Celkový styl jízdy, vyřazování rychlosti, jízda z kopce
Napsal: úte dub 29, 2008 20:50
Zdravím všechny příznivce. Dotaz, který učiním mne velice zajímá, už jenom z toho důvodu, že je to trochu divné.
Pravidelně jezdím do zaměstnání svým vozem, přičemž při zpáteční cestě domů se mi vždy v jednom kopci při stoupání, zabliká a pak svítí oranžová kontrola jiné závady na palubní desce. Kopec vyjedu, vypnu motor, počkám cca 5 minut, nastartuji a vše je zase v pořádku. Nikdy jsem nezpozoroval žádný jiný vedlejší účinek.
Jezdím po všech možných jiných kotárech, ale na jiných kopcích se mi nikde nic nerosvítí.
Pohoda, že jo, zajdu do servisu. Zajel jsem na diagnostiku, ale zde sdělili, že to je někde v elektrice, ale kde to nikdo neví, snad prý ve svíčkách (2x schválně měněny), špatný kontakt (vše řádně pročištěno), ale závada pořád. V servisu se na to budou taky koukat jako já, ale vždy když do něčeho šáhnu musím projet stejný jeden a ten samý kopec, jinak změnu nezjistím a ze servisu se k 30-ti km vzdálenému kopci nikdo stěhovat nebude.
Zaregistrovali jste někde, někdy popř. u někoho něco obdobného?
Za informace děkuji.
TAK A NA ZÁKLADĚ TOHOTO DOTAZU JSEM OBDRŽEL EMAIL, ŽE S AUTEM BLBĚ MUSÍM JEZDIT, ŽE JEZDÍM JAK BABA A CELKOVÝ MŮJ STYL SE ROVNÁ JÍZDĚ PŘEŽENU "PODĚLANÉ ŽENSKÉ". URČITĚ NEJEZDÍM JAK ZÁVODNÍK F1, PŘECI JEN JEZDÍM S DĚTMI, ALE ŽE BYCH JEZDIL TAKOVÝM ZPŮSOBEM SI NEMYSLÍM. ŘAZENÍ DĚLÁM CCA DO 40 KM NA DRUHÝ STUPEŇ, DO 60 KM TŘETÍ, DO 80 KM ČTVRTÝ A NAD 80 PÁTÝ.
vOZIDLO ZBYTEČNĚ NEDRŽÍM V NÍZKÝCH OTÁČKÁCH, ANI ZBYTEČNĚ VE VYSOKÝCH, MAX DO CCA 40.000. JE PRAVDA, ŽE POKUD JEZDÍM Z KOPCE A NEPOTŘEBUJI BRZDIT MÁM VYŘAZENÝ RYCHLOSTNÍ STUPEŇ A JEDU NA VOLNOBĚH, ALE MYSLÍM SI ŽE TÍMTO KAZIT NA VOZIDLE NIC NEMOHU.
PRÝ JSEM PASKVIL NA TACUMU A HLTÍM JÍ KARBONEM, TAKŽE PÁNOVÉ A DÁMY, SILNĚ DO MNĚ. jSEM TAKOVEJ ...... ŽE TO NEUMÍM?
TACUMA JE MÉ ČTVRTÉ AUTO A NIKDY, PODOTÝKÁM NIKDY JSEM NEMĚL ŽÁDNÉ PROBLÉMY SE SVÝMI AUTY.
DĚKUJI ZA VYJÁDŘENÍ SE K VĚCI.
Pravidelně jezdím do zaměstnání svým vozem, přičemž při zpáteční cestě domů se mi vždy v jednom kopci při stoupání, zabliká a pak svítí oranžová kontrola jiné závady na palubní desce. Kopec vyjedu, vypnu motor, počkám cca 5 minut, nastartuji a vše je zase v pořádku. Nikdy jsem nezpozoroval žádný jiný vedlejší účinek.
Jezdím po všech možných jiných kotárech, ale na jiných kopcích se mi nikde nic nerosvítí.
Pohoda, že jo, zajdu do servisu. Zajel jsem na diagnostiku, ale zde sdělili, že to je někde v elektrice, ale kde to nikdo neví, snad prý ve svíčkách (2x schválně měněny), špatný kontakt (vše řádně pročištěno), ale závada pořád. V servisu se na to budou taky koukat jako já, ale vždy když do něčeho šáhnu musím projet stejný jeden a ten samý kopec, jinak změnu nezjistím a ze servisu se k 30-ti km vzdálenému kopci nikdo stěhovat nebude.
Zaregistrovali jste někde, někdy popř. u někoho něco obdobného?
Za informace děkuji.
TAK A NA ZÁKLADĚ TOHOTO DOTAZU JSEM OBDRŽEL EMAIL, ŽE S AUTEM BLBĚ MUSÍM JEZDIT, ŽE JEZDÍM JAK BABA A CELKOVÝ MŮJ STYL SE ROVNÁ JÍZDĚ PŘEŽENU "PODĚLANÉ ŽENSKÉ". URČITĚ NEJEZDÍM JAK ZÁVODNÍK F1, PŘECI JEN JEZDÍM S DĚTMI, ALE ŽE BYCH JEZDIL TAKOVÝM ZPŮSOBEM SI NEMYSLÍM. ŘAZENÍ DĚLÁM CCA DO 40 KM NA DRUHÝ STUPEŇ, DO 60 KM TŘETÍ, DO 80 KM ČTVRTÝ A NAD 80 PÁTÝ.
vOZIDLO ZBYTEČNĚ NEDRŽÍM V NÍZKÝCH OTÁČKÁCH, ANI ZBYTEČNĚ VE VYSOKÝCH, MAX DO CCA 40.000. JE PRAVDA, ŽE POKUD JEZDÍM Z KOPCE A NEPOTŘEBUJI BRZDIT MÁM VYŘAZENÝ RYCHLOSTNÍ STUPEŇ A JEDU NA VOLNOBĚH, ALE MYSLÍM SI ŽE TÍMTO KAZIT NA VOZIDLE NIC NEMOHU.
PRÝ JSEM PASKVIL NA TACUMU A HLTÍM JÍ KARBONEM, TAKŽE PÁNOVÉ A DÁMY, SILNĚ DO MNĚ. jSEM TAKOVEJ ...... ŽE TO NEUMÍM?
TACUMA JE MÉ ČTVRTÉ AUTO A NIKDY, PODOTÝKÁM NIKDY JSEM NEMĚL ŽÁDNÉ PROBLÉMY SE SVÝMI AUTY.
DĚKUJI ZA VYJÁDŘENÍ SE K VĚCI.