Stránka 1 z 1
LPG
Napsal: úte črc 01, 2008 12:03
od Bullmastiff
Pozdravujem. Nezdal sa mi volnobeh v aute,tak som s tym bol na diagnostiku a naslednom nastaveni mi,zacalo zrat 14l,vraj z vyfuku musi ist aj plyn nie len horuci vzduch.Nafotil som ten moj splynovac.Poradte mi prosim Ktorou skrutkou sa co nastavuje pri akom otacani,kde je filter,kde zohnat na to diagnostiku.Dik
http://www.edisk.sk/stahni/63031/PICT02 ... .22MB.html
http://www.edisk.sk/stahni/23449/PICT02 ... .28MB.html
http://www.edisk.sk/stahni/11559/PICT02 ... .32MB.html
Napsal: úte črc 01, 2008 13:10
od Janik0024
Moc do toho nesprtaj lebo mozes narobit viac skody ako sa zda. Jedna sa naozaj o milimetre v polohe. Zlty srob (ihla) sluzi na regulovanie otacok a cierne plastove koliesko na privod plynu. Na volnobeh by ti mali kontrolky preblikavat vsetky tri (cervena,orange,zlta). Vtedy je dobre nastaveny splynovac. Pri nastaveni si troska popridavaj plyn a drz v jednej hladine chvilu aby sa zmez dostala do splynovaca. Potom poprepinaj viackrat aj do benzinu a spat.
Napsal: úte črc 01, 2008 14:01
od Bullmastiff
Dakujem.Prosim ta a bohatost zmesi nastavim tym imbusakom?
Co vsetko by som na tom mohol posrat?
Kde by som zohnal diagnostiku?
Napsal: úte črc 01, 2008 14:46
od Janik0024
Ja nemam indusakovy srob ale koliesko, takze mas to ine. Najlepsie bude
ked sa zastavis u technika co to robi. Mozes si to rozladit alebo nastavis to tak ze bude bohata zmes a pojde ti to do auta. Techinci maju na to program a ten sa pripoji priamo na spynovac a ten ukaze hodnoty. Nastavi ti to cez program a mas pokoj. Este si pozri kedy si menil pal. filter, tiez moze zvysit spotrebu ak je zaneseny. Meni sa kazdych cca 60tis.KM
Napsal: úte črc 01, 2008 18:22
od -peha-
Máš tam BRC so zastaralím atuátorom takže sa nečuduj tej spotrebe jo ta mosazná skrutka čo trčí von z reduktora ta je na volnobežné otáčky ostatné potom robí elektronika ale normálne sa používá atuátor s krokovým motorčekom ale Ty tam máš šúpatko no a ono sa jedná o to že aj keď zastavíš na križovatke tak než sa Ti to ustálí tak to proste pálí plyn zbytočne
My tomu vravíme - lenivý atuátor a nastaviť tento systém je fakt oriešok ale pokud na to majú diagnostiku tak sa to dá , síce to nikdy nebude OK ale aj spotreba sa na tom dá upraviť jo a do tých dvoch nastavovacích prvkou nesahaj lebo to rozvážíš a bude ješte horšie
Napsal: stř črc 02, 2008 08:11
od Bullmastiff
Konecne peha,uz som na teba a tvoje fundovane odpovede v oblasti lpg cakal,tym nechcem zatracovat inych,ktori mi uz tiez pomohli. Dal som to pozriet 1 a ten mi imbusakom odtocil asi o 1-1,5 milimetra ten srobik pri tom volnobeznom.Zacalo to akosi zrat,tak som ho zatocil priblizne naspat.Vies mi prosim ta ozrejmit funkciu tohto srobika a preco ho on odtocil? Bol som u neho preto,lebo niekedy kapal volnobeh,nepravidelne.
Kolko by stal ten novy splynovac?
Napsal: pát črc 04, 2008 07:17
od Bullmastiff
Kontroluju u nas policajti rocnu prehliadku lpg?
Napsal: úte črc 15, 2008 06:59
od Bullmastiff
Diky za Vase bohate odpovede. Uz som to skusmo nastavil na 8,5l pri normalnej akceleracii.
V piatok som tankoval plyn a nahodou som si vsimol,lebo pistol nefucala,ze pocitadlo na stojane sa pomaly zastavovalo az sa zastavilo.Pozrel som na budik na nadrzi a vzdy bola rucicka na zaciatku posledneho dielika,teraz kus za poslednym dielikom,medzi prvym a poslednym. Je to normalne,nemoze byt nieco s multiventilom?
Napsal: stř črc 16, 2008 03:50
od bastet
Zrejme je na cerpadle silnejsi kompresor,pretlacil mutiventil a natlacil ti tam trochu vice
Obcas se to stane.