Stránka 1 z 2
kapanie volnobehu
Napsal: pon čer 02, 2008 11:28
od Bullmastiff
Pozdravujem.Kupil som nubiru 1.6 sedan,rv98 benal-lpg. Sla normalne,dal som vymenit tesnenie pod hlavou a rozvody a uz nejde volnobeh,cuka pri rozbiehani. Mam pocit,ze z nasavania to akosi privelmi sportovo huci,v otackach ide celkom dobre,volnobeh za studena ako na 3 valce,vybral som sviecky 2 krajne mali zdravu farbu,stredne boli cierne,vsetky suche.Po ubehnuti 50 km (a mojich opravach) na lpg su uz cele svetle bez sadzi.Zohreje sa a volnobeh si neudrzi na benzin,obcas 700 - 900 ot drzi po niekolkych pridaniach a chvilku drzani plynu. Vycistil som krokac,klapku,zaslepil EGR,Kable maju cca 6,5kohmu,filter nasavania stary roztrhany,odpojena baterka 3x,lambda za studena 1 drat stoji na cca 0,35V,pri zahriati 0,1-0,6V,po riadnom zahriati pri cca 780 ot 0,45-0,5V,po pridani 0,3-0,9V.Cistena kys.citronovou. Tlaky vo valcoch 12-13 Volnobeh stale kape,obcas kolise,ze cakam kedy skape,neda sa s tym chodit. Ako maju byt spravne nastavene rozvody?Rysku som videl na nakresoch,manualoch na klukaci oproti plastu rovno dole,ja mam vyrez na plaste dole sikmo vlavo. Ked to rozobrali vyfuk zostal vysiet na prehnutom katalyzatore,je v poriadku?dik
Napsal: úte čer 03, 2008 07:09
od Bullmastiff
To tu nikto nevie ani ako su spravne nastavene remene?Kde sa nachadzaju rysky? no toto forum mi nic nedalo.
Napsal: úte čer 03, 2008 09:18
od Ivoš
Ví to tu hodně lidí, ale nahoře je v nabídkách odkaz HLEDAT a rozvody se ru řešily už tisíckrát, tak si to najdi
Napsal: úte čer 03, 2008 09:59
od Bullmastiff
tak mi skus najst,kde sa tu pise o vyreze v plaste oproti klukacu,nenasiel som to,ani tomu chromemu servisakovy,co mi nevedel ani klinak nahodit sa to nezdalo,ze je dole sikmo v lavo
Napsal: úte čer 03, 2008 13:14
od Ivoš
Taky musíš hledat pod pojmem "rozvody" nebo "výměna rozvodů" nebo "nastavení rozvodů" apod.
Napsal: úte čer 03, 2008 16:14
od Richard
gagarin píše:To tu nikto nevie ani ako su spravne nastavene remene?Kde sa nachadzaju rysky? no toto forum mi nic nedalo.
V první řadě vítej na foru, a měl bych hned několik připomínek:
- tvé hodnocení po jednom dni na foru: "
no toto forum mi nic nedalo" mě vadí, je zde spousta informací, stačí jen použít "hledat" v tom má Ivoš pravdu
- já osobně bych uvítal u všech uvedení alespoň města kde žiju, to snad není takovej problém
- celé forum včetně manuálů, schématů,návodů, nápadů a zkušeností je ti k dispozici a ty se zmůžeš jen na výše uvedené hodnocení, pochop, že jsou tu lidi např. tři-a více let a nebaví je neustále znova a znova popisovat jak co udělat, skoro všechno je tu už několikrát uvedeno.
Takže Gagarine čti a vstřebávej informace a až si vše zde uvedené přečteš a zjistíš že tvůj problém není nikde řešen, tak založ nový topic........
A jen mimochodem napětí na tvé lambdě je trochu nízké já mám 1.01 a má být 0.97-1.03
Napsal: stř čer 04, 2008 08:01
od Bullmastiff
Ok som z toho nervozny,lebo len som to kupil a uz som nejazdil 3 tyzdne a teraz hned toto.Za studena ide ako na 3 valce v hociakych otackach,ale volnobeh ide ako tak.Za tepla nejde vobec volnobeh,ale pri zatazi ide celkom dobre.S novymi svieckami to iste. Mam pocit,ze ta strana kde su rozvody bola burana (mala to zenska,vsetky elektrony totalne obite),a ryska na tom plaste je dole v lavo,v napr. jak na to je ta ryska kreslena kolmo dole.Dokonca aj ten pochybny servisak suhlasil,ze by mala byt kolmo dole,tak neviem ci su spravne nastavene rozvody.Ci nahodou nie je po buracke meneny ten plast s ryskou z niecoho podobneho,nie rovnakeho.
Po cca 10 minutach sa rozsvieti check,vypne pri dlhsej jazde dole kopcom s kvaltom.Pred tym len preblikol.
Cele forum som aj s lanosom precital3,5x
Napsal: stř čer 04, 2008 09:13
od Richard
No já mám 2.0 a ten má rozvody jinak než 1.6. Pokud si pamatuju rozvody si dělal sám Tomáš, určitě to tu popsal, mrkni na to. Jakou máš spotřebu????
Proč jsi měnil těsnění pod hlavou? Měl jsi nějaký problém? Většinou se taková oprava dělá pokud ubývá voda, přibývá olej či se auto přehřívá. Pokud se žádný nepřístojnosti nedějí, nechává se obvykle motor na pokoji. Je tu na foru k dispozici manuál v angličtině asi 30Mb v raru. Tak tam je opravdu všechno. Ta lambda se mi nelíbí. Vzduchový filtr bych dal určitě nový. a zkontroluj zda jsou všechny hadičky zasunuty tam kam patří ! Totéž i všechny kabely a kontakty a kostry v motoru. Kabely ke svíčkám jsou též zdrojem problémů, jestli jsou původní vyměň je .....
Napsal: stř čer 04, 2008 09:22
od Bullmastiff
Nazdar Richard,pozeram mas taku istu krasku ako ja. Vyzeralo to na problemy s ventilom,ale bol OK,preto to tesnenie. Som uz zufaly,keby mal aspon na to z okolia ZA niekto diagnostiku. Manual mam,ale po anglicky neviem,citat viem len obrazky.Hadicky su zasunute vsetky priechodne,ale chyba ta od veka ventilov na sanie,ked som ju tam dal auto kapalo,neslo. Spotreba sa mi nezda nejaka vysoka,beham od piatku cca 300km cca 3l benzinu a 27l LPG (od oka)
Napsal: pon čer 09, 2008 07:25
od Bullmastiff
boli zle nastavene rozvody
Napsal: pon čer 09, 2008 08:34
od Richard
Špatně nastavené rozvody, to už tady taky někde bylo (nevím jestli u Nubi), jo to máš štěstí, že se ti to nepotkalo, ale pokud je to o zub, tak to snad jen zlobí
Bacha na to!!!!!! pro příště!!!!!
Napsal: pon čer 09, 2008 10:03
od Bullmastiff
Vcera som si povedal,ze mam uz toho dost a pustil som sa do nich,po precitani nexia fora. Nastavil som ich presne na rysky,ale remen na remeniciach nesedel,vychadzal vzdy do pol zuba,ale vysledny efekt je taky,ze slape ako hodinky,som spokojny.Ked si spomeniem na Bytciansky servis po nahodeni remenov ...hmm co tomu moze byt a zaplatil som mu len za 3 hodinove dumanie + ostatne.Chudak stary nevedel ani nahodit klinovy remen,ked som mu to vysvetlil,tak ma odbil,ze na to treba inu hlavu.
Mam LPG Brc,po prejdeni 100 km,mam dost silny povlak vo vycistenom nasavani.Je to normalne?Nemam s lpg ziadne skusenosti,tankujem lacny plyn za 20 sk. Pri jazde na plyn mi rozsvecuje check tak kazdych 10minut na 10 minut,po prepnuti na benzin to po par sekundach zhasne,je to normalne?Neviete,kde sa na tomto zariadeni nastavuje volnobeh?Kde by som nasiel filter?Odpaja sa lambda pri prepnuti na lpg?Keby som spravil stabilizator napatia namiesto lambdy na povedzme 1,1V ako by sa chovala RJ,potrebuje to stale kolisave napatie?Vyblikal som chybu 13 a 22 co to je?dik
Napsal: čtv čer 12, 2008 14:41
od Bullmastiff
Na mojej nubire I,mam 2r. splyn BRC 1 bod,nadrz v rezerve. Pri prudkej akceleracii pri rozbiehani mi obcas silne streli do sania,mne to nevadi,len tym ludom do okola akosi mika hlavami hehe,vcera som daval prednost,skupinka 5 ludi,rozbieham sa a bac,vsetkym naraz strelili hlavy medzi pleca a mali zdesene pohlady,to bola sranda chachacha,neda sa to nejako zosilnit?
Teraz vazne.volnobeh mi ide podla toho do akej strany sa naklanam,pri zakrute do prava mi klesa az skape a do lava ide do 2000ot,dalej mi rucicka na nadrzi LPG pri vypnutom aute poskakuje a mam dojem,ze tam nieco cvaka,mozno aj samotna rucicka,lebo to cvakanie ide podla rucicky a to strielanie,neviete co tomu je? Ked cerpam plyn tak ho vzdy pretlakuje,lebo ona "zaokruhluje na cele"je to normalne? Da sa na sedane nejak spravit vzadu stierac? dik
Napsal: čtv čer 12, 2008 22:55
od Seoma [Crawler]
Gagarin je nějakej frajírek ne?Tyhle já miluju!!!