Stránka 1 z 1

Vychladlý motor nechce nastartovat

Napsal: stř zář 10, 2008 21:33
od Lanos
Dobrý večer kolegové řidiči.Nedávno jsem prodal svoje bílé Daewoo Lanos 97r .sedan a koupil červený hatchback 02r. a už to není holobyt,ale pěkná výbava ,ale přesto mám problém.Nejde mi nastartovat motor.....Hlavně když auto stojí nějakou dobu a vychladne tak trvá hodně dlouho než nastartuje .Točí točí a pořád nic,hlalně je to znát ráno-možná proto že je chladněji....vtip je v tom že už před měsícem mi kolega poradil odpojít baterku asi na 10 minut.Sám tak řešil určitý problém na Nubiře a vyřešil.Já to zkusil taky a celý měsíc to startovalo na otočení kličku-vůbec žádný problém nebyl ,Až zase včera a od té doby je téměř každý start velký problém.Zítra zkusím diagnostiku.Netuší někdo čím by to mohlo být že to nedělalo a teď zase pořád?????A kromě toho už 3 týdný když sešlápnu spojku tak tak to začne dost jakoby šustit a to tak že to slyším i přes motor .Že by už ložisko spojky ???? má to najeto 80000Tis.

Re: Vychladlý motor nechce nastartovat

Napsal: stř zář 10, 2008 22:56
od n3oklan
Lanos píše:A kromě toho už 3 týdný když sešlápnu spojku tak tak to začne dost jakoby šustit a to tak že to slyším i přes motor .Že by už ložisko spojky ???? má to najeto 80000Tis.
Kvuli "susteni" mam auto uz tyden odstaveny... susteni je skutecne z loziska a me se k tomu navic pridaly pravdepodobne talire - takze bez notne davky sily a nervu nezaradim...

Napsal: čtv zář 11, 2008 14:08
od Lanos
No tak mě to řadí bez problému,zatím to tak je asi 3 týdny co o tom vím,ale dost mi to vadí.Dnes jsem byl na diagnostice za 180Kč.Jedno jsem zjistil že v jednotce nejsou vůbec žádné chyby:jen 1 věc byla divné-ukazovalo to nulový tlak paliva-že by to nemělo čidlo?????A ohledně startů mi poradil že by to mohlo dělat relátko nebo pumpa,protože jsem mu říkal že někdy slyším pumpu najet ale někdy ne .Jen nevím jestli to má souvislost se startem když potom jede auto normálně?

Napsal: pát zář 12, 2008 00:42
od palikx
susteni je lozisko spojky.chvili to vydrzi.
start-pokud pomohlo odpojeni baterky mohl by to byt krokovy motorek.pri kazdem startu se hybe a jakoby se resetuje.ale pokud je uz zatuhly bude mu chvili trvat nez dokaze nastavit spravny volnobeh-je to teorie.
pak cidlo teploty a samo palivova pumpa-nemusi pri startu dohnat benzin vcas.
taky je dobre vypozorovat bzuceni pumpy pri prvnim zapnuti klicku.pokud se pumpa nesepne hned bude chvilicku trvt nez dozene palivo.
ale to vsecko jsou tak 3-4 vteriny a melo by to bezet.
nebo zpuchrele hadicky podtlaku.
zacal bych palivem.
a jeste jedna vec.pred startem rano zapni zapalovani 2 krat po sobe v rozmezi 5 vterin.pokud ani pak nechytne bude neco v nastaveni jednotky.takze opet reset odpojenim baterky.napis pak co jsi zjistil

Napsal: stř zář 17, 2008 22:59
od Lanos
Takže jsem zkusil vyčistit krokový motorek,byl dost zatuhly a celkem dost olepený od oleje celý ten konus.Vše jsem vyčistil a možná trochu rozhýbal-nevím jak moc z těžka má jít???Nešel pomalu zatlačit.Jak jsem to složil tak to nechtělo už vubec nastartovat.Tak jsem to znovu rozebral a trochu jsem ho zatlačil a ještě odpojil baterku.Když jsem to složil a nastartoval tak mi šileně litaly otáčky na volnoběh.Ještě jsem to párkrát startnul až pak se to srovnalo,ale nic moc se tentokrát nezměnilo....Občas to nastartuje do dvou sekund někdy o pár sekund déle ale někdy to musím zkoušet na 2*.Jo a ještě taková zajímavost Stává se to že když otočím klíčkem a je to třeba studené tak někdy pumpu vůbec neslyším a nebo otočím klíčkem a když sepnu imobilizér tak po otočení bych měl okamžitě slyšet pumpu ,ale já ji slyším až tak po 2 vteřinách a jen velmi krátce tak jestli to s tím vším nesouvisí

Napsal: čtv zář 18, 2008 21:17
od palikx
pokud ti pumpa sepne jen na chvilicku pravdepodobne nenacte immo.