1999, 1,6 LPG, BRC (bude tam už 10 let)
Při větším sešlápnutí plynu cuká.
- jen na LPG
- otáčky od cca 2000 výše
- po přepnutí benzín ihned přestane
- po zahřátí, respektive dneska už při automatickém přepnutí na LPG
- našel jsem při běžné prohlídce, trochu popraskanou šedou hadičku, 15 cm, vede (stojím-li před autem) z pravého, horního, zadního rohu bloku motoru (resp. z takovýho hajzlíka co ja ne tom ve výši černého krytu přidělanej, někam na konec tý stříbrný velký "ulity" co je za sáním.
Na co to tam vůbec je?
Tak co mě napadá.
1. ta hadička (něco si zpětně nasává?) co já vím
2. klasika - kabely, svíčky (jen 7000km i když 90% jen studený 5 km skoky po městě) - ale proč jen na plyn? třeba se to tu dříve projevuje
3. EGR (ta hadička nevede z EGR) ale když to cuká je to EGR
4. LABDA, ale to už jen plácám
Nezačínáte taky někdo to auto nenávidět?
No a na konec, neznate servis LPG v UL? (krome Pristavni ulice, tam delal revizi s cigarem v ruce
Díky!!!
Cuká LPG - VYRESENO, SVICKY + LPG servis v Usti nad Labem?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Cuká LPG - VYRESENO, SVICKY + LPG servis v Usti nad Labem?
Naposledy upravil(a) Mauner78 dne stř čer 04, 2008 07:17, celkem upraveno 1 x.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
- Reklama
Já osobně to auto mám rád , ale ono mě spolehlivě slouží a ne já jemu
K tomu LPG - mám to ve Feldě, ale zkusil bych ty svíčky a kabely, ono LPG je na blbý zapalování hodně háklivý..........
no a EGR nevím zda zaslepit či ne, já osobně to zaslepený nemám a problém taky nemám, bouchám kladivem do dřeva
K tomu LPG - mám to ve Feldě, ale zkusil bych ty svíčky a kabely, ono LPG je na blbý zapalování hodně háklivý..........
no a EGR nevím zda zaslepit či ne, já osobně to zaslepený nemám a problém taky nemám, bouchám kladivem do dřeva
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Koukam ze je tam cernej kryt ...
Koukam ze je tam cernej kryt, abych se dostal k tem kabelum, neni problem to sundat? (mel jsem nissan a tam ty kabely jsou videt od zacatku do konce, jdou vyndat rukou)Richard píše:Já osobně to auto mám rád , ale ono mě spolehlivě slouží a ne já jemu
K tomu LPG - mám to ve Feldě, ale zkusil bych ty svíčky a kabely, ono LPG je na blbý zapalování hodně háklivý..........
no a EGR nevím zda zaslepit či ne, já osobně to zaslepený nemám a problém taky nemám, bouchám kladivem do dřeva
Diky
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Maunerko začni výmenou sviečok tam je vetšinou chyba teda to trhanie na 95% a potom postupuj -káble a cievka Ješte raz to trhanie je el.závada a pri benzine sa vetšinou neprejavuje no lambda je tiež oriešok ale tam sa k trhaniu pridává aj znížený výkon Vela zdaru a nech je to len lahká chybyčka jo a ješte jedna možnosť -návšteva servisu ale najprv vymen sviečky a potom sa uvidí
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Preboha kde tankuješ já už s LPGčkem robím 10 rokov a pri výmene filtra teda pokud myslíš filter kvapalnej fáze tak len sem tam náznak ale že by dačo padalo tak to som nevidel a mením filtre tak 20 do týždna Jo a pozor JUST je sekvencia ale on tam asi má elektronic a v tom je rozdiel Takže ješte raz najmenšia investícia sú sviečky tak skús takto ale keď že píšeš že Ti to vetšinou robí pri zahriatí tak Ti poradím ješte jednu fintu - postav sa s autom dakde do tmy otvor motor a naštartuj no a pozri či Ti dakde nejiskrý hlavne v okolí toho čierného plastu čo zakrývá sviečky tam to zvikne preraziť
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ale potom si fakt dávaj pozor kde tankuješ lebo aj tu u nás sa sem tam objaví dáký špekulant s lacným plynom ale tie problémy potom nestoja za to Jinak pokud si si to menil sám tak asi to bol filter plynej fáze ten čo je na gumenej hadici no a v tom sa sem tam dačo usadí ale aj tam je dôležitá kvalita LPGčka Tak ale nech nám plyňáky jezdí to je hlavné ten úsmev pri tom keď človek kukne na cenu benzinu a nafty
Svicky vymeneny a vypada to OK, i kdyz mohlo by byt lepsi
Svicky vymeneny a vypada to OK, i kdyz ne 100%. Ale stejne me po 10 letech ceka vymena LPG nadrze, tak to aspon cely zkouknou.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC