Stránka 1 z 1

Problémy podvozku

Napsal: ned bře 23, 2008 22:32
od Lanos
Zdravím všechny .Blíží se jaro a budu chtít měnit pneu.A tím jsem přišel na par problémů které chci vyřešit než mi to zničí nové pneu a nebo celé auto.Za prvé přední pneu zimní od krajnice má podivně potrhaný vzorek ale jen z té vnitřní strany-Můžou to být čepy ,ložisko kola nebo jen geometrie na tom jednom kole.Za druhé při přejezdu třeba retardéru mi od podvozku něco strašně vrže jako by guma o gumu,ale palubovka už to nedělá-už je dotažená.Za třetí dnes jsem přišel na to že když začnu hýbat zadními koly tak tam je vůle-že by vymlacené ložiska???A za čtvrté už od koupi před 3 lety jsem přišel na to že kyž jedu po kamení tak mě dost hodně tříská volant.Pomohla by mě výměna všech čepů nebo řídících tyčí????jako by měl volant vůli resp. řídící tyč od volantu a rázy se dostávají až k volantu . Káždá odpověď je dobrá.Většiná servisáků co znám ví houby :lol: :lol: :shock:

Re: Problémy podvozku

Napsal: ned bře 23, 2008 22:40
od Petr S.
Lanos píše:Zdravím všechny .Blíží se jaro a budu chtít měnit pneu.A tím jsem přišel na par problémů které chci vyřešit než mi to zničí nové pneu a nebo celé auto.Za prvé přední pneu zimní od krajnice má podivně potrhaný vzorek ale jen z té vnitřní strany-Můžou to být čepy ,ložisko kola nebo jen geometrie na tom jednom kole.Za druhé při přejezdu třeba retardéru mi od podvozku něco strašně vrže jako by guma o gumu,ale palubovka už to nedělá-už je dotažená.Za třetí dnes jsem přišel na to že když začnu hýbat zadními koly tak tam je vůle-že by vymlacené ložiska???A za čtvrté už od koupi před 3 lety jsem přišel na to že kyž jedu po kamení tak mě dost hodně tříská volant.Pomohla by mě výměna všech čepů nebo řídících tyčí????jako by měl volant vůli resp. řídící tyč od volantu a rázy se dostávají až k volantu . Káždá odpověď je dobrá.Většiná servisáků co znám ví houby :lol: :lol: :shock:
Záleží na tom kolik máš taky najeto. Ty zadní kola dotáhni,ale můžou už být i ložiska na cestě do věčných lovišt. Čepy asi také vymen,ale můžou to být i tlumiče. Nejvíc ti poradí Palikx,to je odborník.

Napsal: pon bře 24, 2008 21:40
od palikx
no takhle na dalku se to opravdu spatne radi.
to kolo s potrhanym dezenem je temer jiste tlumic.
vrzani nejcasteji delaji gumy stabilizatoru.vymenit.
vule na zadnich loziskach je normalni.samozrejme ze tam byt nema a da se dotahnout.
klepani do volantu je trosku slozitejsi.zaklad uspechu je zjistit kde je nejaka vule.casto byva lehce volna volantova tyc jeste v aute ma tam byt takovy plastovy krouzek ktery se casem uvolni.dal muze byt vule v samotnem rizeni nebylo by to nic noveho.a samo cepy to muzou byt taky ale u tech se to da pomerne snadno urcit.

Napsal: stř bře 26, 2008 11:41
od Lanos
Zatím díky moc za rady.
Jen pro upřesnění Ohledně tlumiče na na ty přední mám najeto nějakých 14 tis.což je doooost málo a gumy stabilizátorů jsem měnil před rokem.A ten plastový kroužek jsem měnil pod volantem už v roce 2005 a nic moc se nezměnilo a to jsem ho ještě musel zajistit aby mi nesjel dolů. ...Jak jsem se na to díval tak to může možná dělat ten třes volantu to že když jsem ho sundal a podíval jsem se na tyč od volantu tak kolem ní je v hlubce asi 10cm jako by ložisko a tam je ta vůle.Jako by tam chyběl kroužek který stahuje kuličky ložiska k tyči řízení ,nebo je to normální a to ložisko není kryté???A tu potrhanou pneu ?nemůže to dělat špatná pružina kdysi jsem měnil jen jednu a teď nevim kteruo.Potřebuji dotáhnout řemeny,vým. těsnění za cív.zapalování a možná výměna termostatu :cry: :shock:

Napsal: pon bře 31, 2008 23:40
od Lanos
Tak auto je snad zpraveno....možná???
Ohledně potrhaného dezénu,prý to na tlumič nevypadá je to možná potrhané od cesty nebo to častěji schytám při výjezdu na cestu-uvidím co to udělá s pneu.Koupil jsem přes net continental eco contact 3 R13 175/70 za 1000 kč jednu.To vrzání dělájí asi ty velké gumy stabilizátorů přichycené na karosérii. Namazali je a vyčistili ,jsou jen půl roku staré -je to nějaká divná guma nebo co ty staré to ani po 10 letech nedělali. Často to dělají octávie??A to klepání volantu je vlastně vůle v řízení .A ta vůle je v místě bezpečtnostního prvku.Je to někde v půli tyčce řízení.Takže řešením by bylo vyměnit celou tyč-asi.Tzn. příliš drahé