Stránka 1 z 4

Napsal: ned dub 27, 2008 12:56
od ferino28
Ano, voltmetrom proti kostre, ale najlepsi je rucickovy, pretoze na digitalnom tie hodnoty preskakuju vselijak a tazko sa to posudzuje, ale orientacne by stacilo aj to.

Napsal: úte dub 29, 2008 18:13
od Franta P.
JAk by se dala vlastně ověřit správná funkčnost lambdy bez připojení na diagnostiku. Já jí tam mám 264.000km a ještě je původní.

Napsal: stř dub 30, 2008 12:50
od Granko
imho by to stale malo chodit po sinusoide hore a dole, ak je stale rovnake napatie, tak nieco nefunguje...

Napsal: stř dub 30, 2008 19:18
od JRD McLAREN
..ale trepete...

..pri zahriatom motore na volnobeznych otackach by hodnota mala byt konstantna..
povedzme niekde pri 700-800mV
pri prudkom pridani plynu to pojde dolu k cca 200mV..
a zase pri prudkej "deakceleracii" to zase vybieha na 900-1000mV..

kedze Lamda je vlastne kyslikove cidlo, tak "meria" zostatkovy kyslik vo vyfukovych plynoch..
cize ak mam "stabilne otacky" a aj "stabilnu hodnotu otvorenia klapky" (zoslapnutie plyn-pedalu)
tak merane napetie na sonde by malo mat pomerne rovnaku hodnotu..

(a to je casty problem "emulatorov lamda sondy" pri motoroch na lpg, ze v kuse behaju hore-dole, a ecu ma ftom potom chaos, atym padom vam to rozsvecuje kontrolky motoru)

Napsal: stř dub 30, 2008 21:14
od -peha-
He,he,he Mc Larenko lambda pri LPG riadí celý systém a keď je vše v poriadku check nesvietí ale na správnú mieru tak ten EMULÁTOR je tam na vstreky lebo to je práve to že pokud ho tam nedáš tak RJ benzinu hlásí chybu tak sa to emuluje :lol: :lol: :lol: To len pre poriadok ale popis lambdy máš za 1 s * :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř dub 30, 2008 22:00
od martinko
zdravim....ked sa to tu nacalo, tak sa spytam: mam este origo lambdu a 100 tisic km, a mam pocit ze mi to tam pusta nejako vela benzinu.... kamarat mi poradil aby som tu lambdu vycistil , ze vraj to trochu pomoze.... funguje tato metoda?? a co mal na mysli tym ,,vycistit" ......dik :roll: :D

Napsal: stř dub 30, 2008 22:02
od -peha-
No dá sa očistiť ale velkú šancu tomu nedávaj pokud je už chytená tak jej nepomôžeš len pokud nejazdíš na LPG tak Ti tam ta nefunkčná lambda velmi nevadí teda pokud nie je uplne skolabovaná lebo načatá Ti len robí zle pri emiske :D

Napsal: stř dub 30, 2008 22:20
od martinko
no a este mi robi prievan v penazenke, sak mi to drzi otacky na 1200 pri zahriatom motore a ked fuknem na pedal tak to vyleti na 2700 ot.

Napsal: pát kvě 02, 2008 14:14
od martinko
...preco ja musim mat vzdy take stastie :evil: .....chcel som tu lambdu odmerat ale ten plastovy kryt co kryje RJ mi nejde odmontovat , odmontoval som vsetky tie uchyty ale drzi jak hluchy dvere... dojim sa to vytrhnut aby som tam nieco ,,neopravil" . drzi to este na niecom alebo je to len nejake zalepene? prosim poradte, diky :roll: :lol:

Napsal: pát kvě 02, 2008 14:28
od conpet
Změř ji přímo v motoru ;) Jen nevím jestli se má měřit odpojená nebo připojená :roll:

Napsal: pát kvě 02, 2008 14:36
od -peha-
Zober si dákú ihlu napichni sa hoci kde do toho káblika od lambdy a meraj :D Já to robím vždy takto a pri viac káblikovej pri konektore :D

Napsal: pát kvě 02, 2008 23:08
od martinko
jasne.... diky za rady :lol: , ale predsa sa este nieco spytam. inak hladal som to na fore ale na tuto otazku som vzdy nasiel len odpoved ,, uz sa to tu niekde pisalo" . da sa napojit namiesto lambdy s 1 kablikom aj lamda vyhrievana? cize dva a viac kablikov a ak ano zvladnem to sam doma?? ak niekto vie kde sa to tu spominalo , staci dat linkmozno som to prehliado.... diky. :lol: ;)