Stránka 1 z 2

Celkový styl jízdy, vyřazování rychlosti, jízda z kopce

Napsal: úte dub 29, 2008 20:50
od pppepppe
Zdravím všechny příznivce. Dotaz, který učiním mne velice zajímá, už jenom z toho důvodu, že je to trochu divné.
Pravidelně jezdím do zaměstnání svým vozem, přičemž při zpáteční cestě domů se mi vždy v jednom kopci při stoupání, zabliká a pak svítí oranžová kontrola jiné závady na palubní desce. Kopec vyjedu, vypnu motor, počkám cca 5 minut, nastartuji a vše je zase v pořádku. Nikdy jsem nezpozoroval žádný jiný vedlejší účinek.
Jezdím po všech možných jiných kotárech, ale na jiných kopcích se mi nikde nic nerosvítí.
Pohoda, že jo, zajdu do servisu. Zajel jsem na diagnostiku, ale zde sdělili, že to je někde v elektrice, ale kde to nikdo neví, snad prý ve svíčkách (2x schválně měněny), špatný kontakt (vše řádně pročištěno), ale závada pořád. V servisu se na to budou taky koukat jako já, ale vždy když do něčeho šáhnu musím projet stejný jeden a ten samý kopec, jinak změnu nezjistím a ze servisu se k 30-ti km vzdálenému kopci nikdo stěhovat nebude.
Zaregistrovali jste někde, někdy popř. u někoho něco obdobného?
Za informace děkuji.

TAK A NA ZÁKLADĚ TOHOTO DOTAZU JSEM OBDRŽEL EMAIL, ŽE S AUTEM BLBĚ MUSÍM JEZDIT, ŽE JEZDÍM JAK BABA A CELKOVÝ MŮJ STYL SE ROVNÁ JÍZDĚ PŘEŽENU "PODĚLANÉ ŽENSKÉ". URČITĚ NEJEZDÍM JAK ZÁVODNÍK F1, PŘECI JEN JEZDÍM S DĚTMI, ALE ŽE BYCH JEZDIL TAKOVÝM ZPŮSOBEM SI NEMYSLÍM. ŘAZENÍ DĚLÁM CCA DO 40 KM NA DRUHÝ STUPEŇ, DO 60 KM TŘETÍ, DO 80 KM ČTVRTÝ A NAD 80 PÁTÝ.
vOZIDLO ZBYTEČNĚ NEDRŽÍM V NÍZKÝCH OTÁČKÁCH, ANI ZBYTEČNĚ VE VYSOKÝCH, MAX DO CCA 40.000. JE PRAVDA, ŽE POKUD JEZDÍM Z KOPCE A NEPOTŘEBUJI BRZDIT MÁM VYŘAZENÝ RYCHLOSTNÍ STUPEŇ A JEDU NA VOLNOBĚH, ALE MYSLÍM SI ŽE TÍMTO KAZIT NA VOZIDLE NIC NEMOHU.

PRÝ JSEM PASKVIL NA TACUMU A HLTÍM JÍ KARBONEM, TAKŽE PÁNOVÉ A DÁMY, SILNĚ DO MNĚ. jSEM TAKOVEJ ...... ŽE TO NEUMÍM?

TACUMA JE MÉ ČTVRTÉ AUTO A NIKDY, PODOTÝKÁM NIKDY JSEM NEMĚL ŽÁDNÉ PROBLÉMY SE SVÝMI AUTY.

DĚKUJI ZA VYJÁDŘENÍ SE K VĚCI.

Napsal: úte dub 29, 2008 21:10
od Goose
Hele podobne veci se tu uz resili...pokud ti jen zablika jen na tom kopci kasli na to...horsi by bylo kdyby ti zhasinal motor...to by byl uz pruser... :cry:

Napsal: úte dub 29, 2008 21:17
od Hanzy
No tohle ti to musel napsat naky sulin ale je pravda je dobre pravidelne motor vytocit i do maxima obcas nebo tankovat V-Power od Shell ten cisti od karbonu ktery to muze delat...ale pokud jen v tom jednom miste to strasi a jinak jezdi normalne tak jak bylo receno bych to neresil... ;)

Re: Kopec

Napsal: úte dub 29, 2008 21:22
od pppepppe
megajvr píše:No řeknu ti, že jsem se už tak dlouho nezasmál. :lol: :lol: Jestli se ti ta závada projevuje jenom na tom jednom kopci, tak buď nečum na přístrojovku a nebo ten kopec objedˇ. Když auto jede jak má, tak se na to vykašli. Ale asi ti to pořád vrtá hlavou? :idea: Vyhni se tomu kopci a máš klid! SORY :?
Ty jsi vtipálek, to se budu muset asi odstěhovat, protože na tom kopci bydlím

Napsal: úte dub 29, 2008 21:23
od pppepppe
rudla píše:A jaký rychlostní stupeň a jakou rychlost máš v tom kopci?
pokud možno o stupeň nižší, to dá rozum, aby bylo auto v tahu a ne aby se vleklo

Napsal: úte dub 29, 2008 21:24
od pppepppe
Goose píše:Hele podobne veci se tu uz resili...pokud ti jen zablika jen na tom kopci kasli na to...horsi by bylo kdyby ti zhasinal motor...to by byl uz pruser... :cry:
jenže když s tím autem za 3 měsíce pojedu do Chorvatska tak abych přes Alpy raději nejezdil viď.

Napsal: úte dub 29, 2008 21:25
od pppepppe
Hanzy píše:No tohle ti to musel napsat naky sulin ale je pravda je dobre pravidelne motor vytocit i do maxima obcas nebo tankovat V-Power od Shell ten cisti od karbonu ktery to muze delat...ale pokud jen v tom jednom miste to strasi a jinak jezdi normalne tak jak bylo receno bych to neresil... ;)
Abych pravdu řekl, taky mne už Shellka napadla. ;)

Napsal: úte dub 29, 2008 21:40
od pppepppe
rudla píše:
pppepppe píše:
rudla píše:A jaký rychlostní stupeň a jakou rychlost máš v tom kopci?
pokud možno o stupeň nižší, to dá rozum, aby bylo auto v tahu a ne aby se vleklo
Popiš to konkrétně. Např.: dvojka - 40km/h
No když jedu do kopce a mám 40 km za hodinu tak mám raději dvojku

Napsal: stř dub 30, 2008 00:05
od Ivoš
pppeppe, vyprdni se na to....když ti to jinde nedělá, tak to nemá cenu řešit...pokud nepociťuješ změnu v chování motoru (cukání, nepravidelný chod, zhasínání, neobvyklé rány nebo cvakání), tak zkus dát tak 2 až 3 nádrže V-Power a uvidíš, co to udělá...protáhne ti motor...a ke tvému stylu jízdy....nemyslím, že bys jezdil divně....jezdíš (řadíš) jako já a autíčku to prospívá....kolikrát vymetám pavučinky ještě razantněji, že řadím na 3 500 ot....takže asi tak ;)

takuma

Napsal: stř dub 30, 2008 09:56
od Serpico
...to pppepppe - Goose a Ivoš i jiní řekli podstatný - já jenom dodávám auto sem tam potřebuje " protáhnout " tedy max výkon, nebudu ti psát, kdy máš řadit...vem jenom v potaz kroutící moment, kde a při jakých otáčkách - a jaký je jeho průběh, někdo má vrchol ( 3 200 ) a jde to dolů 8V nexie, 16V má delší vrchol nahoře, ale to je mimo mísu - prostě každý auto to má někde jinde ( poslední nová auta to mají i přes 4tisíce ), kde máš optimální kroutící výkon a o tom to je, k řazení a spotřebě...jinak jsou přípravky STP k čistění ventilů, vstřiků nebo Shell Pover ( ale to záleží na tom, zda tam proklamovaný podíl aditiv skutečně je...) při STP vím co jsem tam dal a v jakém poměru...a všelijaké Skannery ( diagnostika ) pro seřizování a zjišťování závad je dobrá pokud s ní pracuje " zkušený " mechanik, musí toho znát dost hodně a nemůže spoléhat na to, že mu to diagnostika napíše - vona potvůrka jedna někdy jenom napoví...
Mějte se fajn

Napsal: stř dub 30, 2008 10:21
od Ivoš
Za V-Power bych dal ruku do ohně. Kvalita odvedené práce je prokázaná a mechanici se jen divím jak je možný, že motor je tak čistej ;)