Stránka 1 z 1

automaticky sytic

Napsal: pát čer 27, 2008 20:32
od maco-lv
cavte potrebujem sa informovat o autom sytici ci sa treba nejak specialne on starat alebo co a kde by mal byt krokovy motorcek ze ten sa zvykne cistit kde a ako ho rozoberiem dakujem.

Napsal: sob čer 28, 2008 01:15
od ppp
sice neviem co mas na mysli pod automatickym syticom, ale kedze je to vstrekovacka tak sytic tu neexistuje. Sytic existoval u karburatorov.
Krokovy motorcek je zasunuty zboku do hlinikoveho telesa so skrtiacou klapkou. Toto teleso je dobre po 10 rokoch rozobrat a vycistit, byva tam dost blata najma v obtoku ktory skrti prave krokovy motorcek. Ale samotny motorcek nie je dobre rozoberat, nie je na to stavany a niekto tu uz pisal ze pri pokuse o rozobratie ho znicime.

krokovy motorcek

Napsal: sob čer 28, 2008 08:42
od maco-lv
mohol by si mi blizsie popisat demontaz alebo ak mas nejake foto by pomohlo este som to nerozoberal a nechcem nieco pokazit. dakujem

Napsal: sob čer 28, 2008 09:43
od ppp
jrdcko sa snad neurazi
http://195.168.25.155/dohc/klapka/
demontaz je veri izi, odpojis tie dve hadicky na vyhrievanie, z hornej nic nevytecie z nej to prave stecie do expanzky, z dolnej by tiez nemalo, je nad urovnou expanzky (potom sa to odvzdusni samo). Odpojis lanko a bowden plynu, gumene koleno co ide z filterboxu, dva konektory (na kazdej strane klapky jeden) od krokoveho motorku a snimaca polohy klapky, povolis 4 skrukty na klapke a jednu na drziaku bowdenu plynu a das to cele dolu.
Odporucam kupit predtym nove tesnenie medzi toto teleso a sanie a nejaky papier alebo tenky klingerit na tesnenie pod plechovu bocnu krutku obtoku ak z nej budes davat dolu tesnenie (ja som to vycistil aj bez toho). A budes potrebovat maly hviezdicovy skrutkovac. Hriadelky sa nechytaj, ta je zalisovana, plechovy kruzok klapky sice ide vybrat ale poznac si ako bol :) a dava sa trochu blbo nazad, ale ide to. Ci treba nejako primazat hriadelku neviem, neviem cim je mazana, ja som to skusil par kvapkami a akurat mi potom z nej dovnutra vytiekol zacierneny olej. Neviem ci to bola spina alebo molyka ale tusim isla potom kulilincek lahsie ale to mohlo byt aj kvoli tomu ze som zriedil pripadny tuk v loziskach.
Tesnenie na krokaci som nechal stare, nemal som silikonove v takom rozmere. A tiez som sa bal primazat a poriadne vycistit krokac.
Vysledok operacie bol stablnejsi volnobeh, mensia nachylnost na skapanie pri rozbehu a celkovo prijemnejsi rozbeh, predsa len sa prierez obtoku zvacsil tak o 50% . :lol:

Napsal: ned čer 29, 2008 22:39
od djneo
Ja som saciu saciu klapku čistil nedávno a krokový motorček je dobré vyčistiť nasledovným spôsobom.Treba si zadovážiť čistiaci sprej na odstraňovanie olejov a krokový motorček ako je oska pár krát vystriekať čistiacim sprejom až z neho nebude tiecť humus.Potom ho treba namazať olejom OL200 alebo OLV2000 ,to je olej na vysoké zaťaženie.Ja som ho kúpil v spreji a nastriekal na miesto osky niekolko krát.Zvyšný olej čo vytiekol z osky som utrel suchou handrou.Týmto som ho rozchodil nakolko bol môj krokáč zaseknutý.