Stránka 1 z 1
Napsal: pát dub 25, 2008 20:25
od Jura
Jo, když už jsi nezkusil hledat, tak odpovím: odporové kabely mám víc než rok, hned po nich jsem koupil H7 Philips Vision+ a zatím nepraskly (jezdím denně 60+ km. Můžu doporučit. Úbytek napětí na žárovce za odporovým kabelem cca 0,7V.
Napsal: pát dub 25, 2008 20:53
od Jura
Napětí mi kleslo někam k 14,2V a zřejmě to stačí. Řekl bych, že je to běžná hodnota palubního napětí "normálních" aut. Opakuju, odporové vedení doporučuju, už se mi dávno v neměněných žárovkách zaplatilo.
Napsal: pát dub 25, 2008 23:03
od karstn
Me to taky pomohlo. Ale co jsem si vsim dycky praskly rano po nastartovani a rozjezdu. Ted zapinam svetla az po vyjezdu z parkoviste. Hold neumim to naucit moji zenu tak dycky po nejake jeji jizde je zarovka v cudu. Tak ted klesla spotreba zarovek z 4 rocne na 1. kupuji nejlevnejsi sunty
Napsal: sob dub 26, 2008 14:44
od Slam
cpuna píše:SICE TAK VELKOU SPOTŘEBU ŽÁROVEK NEMÁM 3-4 ROČNĚ
To myslis jako zert, ne?
Co mam auta (2,5 roku), jeste jsem zadnou zarovku menit nemusel (a kdo vi, jestli 1. majitel nejakou nekdy menil) a to mam ARS...
Napsal: sob dub 26, 2008 16:41
od Krtek
Slam: bohužel to je klasika. H7ky a Lacetti a jeho napětí. Já měníval kolem 5-10 žárovek ročně. S drátama je spotřeba ani né třetinová.
Napsal: sob dub 26, 2008 18:33
od Ivoš
Ty H7 jsou asi zakletý....U H4 v Nubi nám nikdá žádná nepraskla....a to jsou v Kombiku pořád origoš tj. 8 let.
Napsal: sob dub 26, 2008 19:21
od Jura
Přeci nejen H7 a Lacetti: , ale taky H7 a Fabia atd., atd - asi je to dáno konstrukcí žárovky - malinkatou baňkou, která se mizerně chladí, malou paticí, která taky moc tepla neodvede, plastovou parabolou, která neodvede žádný teplo... a když se to spojí s vyšším napětím, je problém na světě. Kdyby to bylo jen Lacetti, nikdy by VW nezačalo prodávat a montovat do svých aut odporové dráty. Je to super věc, od jejich montáže jsem žárovku neměnil, potkávačky zapínám až chvilku po nastartování - nejdřív tak za 10 sec. Dráty jsou zkrátka dobré, jednoduché a nepříliš drahé řešení.
Napsal: sob dub 26, 2008 19:33
od Krtek
Jo toho praskání krátce po nastartování sem si taky všimnul. To přece neni ormální. Žárovka ještě nemůže bejt tak zahřátá aby rupla.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.
Napsal: sob dub 26, 2008 19:47
od Jura
Krtek píše:Jo toho praskání krátce po nastartování sem si taky všimnul. To přece neni ormální. Žárovka ještě nemůže bejt tak zahřátá aby rupla.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.
Asi jo, máš pravdu. Docela by pomohlo automatické rozsvěcení světel s nějakou prodlevou, alepoň těch 10 sekund. Nebo ještě líp, nějakej bazmek, co by líp reguloval napětí. A jestli napětí kolísá - asi jo, nevšiml jsem si, že by mi světla občas "blikla" víc. Zato mě dost vadí, že při šlápnutí na brzdu na krátkou chvíli světla jakoby pohasnou (trvá do asi tak 1/2 sekundy) a zase začnou svítit normálně. Stejně to samé dělá sepnutí klimy nebo při vytahování okýnka v okamžiku kdy dojede až nahoru. Zkus někdy za tmy vzít za knoflík ovládání okna a zavřené okno jako zkusit zavřít, tam musí být pokles napětí jak k.áva. Holt, nejlepší regulátor tam asi nebude.