Stránka 1 z 2
Nubirááá
Napsal: čtv srp 07, 2008 15:01
od Hawlinka
Napsal: čtv srp 07, 2008 17:46
od Richard
Gratuluju ke koupi, hoď sem i pár foteček
Přeji ti, abys byl spokojen, alespoň tak jako já..
Napsal: čtv srp 07, 2008 21:49
od Ivoš
A já
Gratulace, chlape
aaa
Napsal: čtv srp 07, 2008 22:37
od simone
Vitaj v CLUBe
Napsal: pát srp 08, 2008 05:55
od Hawlinka
Napsal: pát srp 08, 2008 13:28
od homer simpson
já vím pošli mi SZ a domluvíme se
Napsal: úte srp 12, 2008 19:03
od Hawlinka
Napsal: úte srp 12, 2008 21:01
od Slam
Soukroma
Zprava, neboli tlacitko PM (
Personal
Message).
Napsal: úte srp 12, 2008 23:22
od Hawlinka
Dík huž su v obraze
Napsal: stř srp 13, 2008 23:37
od Kazalin
lenintom: já bych tak nejásal
:D:D Až po pár stech km Nůba ukáže, jaké "trumfy" má pod kapotou. Jak říká náš letecký mechanik: letadlo vybírat podle dostupnosti dílů po celém světě. Je kupodivu, že "blbé" čidlo nejsou schopni sehnat na žádné pobočce Daewoo v ČR doposud..
Přeji, aby ti Nůba sloužila, nepokazila se ti, protože pokud jsi z maloměsta, neopraví ti ji ani svěcený Petr s tisícerem klíčů.
Z mého hlediska je to nejhorší volba...... samozřejmě, snad se ta moje Nubira opraví, snad již brzy čidlo seženou, ale těch závad a drobností bylo tolik, že skeptika převážila. Snad to u druhé řady budou mít Větnamci vychytanější, než u té první, třeba jen mimo tvaru světel..
(mimo soutěž: u evropského auta Fiat: náhradní díl byl na stole za dvě hodiny. Neplave, posilovač není přeposilovaný, super trakce... vzpomínám na bývalé Racery, jací to byli pracanti, sluhové..)
Napsal: čtv srp 14, 2008 20:32
od Slam
Kazalin píše:(mimo soutěž: u evropského auta Fiat: náhradní díl byl na stole za dvě hodiny. Neplave, posilovač není přeposilovaný, super trakce...
No nevim, mame v rodine Punto a furt nekde neco drhne, vrze, piska nebo rachta... Mozna neplave, ale na kazde nerovnosti rany, jako kdyz se kutali hromada klad, sedadla tvrdy a strasne uzky, razeni s uchylnym zamackavanim zpatecky... Za svy auto bych s mamou urcite nemenil ani za nic!
Napsal: čtv srp 14, 2008 21:21
od Ivoš
Kazalin: Záleži kdy Nubiru koupíš a jak se o ní staral předchozí majitel....třeba Ládin má Nubiru v stádiu, kdy do ní začíná sypat jen peníze....a náš Sedan je totéž....já ho teď využívám jen na dojíždění do práce a opravovat hodlám jen nejnutnější, spíše kosmetické vady, jako např. vysící sluneční clona u spolujezdce apod., takže je to vždycky hodně ukazatelů dohromady....a u Daew je potřeba hodně vybírat, abys koupil tu pravou a dobrou, v našem případě, Nubiru.
Napsal: čtv srp 14, 2008 21:39
od Hawlinka
Jasně chlapi ale to je u všech aut. Co s ním dělal předešlý majitel se projeví to je jasné mám tam teprve 700 km a je tam pár věcí. Nevím proč mi na neutrál problikává olej i když měrka je skoro na max, při řazení nahoru mě trochu lítaj točky vzhůru ale to přikládám jinak nastaveným pedálům než jsem byl zvyklej tak než to dostanu do noh( teda snad je to tím)
jinak to servo je teda přeservovaný ale je to o zvyku jinak zatím ok.
Napsal: úte srp 26, 2008 14:01
od kitt2002
Ja mam sice Nubi I ,ale to bude snad podobny. U moji Nubiry je servo , tak akorat, je tuzsi , nez treba takova Fobie.
U tebe bych se zameril hlavne na ten olej, kterej ti problikava. Mozna, ze je tam pouzit spatny typ oleje.Nebo to muze byti i horsi zavada. Treba saly na klikovce(ale to ti nepreju) nebo ucpane nasavaci syto(to uz tu nekdo zminoval take). Nebo opravdu malo oleje. Mazani je dulezity, jinak ten motor muzes vzit a hodit ze skaly.
Napsal: úte srp 26, 2008 19:47
od Richard
Možná bych zkusil nejdřív výměnu tlakového čidla, to je za pár korun (nepodařilo se mi ho najít, odhaduju to na 100,- až 200,-) pokud po výměně čidla bude na volnoběh olej poblikávat, zkusil bych použít hustší olej (10W 50). Doufám, že ti to poblikává až když je motor ohřátý. No a pokud tohle nepomůže máš volnější kliku, ojnice vačku atd. a to ti nepřeju....