Swap motora Nexia 8v -> 16v, majitelia poradte.
Napsal: čtv kvě 08, 2008 01:53
Zdravim,
som tu novy, cakam na registracny mail (nick misokgb), tak zatial pisem z kolegovho konta. Takze, mam 3d Nexiu 1.5 8v - motor uz odchadza pomaly ale isto, tecie vodna pumpa, ale kedze potrebujem auto, stale na nom jazdim, uz je na polku zadrety, to je jedno, neriesme, proste - motor je DEAD.
Rozmyslal som nad variantami > GSi 16v 150ps - nezohnatelny motor, jedine cele auto a tolko penazi do toho nemienim investovat. GSi 2.0 8v - 115ps - na svoj objem malo koni, takze tiez nie, aj ked dnes som sa v nom viezol a pecka, taha krasne od spodu...
Takze prejdime k veci. Hlavne majitelia 16v vozu. Neviem isto, ale zdravy sedliacky rozum mi vravi, ze rozdiel medzi 16v a 8v motorom bude okrem 11kW, v HLAVE - OHC/DOHC rozvod 8/16v, ECU a ?nejake cidla? = to neviem preto sa pytam.
Dalsia otazka, ci prevodovka v 16v a 8v Nexii je rovnaka, pokial ma 8v kratsie prevody ako 16v, tak by som chcel nechat 8v prevodovku a dat tam 16v 90ps motor. Co vy na to? Ake problemy ma cakaju? Inak Nexia ma sportovy podvozok - Kadett GSi, pruziny + tlmice, 15"x7J 195/50 elektrony, spojlery GSi Kadett, sport. vyfuk, sanie...
Takze chystam prehodit motor, ECU = otazka, nebude problem s uchytmi, a HLAVNE nebudem musiet prehadzovat komplet kabelaz celeho auta? To by som veru nerad. Nestretol sa s tym niekto? Pripadne ak by bol majitel 16v Nexie z okolia NR aby som si to mohol pozret, ako to vyzera REAL ten motor...
Dakujem vam pekne
som tu novy, cakam na registracny mail (nick misokgb), tak zatial pisem z kolegovho konta. Takze, mam 3d Nexiu 1.5 8v - motor uz odchadza pomaly ale isto, tecie vodna pumpa, ale kedze potrebujem auto, stale na nom jazdim, uz je na polku zadrety, to je jedno, neriesme, proste - motor je DEAD.
Rozmyslal som nad variantami > GSi 16v 150ps - nezohnatelny motor, jedine cele auto a tolko penazi do toho nemienim investovat. GSi 2.0 8v - 115ps - na svoj objem malo koni, takze tiez nie, aj ked dnes som sa v nom viezol a pecka, taha krasne od spodu...
Takze prejdime k veci. Hlavne majitelia 16v vozu. Neviem isto, ale zdravy sedliacky rozum mi vravi, ze rozdiel medzi 16v a 8v motorom bude okrem 11kW, v HLAVE - OHC/DOHC rozvod 8/16v, ECU a ?nejake cidla? = to neviem preto sa pytam.
Dalsia otazka, ci prevodovka v 16v a 8v Nexii je rovnaka, pokial ma 8v kratsie prevody ako 16v, tak by som chcel nechat 8v prevodovku a dat tam 16v 90ps motor. Co vy na to? Ake problemy ma cakaju? Inak Nexia ma sportovy podvozok - Kadett GSi, pruziny + tlmice, 15"x7J 195/50 elektrony, spojlery GSi Kadett, sport. vyfuk, sanie...
Takze chystam prehodit motor, ECU = otazka, nebude problem s uchytmi, a HLAVNE nebudem musiet prehadzovat komplet kabelaz celeho auta? To by som veru nerad. Nestretol sa s tym niekto? Pripadne ak by bol majitel 16v Nexie z okolia NR aby som si to mohol pozret, ako to vyzera REAL ten motor...
Dakujem vam pekne