Stránka 1 z 1
Napsal: pon bře 24, 2008 16:50
od pagi
tenhle problém jsem měl na citroenu. když jsem ostřikovač nepoužíval, tak asi vytekla voda z hadičky a než čerpadlo dotlačilo další stíral jsem na sucho. U Captivy tento problém zatím nemám ( ale jiné jsou
).
Napsal: pon bře 24, 2008 16:51
od Hynek
Jeden z mých známých to řešil tak před 3 týdny a zjistili, že nepracuje nějaký ventilek, zabraňující "vytečení" obsahu hadičky zpět do nádržky ostřikovače.Hadička se vyprázdní a chvíli to pak trvá, než se opět naplní. Ale víc o tom nevím. Zkus se po tom zpětném ventilu podívat.
Napsal: pon bře 24, 2008 21:13
od Hynek
Nenechávej to tak dlouho. Podřeš si sklo tím, že stěrač půjde na sucho.
Napsal: úte bře 25, 2008 18:20
od jiruna
Tak jsem to také vyzkoušel, po delším nepoužívání mně to setře tam a zpět a pak začne ostřikovat (cca po 3s). Může to být - jak psal Hynek- zpětný ventilek, který neudrží kapalinu a proto je potřeba dočerpání kapaliny motorkem ostřikovače do hadičky. Další možnost je netěsná tryska v ostřikovači, kdy po ostříknutí pár kapek ukápne, takže to musí čerpadlo dotlačit. Jelikož množstevně se jedná vždy jen o pár ml, nejsem si jistý, zda to není v nějaké toleranci. Pokud ano, tak by mělo jít seřizovat zpoždění spouštění samotného stěrače po zmáčknutí páčky zadního ostřikovače - tzn. zmáčkneš páčku a až po pár vteřinách se rozběhne vlastní stírač ( mně se rozbíhá okamžitě a proto ta prodleva 3s)
Napsal: stř bře 26, 2008 11:25
od faczko76
Tyhle zpětné ventily se volně prodávají v každé "mototechně". To tam zvládneš dát sám. Jen to musíš dát co nejblíž trysce. Hodně zdaru!
Re: Zadní ostřikovač - prodleva při použití
Napsal: ned bře 15, 2015 15:15
od waska
Já mam ještě horší problém mě to ostřikuje vevnitř a ne na zadní sklo.Měl už někdo oddělany kryt předního sloupku kudy vede hadička k zadnímu stěrači