Prazdna nadrz
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
Prazdna nadrz
Zdravicko nedavno som si kupil daewoo nexia 1,6 16V rv.1997 akonahle som donho sadol a chcel nastartovat nesloto . Dolial som tam 15 l benzinu a zatial som sa startovat nepokusil . Nemohli by ste mi pomoct ? volal som servisneho technika povedal mi ze ak budem skusat startovat zas je mozne ze odpalim cerpadlo tak som navaskach co mam robit zo zavzdusnenim motorom Prosim vas ak mi viete poradit odpiste co najskor auto mam 3ti den a uz si s nim neviem rady .
- Reklama
Už sa to tu spomínalo viac krát - no ale dá sa to odstrániť jednoduchým spôsobom: teda keď je problém len v zavzdušnení. Stiahneš dole gum. hadičku v motorovom priestore a upravíš si pumpu na bicykel takým spôsobom, že otočíš piest aby sala a nie tlačila a pekne benzín "presaješ" cez celý okruh od nádrže až do motorového priestoru, čím ho vlastne odzvzdušníš. Takto naplníš benzinové čerpadlo benzínom a keď je vporiadku, tak ti natlakuje systém a motor určite naskočí.
NEXIA 16V, sedan, audio KENWOOD, fólie,červené podsvietenie palubovky,elektróny,-PREDANÁ
teraz Hyundai MATRIX 1,6 16V, 2009...
Keď môžem pomôžem, a keď nie, tak aspoň popletiem.
http://sharpei-fany.7x.cz/
-
No servisak mi poradil odmontovat hadicku taktiez a pretacat klucom . takto si samo cerpadlo pdtlaci vzduch zo seba cize sa odtlakuje samo lenze ja som sa doposial z daewoo motormi nestretol nasiel som dva hadicky ale neviem ktora je ktora cize nemam sajn aka to je hadicka najlepsie by bola nejaka ukazka ako na to ked pridem k autu skusim ho nastartovat pumpa benzin tlaci je to pocutelne len ju nechcem odpalit som v tom amater