AHOJTE!
Treba to urcite zapojit cez rele a to takymto sposobom:
-najprv vybrat blok tych dvoch tlacitiek v palubovke
-uvidime ze do toho bloku idu stiry vodice (dufam ze si dobre pametam)
-najdeme stali privod (+12V) na niektorom s tych vodicov, a vyvedieme si z neho nejaky tenky drot
-najdeme vystup s toho tlacitka na otvaranie kufra tj vodic v ktorom mame PO stlaceni tlacitka +12V aj s tohoto si musime vyviest jeden drotik
- POZOR neprerusovat ani jeden s tychto vodicov treba na ne len propojit nove cca 20cm drotiky, dobre zaletovat a zaizolovat.
-teras zobereme rele, moze byt to uplne jednoduche spinacie zo stirmi nozickami
Tie dva kable co sme si vyviedli zapojime na rele (spinane silove kontakti)
-zobereme vystup s alarmu a zapojime ho na kontakt cievky relatka tj. na signalovi vstup +
-posledny kontakt relatka ukostríme ku karoserii
-ak to funguje sme dobriiiiii!!!
-teras to secko zamaskujeme do palubovky a poskladame a je hotovo...
potom si netreba pomylit vodice lebo sa moze stat ze budes miesto kufra dialkovo ovladat otvaranie nadrze
(mne sa to uz ras tak podarilo zapojit)
A ak by bol vystup z alarmu minusovi tj. kostrovi musime posledny zostavajuci kontakt na relatku zapojit nie na kostru ale na +12V staleho nespinaneho napetia.
dufam ze som to nenapisal moc zlozito. chcel som aby to bolo detajlne
Ak nieje nieco jasne kludne sa pytajte