Stránka 1 z 1

kontrolky budíkov

Napsal: pon bře 31, 2008 13:55
od Rom@n
chcem sa opýtať na žiarovky do budíkov ako sa to demontuje a aké tam majú ísť :D poradte my prosím lebo my nesvietia kontrolky napr:na benzín rezerva :D

Napsal: pon bře 31, 2008 14:32
od conpet
Taky bych někde uvítal podrobný postup vyndání přístrojovky, ono to nebude složitý, ale je to super když jdu něco rozdělat a vím co na mě kde čeká a jak se s tím poprat :D Tak pište, ale nejhorší bude asi odpojení tachometru.

Napsal: pon bře 31, 2008 23:02
od Honza Beneš
Zdravím, připojuju se s dotazem na výměnu náhonu na tacháč, to asi budou muset budíky ven, jak jsem to tak zběžně prohlížel, protože odspodu se tam nedostanu.. Na co se mám připravit? Jsou potřeba nějaký extra přípravky nebo vystačím se standardním nářadím?

Napsal: úte dub 01, 2008 00:02
od vladimir fodor
Caute.S pristrojovkou problem neni.Staci sklopit volant,zhodis vrchny plast nad volantom,je len na zapadky takze staci trochu potiahnut,potom odkrutis dve skrutky ktore su po stanach volantu,len su pod krytkami a dalsie dve ktore su vo vrchnom obluku pred sklom pristrojovky.Vytiahnes kryt odpojis svorkovnice vpodstate staci na pravej strane.Samotna pristrojovka je tiez upevnena len dvoma skrutkami,tie odkrutis ,mierne ju potlacis smerom hore aspodok potiahnes k sebe a je von.Potom odpojis dva konektory zo zadnej strany pristrojovky amozes snou cinit co chces.Zo zadu budes vydiet cierne drziaky ziaroviek,su oznacene na co sluzia.Na podsvietenie idu 3W celosklenene a kontrolne su 1.5W tiez sklenene.Lanko tachometra sa vytiahne samo.Pri montazi sa zaklada od spodu,je tam trochu horsi pristup ale da sa.

Napsal: úte dub 01, 2008 14:24
od conpet
vladimir fodor píše:Lanko tachometra sa vytiahne samo.
Takže při vyndání se nemusí odpojit ?? To je divný :shock:

Napsal: úte dub 01, 2008 19:44
od rastikk11
conpet píše:
vladimir fodor píše:Lanko tachometra sa vytiahne samo.
Takže při vyndání se nemusí odpojit ?? To je divný :shock:
odpjit ho treba ale ked trocha potihnes pristrojovku tak vyskoci samo.
pri nasadzovani lanka nazad mam taky grif ked lanko v poho dostanes zo spodu pod volantom a nasadis .trocha trpezlivosti a ide.inac mne sa to pristrojovka pri nasadzovani pokazila ale az tak za 2 mesiace a neislo my iba kontrolka pasov dnes som ju premeral a zistil som prerusenie na 3 miestach tak nic len trpezlivost a letovat ten foliovy plosak vid foto tam kde je paska som letoval
Obrázek

Napsal: úte dub 01, 2008 21:56
od vladimir fodor
Mozno to divne je,ale uz som ju mal dole Xkrat a vzdy nahon zliezol sam,mozno nedrzi poriadne poistka tak to ide.

Napsal: úte dub 01, 2008 23:50
od ppp
tie ziarovky su troch druhov ale zohnal som len dva z nich, ale dva typy sa lisia len watazou, nie rozmermi
nahon je zaisteny takym plastovym bazmekom ale ked to poriadne potiahnete je mozne ze povoli
pri nenastavovatelnom volante musi ist volant dolu

Napsal: stř dub 02, 2008 14:06
od rastikk11
ppp píše:tie ziarovky su troch druhov ale zohnal som len dva z nich, ale dva typy sa lisia len watazou, nie rozmermi
nahon je zaisteny takym plastovym bazmekom ale ked to poriadne potiahnete je mozne ze povoli
pri nenastavovatelnom volante musi ist volant dolu
pri nenastavitelnom volante dole nemusi ist krasne sa to da vytiahnut bokom :idea:

Napsal: stř dub 02, 2008 14:23
od Rom@n
dajú sa dať von budíky bez toho aby musel ísť dole volant??? aj to ide??? :D

Napsal: čtv dub 03, 2008 16:59
od vladimir fodor
Veru ide.

Napsal: čtv dub 03, 2008 21:30
od Honza Beneš
Díky za vaše zkušenosti, zkusím to a pak napíšu. Podle té zkušenosti s náhonem je možné, že ho mám jen vypadnutý. No ale už mám i nový koupený.

Napsal: pon dub 07, 2008 09:05
od Honza Beneš
vladimir fodor píše:Caute.S pristrojovkou problem neni.Staci sklopit volant,zhodis vrchny plast nad volantom,je len na zapadky takze staci trochu potiahnut,potom odkrutis dve skrutky ktore su po stanach volantu,len su pod krytkami a dalsie dve ktore su vo vrchnom obluku pred sklom pristrojovky.Vytiahnes kryt odpojis svorkovnice vpodstate staci na pravej strane.Samotna pristrojovka je tiez upevnena len dvoma skrutkami,tie odkrutis ,mierne ju potlacis smerom hore aspodok potiahnes k sebe a je von.Potom odpojis dva konektory zo zadnej strany pristrojovky amozes snou cinit co chces.Zo zadu budes vydiet cierne drziaky ziaroviek,su oznacene na co sluzia.Na podsvietenie idu 3W celosklenene a kontrolne su 1.5W tiez sklenene.Lanko tachometra sa vytiahne samo.Pri montazi sa zaklada od spodu,je tam trochu horsi pristup ale da sa.
Děkuju za kvalitní návod! Šel jsem podle něj, když jsem měnil náhon na tacháč. Není to nic složitého.
Vypadnutý náhon nebyl, ale byl přervaný asi 3 cm od konce co jde do převodovky. Vytažení budíků bez problémů, jen jsem nechtíc vzal za spodek za roh a odtáhl jsem trošku přední plexi od zbytku, tak mi tam skočila prasklina vpravo dole, ale nic strašnýho. Úplně ven šel jenom kryt, samotný budíky jsem povytáhnul i s konektorama, potom co jsem odpojil náhod od převodovky. Nejhorší bylo odšroubování náhonu od převodovky, tam to jistila 25ka kontramatka, a hrozně blbě se k ní dostávalo s velkým klíčem. Pak ještě vytlačit gumu co zajišťuje náhon v průchodu mezi kabinou a motorem. Zpátky to šlo bez problémů, budíky jsem povytáhnul a náhon nacvaknul. Ještě jsem přišel o jednu krytku šroubu, protože mi spadla do sloupku řízení :x ale hlavní je, že už mi zase ukazuje rychlost a počítá kilometry! 8) 8) Teď je na řadě stahovačka PP okna..