PRASKÁNÍ ŽÁROVEK H7

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Jo, když už jsi nezkusil hledat, tak odpovím: odporové kabely mám víc než rok, hned po nich jsem koupil H7 Philips Vision+ a zatím nepraskly (jezdím denně 60+ km. Můžu doporučit. Úbytek napětí na žárovce za odporovým kabelem cca 0,7V.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Napětí mi kleslo někam k 14,2V a zřejmě to stačí. Řekl bych, že je to běžná hodnota palubního napětí "normálních" aut. Opakuju, odporové vedení doporučuju, už se mi dávno v neměněných žárovkách zaplatilo.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

Me to taky pomohlo. Ale co jsem si vsim dycky praskly rano po nastartovani a rozjezdu. Ted zapinam svetla az po vyjezdu z parkoviste. Hold neumim to naucit moji zenu tak dycky po nejake jeji jizde je zarovka v cudu. Tak ted klesla spotreba zarovek z 4 rocne na 1. kupuji nejlevnejsi sunty
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

cpuna píše:SICE TAK VELKOU SPOTŘEBU ŽÁROVEK NEMÁM 3-4 ROČNĚ
To myslis jako zert, ne? ;) Co mam auta (2,5 roku), jeste jsem zadnou zarovku menit nemusel (a kdo vi, jestli 1. majitel nejakou nekdy menil) a to mam ARS... 8)
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Slam: bohužel to je klasika. H7ky a Lacetti a jeho napětí. Já měníval kolem 5-10 žárovek ročně. S drátama je spotřeba ani né třetinová.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Ty H7 jsou asi zakletý....U H4 v Nubi nám nikdá žádná nepraskla....a to jsou v Kombiku pořád origoš tj. 8 let. ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Přeci nejen H7 a Lacetti: , ale taky H7 a Fabia atd., atd - asi je to dáno konstrukcí žárovky - malinkatou baňkou, která se mizerně chladí, malou paticí, která taky moc tepla neodvede, plastovou parabolou, která neodvede žádný teplo... a když se to spojí s vyšším napětím, je problém na světě. Kdyby to bylo jen Lacetti, nikdy by VW nezačalo prodávat a montovat do svých aut odporové dráty. Je to super věc, od jejich montáže jsem žárovku neměnil, potkávačky zapínám až chvilku po nastartování - nejdřív tak za 10 sec. Dráty jsou zkrátka dobré, jednoduché a nepříliš drahé řešení.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Jo toho praskání krátce po nastartování sem si taky všimnul. To přece neni ormální. Žárovka ještě nemůže bejt tak zahřátá aby rupla.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Krtek píše:Jo toho praskání krátce po nastartování sem si taky všimnul. To přece neni ormální. Žárovka ještě nemůže bejt tak zahřátá aby rupla.
Krom toho párkrát, když sem dřív škrábal okna a svítil sem, tak sem si všimnul jakoby občas světla zazářily víc. Podle mně kolísá napětí u Lacettiho a to často a hodně.
Asi jo, máš pravdu. Docela by pomohlo automatické rozsvěcení světel s nějakou prodlevou, alepoň těch 10 sekund. Nebo ještě líp, nějakej bazmek, co by líp reguloval napětí. A jestli napětí kolísá - asi jo, nevšiml jsem si, že by mi světla občas "blikla" víc. Zato mě dost vadí, že při šlápnutí na brzdu na krátkou chvíli světla jakoby pohasnou (trvá do asi tak 1/2 sekundy) a zase začnou svítit normálně. Stejně to samé dělá sepnutí klimy nebo při vytahování okýnka v okamžiku kdy dojede až nahoru. Zkus někdy za tmy vzít za knoflík ovládání okna a zavřené okno jako zkusit zavřít, tam musí být pokles napětí jak k.áva. Holt, nejlepší regulátor tam asi nebude.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“