Stránka 1 z 3

motor Opel Omega 2.5i V6

Napsal: sob bře 29, 2008 21:13
od cukrar
Máte někdo zkušenosti s tímhle motorem v Nessii? :-)

Myslíte že by to šlo, předělat do Nexie.

Napsal: sob bře 29, 2008 21:32
od Kessler
Technicky to nebude problém...ale auto pak nebude způsobilé k provozu se vším co z toho vyplývá...

Napsal: sob bře 29, 2008 22:00
od cukrar
Kessler píše:Technicky to nebude problém...ale auto pak nebude způsobilé k provozu se vším co z toho vyplývá...
Jak to myslíš?

Napsal: sob bře 29, 2008 22:07
od Goose
No hlavne je ten motor tezkej...takze budes muset komplet predelat cely auto aby si to pak vubec uderzel na silnici a ubrzdil... ;) Ale jinak myslim,ze by nemel byt problem...ale radeji bych volil dvoulitr z Calibry... ;)

Napsal: sob bře 29, 2008 22:10
od Kessler
cukrar píše:
Kessler píše:Technicky to nebude problém...ale auto pak nebude způsobilé k provozu se vším co z toho vyplývá...
Jak to myslíš?
Myslím to jako z hlediska papírování...například neprojdeš na STK, můžeš dostat flastr od policajta a když způsobíš nehodu, tak pojišťovna může odmítnout plnit z povinného ručení...

Napsal: sob bře 29, 2008 23:27
od JRD McLAREN
Myslim ze jeden nas polsky kolega to do Nexie narval...
ze.. Ivane.. ...tusim Sando to tam maaa...

mne osobne sa V6ka od Oplu moc konstrukcne nepozdava..
hlavne mi vadi to priecne ulozenie...

pokial ti ide o vykon, (a nie o "lubozvucny" chod V6ky), tak C20LET je to prave
ale namontovat to tam ide...samozrejme si to bude vyzadovat upravy na prednych nosnikoch
pretoze tie by boli na takuto vahu prislabe..a casom by sa to zacalo prejavovat ...
teda leda ze by si mal komplet "predok" aj s motorom prevodovkou zo SAABu..
predne napravy, urobene zadne kotuce..a pod..

Napsal: ned bře 30, 2008 08:21
od cukrar
JRD McLAREN píše:Myslim ze jeden nas polsky kolega to do Nexie narval...
ze.. Ivane.. ...tusim Sando to tam maaa...

mne osobne sa V6ka od Oplu moc konstrukcne nepozdava..
hlavne mi vadi to priecne ulozenie...

pokial ti ide o vykon, (a nie o "lubozvucny" chod V6ky), tak C20LET je to prave
ale namontovat to tam ide...samozrejme si to bude vyzadovat upravy na prednych nosnikoch
pretoze tie by boli na takuto vahu prislabe..a casom by sa to zacalo prejavovat ...
teda leda ze by si mal komplet "predok" aj s motorom prevodovkou zo SAABu..
predne napravy, urobene zadne kotuce..a pod..
technickou moc neřeším protože půlka lidí co sem chodí by taky neprošla, když to vezmeš jen od kol, max. na Nexii je 185/60/R14.. způsobíš nehodu a je to....

ale když říkáš že je to moc těžké tak to potom ano, to jsem nevěděl, rád se vždy dozvím něco nového od znalců.
Protože co si budeme nalhávat ja tomu stále moc nerozumím, tak proto se na vše ptám a vždy jsem rád, když mi někdo odpoví.

Napsal: úte dub 01, 2008 02:22
od Ivan
Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.

Napsal: úte dub 01, 2008 09:19
od cukrar
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.

Napsal: úte dub 01, 2008 13:37
od Ivan
cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Chceš kontakt na SANDa?

Napsal: úte dub 01, 2008 22:17
od ferino28
cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Jazdne vlastnosti? Nexia ma jednoduche napravy a uz z toho sa da usudit ake su jazdne vlastnosti (este aj to seriove odpruzenie). Ty si predstav nakupny kosik v ktorom mas nalozene napr. vrece zemiakov (avsak uplne vpredu toho kosika) a skus sa s nim rozbehnut a potom prudko zatocit. Hmm? Asi dost blbe, ze? Trocha mi to pripada ako napr. VW Pasat TDI, ale ten ma aspon uplne ine napravy (a ani to mu celkom nestaci eliminovat motor ulozeny moc vpredu). Ake potom taka Nexia moze mat jazdne vlastnosti? Rozbehnut sa dokaze urcite skvelo, ale ...

Napsal: stř dub 02, 2008 11:18
od cukrar
Ivan píše:
cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Chceš kontakt na SANDa?
Ne díky asi to nemá cenu, patrně je nejlepší to co tu mají všichni,
motor z kadetta 2.0gsi 16V r.1988 tam je to prý nejvíce bez problému, co se týče motoru (Cosworth) C20XE.
Ale je to běh na dlouhou trať, protože když seženu motor tak bude mít nejmíň 200tisíc nalítaný, a bude se muset udělat komplet generálka, jen největší problém vydím v technické je tu někdo v Brně schopen aby to prošlo, jo a jaké jsou první projíždky v nexii s tímto motorem? :-) ty by si motl říct ne? jen bych to nějak nenavyšoval myslím že max.160-170PS musí bohatě stačit nechtěl bych to nějak odkroutit...

Napsal: stř dub 02, 2008 11:23
od cukrar
ferino28 píše:
cukrar píše:
Ivan píše:Ano, jak píše JRD, SANDo z Polska tam ten motor má. Osobně to nepovažuju za vhodný nápad, ale jestli jsi dobrodruh, tak hurá do toho.
Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Jazdne vlastnosti? Nexia ma jednoduche napravy a uz z toho sa da usudit ake su jazdne vlastnosti (este aj to seriove odpruzenie). Ty si predstav nakupny kosik v ktorom mas nalozene napr. vrece zemiakov (avsak uplne vpredu toho kosika) a skus sa s nim rozbehnut a potom prudko zatocit. Hmm? Asi dost blbe, ze? Trocha mi to pripada ako napr. VW Pasat TDI, ale ten ma aspon uplne ine napravy (a ani to mu celkom nestaci eliminovat motor ulozeny moc vpredu). Ake potom taka Nexia moze mat jazdne vlastnosti? Rozbehnut sa dokaze urcite skvelo, ale ...
tak to tam budu muset naložit asi jen peří, když jsou brambory těžký:-)

ne teď vážně dávám za pravdu, jinak by to měl každý a nedával tam motor z kadetta.

Napsal: stř dub 02, 2008 17:03
od Ivan
cukrar píše:
Ivan píše:
cukrar píše: Dobrodruh ano, ale otázka je o kolik moc je těžší, a jaké by to mělo jízdní vlastnosti.
Chceš kontakt na SANDa?
Ne díky asi to nemá cenu, patrně je nejlepší to co tu mají všichni,
motor z kadetta 2.0gsi 16V r.1988 tam je to prý nejvíce bez problému, co se týče motoru (Cosworth) C20XE.
Ale je to běh na dlouhou trať, protože když seženu motor tak bude mít nejmíň 200tisíc nalítaný, a bude se muset udělat komplet generálka, jen největší problém vydím v technické je tu někdo v Brně schopen aby to prošlo, jo a jaké jsou první projíždky v nexii s tímto motorem? :-) ty by si motl říct ne? jen bych to nějak nenavyšoval myslím že max.160-170PS musí bohatě stačit nechtěl bych to nějak odkroutit...
1) "co tu mají všichni" = 1 člověk, a to Svobik

2) generálka bude potřeba

3) dojmy jsou úžasné, ale turbo je turbo. c20xe mi nyní připadne jako pomalý bratr :-)

Napsal: stř dub 02, 2008 18:00
od cukrar
počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.