Stránka 1 z 1
matiz mě škube
Napsal: pát srp 15, 2008 17:03
od omelet
zdravím všechny,chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s škubáním auta
po přeřazení a sešlápnotí plynu.Svíčky ,kabely nové a rozdělovač vyčičtěn díky
Napsal: pát srp 15, 2008 18:22
od V.Brousek
Tak tě vítám na fóru.
Co se týče škubání motoru, příčin může být několik. Od benzinového čerpadla až po řídící jednotku. LPG také může být další příčinou škubání. Pochybuji, že ti tu někdo jednoznačně určí závadu. Já bych postupoval vylučovací metodou. Nespoléhal bych jednoznačně ani na nové součástky ( třeba svíčky ).
Poradil bych ti, aby jsi prošel toto fórum, již se tu o škubání motoru psalo a úkony které jsi schopen udělat sám provedl a pokud to neodstraníš, navštiv autorizovaný servis.
Napsal: pát srp 15, 2008 20:51
od Telekom [Bot]
Mne Matiz taky škube... Dneska mne třeba oškubal skoro o 1.100,- Kč u pumpy
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
.
Napsal: čtv srp 21, 2008 08:32
od omelet
všechny diskuse na podobné téma jsem procházel a zkoušel udělat i na autě a je to pořád stejný
nevíte jak hodně podrobně jsou vypisané chyby po připojení na počítač aby mě neřekli že tam mám někde jen systémovou chybu dík
Napsal: čtv srp 21, 2008 08:34
od omelet
jinak mě u pumpy stojí plná necelých 500 kč a mám to na 500 km
aha
Napsal: čtv srp 21, 2008 16:44
od Robert Znojmo
to su zvědavej jak dlouho ti to ten motor vydrží to slavný L.P.G
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
.
Napsal: čtv srp 21, 2008 16:50
od -peha-
Napsal: pát srp 22, 2008 09:50
od omelet
pevně doufám že dlouho vydrží na plyn mám zatím najeto 20000 km a kromě toho poškubávání ,které je i na benzín tak dobrý.
Jinak plyn naopak motor šetří nevniká tam při spalování karbon,který tě zanáší motor a olej proto ho máš pěkně černej
Napsal: pát srp 22, 2008 11:13
od Ondras
omelet píše:pevně doufám že dlouho vydrží na plyn mám zatím najeto 20000 km a kromě toho poškubávání ,které je i na benzín tak dobrý.
Jinak plyn naopak motor šetří nevniká tam při spalování karbon,který tě zanáší motor a olej proto ho máš pěkně černej
Motor zanesený karbonem (v míře, která je dána užíváním kvalitního paliva a maziva) je ale řádově menší zlo, než zničená sedla ventilů a poškrábané válce dané provozem na "suché" LPG. Odstranění karbonu je taky podstatně jednodušší než náprava škod způsobených dlouhodobým provozem na plyn.
Osobně mi je LPG sympatické jen jako palivo do motoru, který je čistě na LPG postaven (vysoký KP, správný materiál ventilů a sedel apod.), ale to je malé sci-fi.
Napsal: pát srp 22, 2008 11:21
od ppp
hehe, ze vraj pri lpg nevznika karbon
hehe ze vraj valce su poskrabane prevadzkou na suche lpg, ale preco nie, ale obvykle sa tym valcom hovori ihly a ak je spravne spravena montaz, tak su vstreky vypnute, ine valce ktore by sa mohli poskriabat prevadzkou an suche lpg v motore nie su, ale zato viem o valcoch, ktore trpia nariedovanim olejovej vrstvy benzinovou hmlou najma pri studenom motore
mier, len som si musel rypnut, ked vidim nejake sprostonarodne povesti a povery
mimochodom subaru ma na lpg vyssi vykon a robi ho vyrobca priamo na dualny pohon
bohuzial k teme nemam nic, pretoze vsetko uz bolo napisane, ak to trha na obe paliva tak elektrina (od napajania a kostrenia, cez VN az po elektroniku)
Napsal: pát srp 22, 2008 18:56
od Telekom [Bot]
Pokud vím, tak kombinaci benzín-LPG u nového auta nabízí i Chevrolet v Německu u Matize (tam je to pořád Matiz a ne Spark) a u Avea, ale je to za celkem drsný příplatek, víc jak 25% ceny auta.
lpg
Napsal: pát srp 22, 2008 19:52
od Robert Znojmo
ale ale je přece jasné že lpg je sušší neř benzín,a možná i íc než martini.