Stránka 1 z 1

Motor střílí a cuká...

Napsal: sob čer 28, 2008 17:28
od Roby-18
Čau chlapi mám problém. Na mém Lanosu 1.5 8ventil 98ročník mi motor i po zahřátí cuká při konstantní rychlosti a na volnoběh i při jízdě střílí slabě do výfuku.
Takže první co jsem udělal byla - výměna filtru, svíček, kabelů a dokonce i nové induční cívky...
Bohužel ani po tomto problém nezmizel, tak se obracím o radu k vám.
Mám podezření na podpálenej ventil a nebo přeskočenej rozvod o zub... Co myslíte?

Napsal: sob čer 28, 2008 18:04
od V.Brousek
nejprve bych změřil tlak v jednotlivých válcích, případně znova nastavil předstih zážehu.

Napsal: úte črc 15, 2008 22:26
od lanos2000
mám podobný problém. Zkontroloval jsem rozvody a jsou OK. Změřil jsem tlak ve válcích. Mají 2. 3. a 4. mají 12.
1. má jen 10,5 a svíčka je černá jak bota.
Bude to podpálený ventil?

Děkuji
Honza

Napsal: úte črc 15, 2008 22:38
od peco
na mazde na nam toto robil obycajny kablik ktory mal predratu izolaciu a vzdy ked sa dotkol motora tak motor vynechal. tak skus pokukat aj kable, zvlast take co sa mozu dotykat niecoho vodiveho cize skratovat. niekedy aj nejaky hrabos je svina

Re: Motor střílí a cuká...

Napsal: pát črc 18, 2008 20:53
od idik
Cauko.Ja som mal tiez taky problem, vymenil som kable,sviecky filtre a nepomohlo, tak som skusil vycistit klapku a pomohlo.Cistil som to s cisticom brrzd v spreji.

Napsal: ned črc 20, 2008 12:50
od lanos2000
vyčistil jsem přívod vzduchu, dal nové svíčky, káble jsou nové (zkoušel jsem i ty staré) a stále je to stejné. Problém je na prvním válci. Včera jsem odpojil svíčku a při prudkém přidání to nestřelí. Když to udělám s prvním válcem připojeným, tak to střílí. Svíčka na prvním válci i po výměně je zase černá.
Tak co dál? Sundavat hlavu a koukat na ventil zda není podpálený?

Napsal: úte srp 26, 2008 21:38
od lanos2000
problém byl pravděpodobně vyřešen. Měl jsem na prvním válci zcela odřenou vačku na výfukovém ventilu. Asi se uz moc neotevíral, protože na hřídeli už nebyl vůbec žádný výčnělek pro výfukový ventil a koník nad ventilem měl vydřenou prohlubeň. Musím říci, že je to docela zajímavá porucha. :roll: