Stránka 1 z 1
EGR Nubira r.v 2002
Napsal: pon kvě 12, 2008 13:04
od ichiro [Crawler]
Po přečtění příspěvků příznaky přesné jako popisované - cukání, rozvícení check, po několika startování zhasne. EGR však není propojeno hadičkou, je tam jenom el. kabel s konektorem. Po odpojení příznaky přetrvávají. Je i v tomto případě zaslepení vyrobeným těsněním funkční? Mám z toho dojem, že ventil je ovládán elektricky, je však možné, že netěsní.
Napsal: pon kvě 12, 2008 13:11
od Richard
A máš 1.6 nebo 2.0 ?? Já myslím, že do EGR ventilu vede podtlak, nechybí ti tam něco? Není tam něco k zapojení prázdný nátrubek atd.?
Napsal: pon kvě 12, 2008 13:59
od Slam
Zhruba do roku 2000 montovalo DAEWOO mechanicky EGR, od te doby pak elektronicky - tj. "bez hadicky" (teda aspon u Leganzy):
Napsal: pon kvě 12, 2008 14:48
od Ivoš
Nojo, ale dá se teda zaslepit? Resp. bude to mít stejnej efekt jako u mechanického?
Ventil EGR
Napsal: pon kvě 12, 2008 16:48
od ichiro [Crawler]
Richard píše:A máš 1.6 nebo 2.0 ?? Já myslím, že do EGR ventilu vede podtlak, nechybí ti tam něco? Není tam něco k zapojení prázdný nátrubek atd.?
1.6 a nevede tam vůbec nic dalšího, je to přesně podle obrázku Slama.
Napsal: pon kvě 12, 2008 17:57
od Richard
Tak to ti neporadím, mám to na levé fotce Slama, tedy s hadičkou...
Ten ventil přepouští část výfukových plynů z5 do sání a znovu projdou spalovacím procesem. Toto má vliv na množství emisí a množství "bordelu" v sání. Já osobně ho zaslepený nemám, nemám s ním problém. Motor mi trochu poškubává když pustím klimu. Klima u Daewa se spíná a vypíná při namražení jako kompresor u lednice, a to může způsobovat cukání při jízdě, asi to bude u 1.6 výraznější než u 2.0. Není to tou klimou?
Jinak je dle mě asi jedno, jestli se zaslepí díra z výfuku do sání s podtlakově, nebo elektricky ovládanou klapkou. U podtlaku musíš ještě zacpat tu hadičku, aby to nesálo falešnej vzduch, což u elektriky nemusíš. Zkus to zaslepit a nech to připojený do elektriky a uvidíš..... asi kdybys to odpojil bude ti svítit CHECK....
Ventil EGR
Napsal: pon kvě 12, 2008 19:13
od ichiro [Crawler]
Richard píše:Tak to ti neporadím, mám to na levé fotce Slama, tedy s hadičkou...
Ten ventil přepouští část výfukových plynů z5 do sání a znovu projdou spalovacím procesem. Toto má vliv na množství emisí a množství "bordelu" v sání. Já osobně ho zaslepený nemám, nemám s ním problém. Motor mi trochu poškubává když pustím klimu. Klima u Daewa se spíná a vypíná při namražení jako kompresor u lednice, a to může způsobovat cukání při jízdě, asi to bude u 1.6 výraznější než u 2.0. Není to tou klimou?
Jinak je dle mě asi jedno, jestli se zaslepí díra z výfuku do sání s podtlakově, nebo elektricky ovládanou klapkou. U podtlaku musíš ještě zacpat tu hadičku, aby to nesálo falešnej vzduch, což u elektriky nemusíš. Zkus to zaslepit a nech to připojený do elektriky a uvidíš..... asi kdybys to odpojil bude ti svítit CHECK....
Právě že odpojení konektoru nemělo vůbec žádný efekt, když jsem zkusil motor v režimu, kdy se závada objevuje, opět nastala. Jedná se o zhruba 1900 - 2000 otáček/min, plynový pedál jen tak šolícháš. Příklad: jedeš do mírného stoupání za Avií nebo městským autobusem na 4 rychl. stupeň. Zaškubá to, jako kdyby nebyl bezín, rozsvítí se check a cukání ihned přestane. Když tomu při cukání naložíš, tak jede v pohodě.
Napsal: pon kvě 12, 2008 20:17
od Ivoš
Tak to je přesně problém, proč jsem zaslepoval....s rozdílem, že se mi nerozsvítil Check. Pomohlo to a tak zkus udělat taky zaslepení....třeba to pomůže i ve tvém případě.