoty. Asi to bude chtit dat elektriku do poradku a pak se uvidi co dal.
Napsal: stř zář 17, 2008 07:51
od Mauner78
bastet píše:Mauner78 : Jak stare jsou tam membrany? Byl meneny filtr plynu? Check na lambde mam taky,bud neni pri provozu na plyn zapojena nebo dava nesmyslne hodnoty. Asi to bude chtit dat elektriku do poradku a pak se uvidi co dal.
Auto mám 2 rok, nic kolem plynu sem neměnil (kromě nádrže, ta už končila). Pochybuju, že ten ital se tomu nějak extra věnoval. Takže asi filtr+membrany. Nemáte někdo orientačně potuchu o ceně? Díky
Napsal: stř zář 17, 2008 08:02
od -peha-
Takto pokud máš problém s dialkou do servisu tak fakt uvažuj o výmene značky a to takovej ktorá je v tvojom bydlisku.Tady u nás je to presne tak my montujeme uplne iné systémy ako Bratislava no a potom je trocha problém pokud dakto dovezie auto z tade ,no a ješte sa stáva že sa velmi dováža ten Holanský systém tak na ten sa na celom SR nedá zohnať softvér taže dokud jazdí tak je tam a pri poruche ide von a nový dnu nakolko je LPG už zapísané netreba žiaden úradný súhlas proste sa to vymení a hotovo
Napsal: stř zář 17, 2008 08:57
od Hanzy
bastet píše:taky mam ten samy typ auta a system LPG(taky dovoz Italie). Skubalo to,nedrzel volnobeh. Dano do servisu LPG. Po porade s technikem mi rekl, ze puvodne to vypadalo jen na vymenu membran v reduktoru. Ale kdyz zjistil ze reduktor je namontovany na nevhodnem a nepristupnem miste(dole pod baterii) a taky ze to byl nevhodny typ, jsem souhlasil s vymenou celeho reduktoru a jeho premistenim do prostoru nad brzdovy valec.Z pohledu zepredu vpravo nahore.Plus vymena svicek. Cena asi 4,5tis. Po oprave se otacky na volnobeh ustalily . Jen me vylekalo ze to parkrat strelilo do sani. Nastesti to jen nic neposkodilo, jen se odklopil kryt filtru sani,ktery steje drzi jen na dvou sponach(nastesti). Pomohlo vymenit kabely ke svickam, ted uz mam klid.
LPG je strasne nachylne ke kvalite zapalovani, co nevadi u benzinu, u LPG se projevi jako problem.Takze svicky,kabely,filtry,zapalovani musi byt na 110% O.K.
Zdar chlape koukam ze si taky odsud a do Repist jezdim pomerne casto
Jinak mas uplne jiny system ktery s tim BRC Flying Injection co mame v aute my nema nic spolecneho...
Napsal: stř zář 17, 2008 09:02
od Hanzy
Mauner78 píše:bastet píše:Mauner78 : Jak stare jsou tam membrany? Byl meneny filtr plynu? Check na lambde mam taky,bud neni pri provozu na plyn zapojena nebo dava nesmyslne hodnoty. Asi to bude chtit dat elektriku do poradku a pak se uvidi co dal.
Auto mám 2 rok, nic kolem plynu sem neměnil (kromě nádrže, ta už končila). Pochybuju, že ten ital se tomu nějak extra věnoval. Takže asi filtr+membrany. Nemáte někdo orientačně potuchu o ceně? Díky
Filtry to ma dva jeden maly ve ventilu to ma kazdy system LPG ten je levny a pak ma filtr jeste plynne casti a ten stal myslim kolem 600kc nevim ted naposledy nemam to ted u sebe a co se tyce mebran tak chteli kolem 2000kc a pak jsem videl ze se da sehnat cely novy reduktor kolem 2500kc tak jsem ho objednal a vymenil sam a pak zajel jen na serizeni
Re: Cukání, LPG BRC SMART postopadesátý
Napsal: čtv lis 15, 2012 18:12
od Kony
Dobrý den.
Mohl by mi někdo říct, kde a za kolik se dá sehnat ta krabička Smart na brc?
Dík Kony