Stránka 1 z 1

Brzdy

Napsal: úte črc 01, 2008 20:17
od PAMA
Zacal mi tvrdnut brzdovy pedal.Myslim ze by to mohol byt posilovac?Neriesil dakto takyto problem?

Napsal: úte črc 01, 2008 23:03
od V.Brousek
Jediné co jsem se dočetl o posilovači, měl by ti posilovací učinek vydržet asi 3 až 5 sešlápnutí brzdového pedálu. Zatím jsem tento problém u mého Matíze neřešil a proto nemohu ani fundovaně odpovědět. Jedině musíš mrknout, jestli ti hadička u posilovače vytváří podtlak při běžícím motoru. S tímto problémem by ti spíše poradil Palix,Petrm, zkus je kontaktovat soukromou zprávou, pokud jsem si mohl všimnout, již se tu moc neobjevují. Pokud se mýlím, omlouvám se jim oběma.

Napsal: stř črc 02, 2008 08:32
od Tomáš
No , těžko posoudit , co se děje , posilovač by to mohl být , pravděpodobněji hadice k němu , ale proč sem píšu : zkoušel jsem bez motoru kolik sešlápnutí vydrží podtlak , u matize 1x a půl ( Půl , jako , že už to brzdí blbě ) a u Nubiry 2x , ale víc ani prd , takže těch pět sešlápnutí je nereálných .....

Napsal: stř črc 02, 2008 11:23
od V.Brousek
tak je můj Matíz zázračné auto, mě v pohodě při vypnutém motoru a brzdění z kopce vydrží podtlak 5x sešlápnutí v pohodě. To znamená, že brzdím - povolím pedál a znova brzdím. Fakt nekecám, nemám proč.

Napsal: stř črc 02, 2008 13:25
od V.Brousek
proto že mi to nedalo, vyzkoušel jsem i mého služebního Traffica a bez motoru vydržel posilovač pět sešlápnutí pedálu brzdy. Při šestém sešlápnutí posilovací účinek nebyl.

Napsal: stř črc 02, 2008 14:07
od Rado77
No ja myslim ze PAMA ma problem s tvrdym pedalom, takze ak by bol zly posilovac, tak je pedal skor meky nie?

A s tym posilovacom - jasne, ved aj ked sa odvzdusnuje, tak par krat naslapem brzd. pedal, az je tvrdy a zabera pekne hore.

Napsal: stř črc 02, 2008 15:50
od alvin
Ľudze mojo :lol: :lol: :lol: :lol: ,ja si skôr myslím,že pri tom tvrdom pedále a vysokom zvihu,je problém niekde inde.Najskôr pridŕha čeľusť,či piestik na niektorom kolese,treba prekontrolovať po jazde disko kolies,okolo bŕzd,či nieje niektoré nadmerne zohriate,aj nie celkom odbrzdená ručná brzda to vie urobiť :P :P :P

Napsal: stř črc 02, 2008 16:38
od Rado77
Ach jo, s brzdami na Matizkovi som sa hodne natrapil :) Takyto problem som ale nemal. No treba na to ist fakt vylucovacou metodou:

1, skusit po jazde, ci je nejaka teplejsia, ako pise Alvin
2, na volnobehu odpojit tu podtlak. hadicu posilovaca, ci tadial cuca, ako pise Vaclav
3, fyzicky pozriet stav brzd, ak tak nebolo nedavno robene
4, odvzdusnit

Som absolutny amater co sa tyka brzd, takze ma kludne ignorujte :)

Papaaaaaaa,

Váš Rado :)

Napsal: stř črc 02, 2008 20:00
od alvin
Zavzdušnený pedál skôr pruží,pri napumpoavní zaberá vyššie,pri úniky,naopak má hlboký prepad a značne slbší brddný účinok,tak preto sa prikláňam k tomu pridŕhaniu - teda nedostatočnému odbrzdeniu niektorého z kolies.

Napsal: pon črc 07, 2008 08:45
od Tomáš
V.Brousek píše:tak je můj Matíz zázračné auto, mě v pohodě při vypnutém motoru a brzdění z kopce vydrží podtlak 5x sešlápnutí v pohodě. To znamená, že brzdím - povolím pedál a znova brzdím. Fakt nekecám, nemám proč.
.. no , ale zkoušel jsi to na místě , ne ? já to zkoušel asi při 40km za jízdy a je fakt , že jsem normálně zbrzdil , povolil a znovu , ale držel jsem pedál chvilinku sešlápnutý , ne jen ťuknout a povolit .........

matiz

Napsal: pon črc 07, 2008 10:59
od Serpico
...nemám matize ale problém může být v úniku vzduchu ( podtlaku ) s posilovače - pracuje v podstatě na principu podtlaku - hlavní hrnec posilovače je spojen hadičkou se sáním ( a prostě je asi narušena i když jsou docela kvalitní ) nebo další utěsnění hrnce...
se stejným problémem jsem se setkával na " dodo " dlouhá hadice zezadu z motoru dopředu k brzdovýmu hrnci...většinou byla roztřepená u motoru...

A tak se mějte fajn

Napsal: pon črc 07, 2008 12:46
od Rado77
To je pekne, vsetci tu spekulujeme, a hlavny akter PAMA sa este neozval, co sa v tejto veci pohlo :)

Napsal: pon črc 07, 2008 12:48
od V.Brousek
Tomáš píše:
V.Brousek píše:tak je můj Matíz zázračné auto, mě v pohodě při vypnutém motoru a brzdění z kopce vydrží podtlak 5x sešlápnutí v pohodě. To znamená, že brzdím - povolím pedál a znova brzdím. Fakt nekecám, nemám proč.
.. no , ale zkoušel jsi to na místě , ne ? já to zkoušel asi při 40km za jízdy a je fakt , že jsem normálně zbrzdil , povolil a znovu , ale držel jsem pedál chvilinku sešlápnutý , ne jen ťuknout a povolit .........
:D Tomáši, ještě jednou si přečti můj příspěvek(pozorněji) :D

Jinak musím opravit mé předešlé tvrzení, že mi Matíz vydržel 5x šešlápnutí s posilovacím účinkem, ale zkoušel jsem to znova, když jsem jel ze zahrady a podtlak vydržel pouze na tři sešlápnutí a čtvrté bylo již bez posilovacího účinku.

Napsal: pon črc 07, 2008 14:30
od Tomáš
... to je jedno , hlavně , že to brzdí , žádná závada to není , hadice jsou OK a v podstatě to řeším , jen , že se to tu rozvýřilo ......

matiz

Napsal: úte črc 08, 2008 15:36
od Serpico
...to Václave stále jde o to jak je to natlakovaný - vlastně jaký je tam podtlak, to je ten celý zázrak...a pak stačí jedno těsnění nebo hadička a je to fuč...ale nehádám se, takže ať vám to brzdí a posiluje...

Mějte se fajn