Stránka 1 z 1

STK KO - ovalita

Napsal: stř črc 02, 2008 20:56
od Blue Lanos
Tak lanosik dnes nepresiel STK z coho sme obaja dost smutny :cry:

Dam sem hodnoty:
Teraz
BV1 2.1kN - 2.5kN
BV2 0.9kN - 1.3kN
BP 1.7kN - 1.3kN
-----------------------
Pred 2 r.
BV1 2,4kN - 2,5kN
BV2 0,7kN - 0,8kN
BP 1,4kN - 1,5kN

Mam zaznam 202 a 220:
- sumernost posobenia
- kotuce, bubny brzd

Co by ste navrhovali ako to odstranit a preco sa to takto zhorsilo? :oops:
Dik za rady.

Napsal: stř črc 02, 2008 21:21
od -peha-
Chúďa ale nezúfaj to nieje hrozné ;) No pokud máš ješte z čoho tak skúsiť zrovnať kotúče a vnútro bubnou no pozrieť platničky a obloženie a dokonale odvzdušniť to by malo pomôcť lebo ono tie údaje presne ukazujú na ovalitu no a pokud sú kotúče a bubny dostatočne hrubé tak stačí zrovnať ale v najhoršom je budeš musieť vymeniť :idea: Ale fakt to nie je hrôza pokud Lanosík len také chybyčky vykazuje je to v pohode veď ja som už videl 5 ročné auta s brzdami v háji a boli vélké značky :D

aaa

Napsal: stř črc 02, 2008 22:57
od simone
ja by som skusil nejaké nekalé chodníčky :lol: :lol:

Napsal: čtv črc 03, 2008 07:14
od Blue Lanos
:oops: Mohlo by toto sposobit aj to, ze pred asi mesiacom som menil brzdovu kvapalinu podla planu a moze sa stat, ze by nebolo dobre odvzdusnena sustava? :oops: Lebo vobec sa mi nezda ze by to zle brzdilo nic netrasie ani pri brzdeni. Robil som test rozbehnem na 80km po rovine a zabrzdim volant nikam netiahne ide stale rovno. Chcem len podotknut, ze teraz som bol na STK inde (banda buzerantov) ako po minule roky a je mozne ze tam maju iny pristroj? Stve ma to najma preto lebo brzdy skoro nepouzivam :lol: snazim sa chodit tak aby som ich pouzival z rozumom a teraz toto...

Napsal: čtv črc 03, 2008 07:56
od SkylineGTR
Blue Lanos píše: Stve ma to najma preto lebo brzdy skoro nepouzivam :lol:
....prostě pustím stěrače a jedu přes město.. :lol: :lol:

Napsal: sob črc 05, 2008 20:17
od mrk
no to iste som mal aj ja na predoslej STK

jedna sa o zadne brzdy dufam, ovalita bubnov

dal som ich na sustruhu stocit (platil som asi 1000 sk za vycistenie, zosustruzenie, nastavenie), lebo nove bubny vraj neboli na sklade

je jasne ze treba potom chvilku jazdit aby to sadlo, no moc nebol cas

na opakovanej STK (iny technik) boli vysledky ESTE HORSIE !!!! ale s komentarom, ze ta nesumernost a ovalita sa ukazuje az pri totalne silnom brzdeni ako sa brzdi tak max. pri havarke ze to necha tak, videl moju snahu ze som s tym nieco chcel spravit, tak ma nechal, nestalo ma to nic naviac

uz su odvtedy 2 roky a bol som na dalsej STK, medzitym som dal len komplet vymenit brzdovku a to tak ze ju cucali z hadiciek pri kolesach. este aj technik kukal jak puk ake cisla mu vyhadzuje :) . vysledok bol taky ze tentokrat som presiel, bol tam sice rozdiel ale maly a vpredu tiez ale naopak, takze sa tie sily vyrovnali a bolo to v poriadku.

mozno to sadlo, neviem, ale pomohlo

Napsal: sob črc 05, 2008 21:57
od Blue Lanos
Aaano presne ako pises zadna to bola ale u mna bolo pridrete jedno prasatko. Vsetko sa vycistilo a ,alo by to byt uz ok. Inak byvaly sef daewoo serv. p.Fedak hovoril ze casto treba vsetko dobre vycistit a zadne bubny vymenit medzi sebou - sustruzit by sa zadne nemali hovoril... tak neviem :oops: