Zhasnutie Motora
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Zhasnutie Motora
Dnes som zazil sok...pri 120 km rychlosti mi zhasol motor...isiel som isiel a zrazu ma dost silno trhlo zhasol motor a auto islo dalej bez nastartovaneho motora....co to sposobilo?? ja este chcem zit nechcem aby sa to zopakovalo....benzinu mam dost,motor 16V.....preco to urobilo moze to byt kvoli zle nastavenemu predzapalu??alebo moze to byt kvoli oriesku v spinacej skrinke??ma stym nieco spolocne ten oriesok ked mam nastartovane?alebo sluzi len na nastartovanie a ked mam nastartovane je uz nepotrebny??razantne hladam chybu!inak motor bol taky horuci ze az ramy karoserie pri prednej maske boli take horuce ze az...a vsetko ako uz viete mam vymene kable,palec,veko rozdelovaca,cievku v rozdelovaci,indukcnu cievku
- Reklama
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no jestli neni rozvodak v hajzlu tak jeste bych videl to ze si ho uvaril
prez orisek spinacky porad ti jde proud, sou spojene kontakty 30 a 15
takze kdyby se ti tavil tak eventualne se kontakty rozpoji a motor zhasne ale to by ti zacalo od tud coudit jako hrom
prez orisek spinacky porad ti jde proud, sou spojene kontakty 30 a 15
takze kdyby se ti tavil tak eventualne se kontakty rozpoji a motor zhasne ale to by ti zacalo od tud coudit jako hrom
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
rozvodovy remen asi nebude prasknuty pretoze som zastavil a o minutu normalne nastartoval motor len bol strasne horuci a isiel som dalej ale uz velmi pomaly..motor isiel normalne uz....alebo ked je prasknuty ten remen auto normalne ide??asi nie ze..stefan píše:Základ aby nebol prasknutý rozvodový remeň.
Ostatné sa urobí.
vies co mam podozrenie asi na ten oriesok pretoze slabo drzi uz a je opotrebovany dost otacanim..vnutro orieska tie medene plosky su zodrete a aj v strede tu dierku uz ma zväcsenu vysmykanu....a este skôr sem tam mi zadimilo spod volantu z toho orieska konkretne s tych kablov...maju roztavenu izolaciu niektore uz....to skratuje ten oriesok??ze kable sa topia?pomoze vymena? dikSlavek píše:no jestli neni rozvodak v hajzlu tak jeste bych videl to ze si ho uvaril
prez orisek spinacky porad ti jde proud, sou spojene kontakty 30 a 15
takze kdyby se ti tavil tak eventualne se kontakty rozpoji a motor zhasne ale to by ti zacalo od tud coudit jako hrom
nexia
...to Darku 69 pokud ti praskne rozvoďák ( v některém případě se potkat nemusí u 8V ale je to o klice...ale následně to stějně nenatočíš, motor prostě není funkční, neotvíraj a nezavíraj se ventily... ) a když se potkaj ventily s písty, tak to není " potichu " a už vůbec to nejde nastartovat...jenom si to představ
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: nexia
jasne chapem dobre vysvetlene dik...auto mam normalne funkcne nastartujem a idem takze rozvodak to nebudeSerpico píše:...to Darku 69 pokud ti praskne rozvoďák ( v některém případě se potkat nemusí u 8V ale je to o klice...ale následně to stějně nenatočíš, motor prostě není funkční, neotvíraj a nezavíraj se ventily... ) a když se potkaj ventily s písty, tak to není " potichu " a už vůbec to nejde nastartovat...jenom si to představ
Mějte se fajn
riesim taky problem...strasne sa mi rychlo prehreju tie kable co idu do orieska spinacej skrinky...co moze sposobovat to ich prehriatie???mam podozrenie ze ked sa prehreju tak potom mi zhasne motor...vsimol som si ze jeden kablik uz je tam zacinovany do toho konektoru...bol ulomeny niekedy asi uz...ale vsetko tam pekne drzi a je po kope to...len tie kable za 5 minut jazdy autom su zohriate ako v pekle....co to sposobuje?skrat zle nieco,kostra atd?dik
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
chvalabohu JRDa ze si sa ozval aspon som kludnejsi uz no na spinacku cakam presnejsie ten oriesok si mal na mysli??tak na neho uz cakam....a tie kable hmmm z nejake strotoviska by sa dalo lenze kde tie kable koncia??ako ich vyberem ozdaj ich nestrihnem a imobilizer nemamJRD McLAREN píše:vymen tu spinacku..
a zozen si niekde aj nove tie kable..
este aj imobilizer vie takto blbnut..(neseriovy , META a pod.)
Naposledy upravil(a) Dark69 dne úte čer 24, 2008 21:49, celkem upraveno 1 x.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
...strihni ..a nadpoj na povodne..
predavaju sa dutinky..
bud letovacie, alebo lisovacie..
nadpojene to vyzera nejak takto http://195.168.25.155/dohc/nubira/images/dscn5963.jpg
predavaju sa dutinky..
bud letovacie, alebo lisovacie..
nadpojene to vyzera nejak takto http://195.168.25.155/dohc/nubira/images/dscn5963.jpg
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
jaaj parada..a ako daleko to strihnut?? staci hned dole pod palubovku ako idu tie kable??a neemozem pouzit na to napojenie take ploche koliky no tie obycajne co zapadnu do sebaJRD McLAREN píše:...strihni ..a nadpoj na povodne..
predavaju sa dutinky..
bud letovacie, alebo lisovacie..
nadpojene to vyzera nejak takto http://195.168.25.155/dohc/nubira/images/dscn5963.jpg