Stránka 1 z 2
Prosím, poraďte.
Napsal: úte čer 10, 2008 13:13
od 99
Napsal: úte čer 10, 2008 19:17
od Slavek
sou to predni nebo zadni??? Obednej si originaly, nektere druhovyroby stoji za prd
Napsal: úte čer 10, 2008 19:50
od Richard
Jak psal Slavek, jestli jsou to přední, tak tam se mění celé ložisko (je jakoby zdvojené a vůle se neseřizuje, jen se pořádně utáhne náboj (na krev)
Samo zkontorluj, jestli ta matka je pořádně utažená, já ji na Feldě měl volnou a taky kolo řvalo
\Ještě mi napadlo, jestli nemáš v háji těhlici, nezadřely se ti ty první ložiska??
Pokud je to zadní, tam budou dvě kuželíková a ty se seřizují utahováním středové matky (utáhnout a pak o cca 1/4-1/3 otáčky povolit) nesmí tam být vůle a kola se musí lehce otáčet. je lepší používat origo, nebo alespoň nějaké značkové (SKF)
Napsal: úte čer 10, 2008 20:06
od Telekom [Bot]
Bude to tím, že ty ložiska stály za hov... Já měl to samé - na Peugeotu 205 původní vydržely 200 tisíc, nový odešly po 25...
Reakce
Napsal: čtv čer 12, 2008 14:35
od 99
Je to přední a u řidiče, ale najel jsem jen 2 tisíce a nechal vyměnit všechny na autě. Je přeci divný, aby odcházelo jen to samý, navíc jsou z Německa. Fakt už nevim, čím to múže být. V autodílechkrč na mě koukali jako na blázna. Opravdu netuším v čem je problém.
Reakce
Napsal: čtv čer 12, 2008 14:45
od 99
Je to přední a u řidiče, ale najel jsem jen 2 tisíce a nechal vyměnit všechny na autě. Je přeci divný, aby odcházelo jen to samý, navíc jsou z Německa. Fakt už nevim, čím to múže být. V autodílechkrč na mě koukali jako na blázna. Opravdu netuším v čem je problém.
Napsal: čtv čer 12, 2008 18:58
od Slavek
kdo to delal? dalo se tam dost vazeliny??? umylo se to pred tim v benzinu??? sebemensi zernicko pisku dokaze oddelat i ty kvalitni loziska jak vypada ulozeni loziska v tehlici neni na nem koroze???
Napsal: čtv čer 12, 2008 19:04
od alvin
Napsal: pát čer 13, 2008 13:22
od 99
Náboj byl měněný před 10tisícem, zrezlý naštěstí není. Ano, ložisko bylo řádně namazané. Od kolegy tu padnul návrh na vadný kloub. Tak nevím, někdo říká, že je to nesmysl.
Napsal: pát čer 13, 2008 16:25
od Slavek
pochybuju ze by to udelal kloub, Jak sla vyndat poloosa z tehlice lehce nebo se musela vyklepat???
Napsal: pon čer 16, 2008 13:16
od 99
Musela se vyklepat, moc lehce to nešlo.
Napsal: úte čer 17, 2008 13:21
od Slavek
no tak vule v ni potom nebyla, tak uz nic jinyho me nenapada, jedine nekvalitni material
Napsal: pát čer 20, 2008 16:26
od 99
ážení, už asi vím, v čem tkví problém vypadá to, že to bylo stčeícím kroužkem mezi ložisky, prý se má také měnit, jenže v té sadě z autodílů krč byly pouze ložiska + gufero, takže jsem je vzal u drafela a tam mi toto řekli, dofám, že mají pravdu, ptž jinak si hodím mašli.
Napsal: ned čer 22, 2008 23:40
od Richard
Napsal: ned čer 22, 2008 23:59
od Telekom [Bot]
Richarde klídek, přečti si ten příspěvek znovu a pořádně... A pak si uvědom, že tohle potkáváš dnes a denně na silnici... A nemusí to mít ani na SPZtce "S"
.